• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • دایی: مارادونا و پله هم خوب بوده‌اند، اما مسی بهترین است

    تقدیمی هدف:

    دایی: مارادونا و پله هم خوب بوده‌اند، اما مسی بهترین است/می‌دانستم ترامپ پیروز می‌شود

    ورزش > لیگ برتر – علی دایی سرمربی تیم نفت می‌گوید تا حالا کسی روی دست مسی نیامده است.

    به گزارش هدف علی دایی سرمربی نفت تهران در مصاحبه ای بلند در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخته.از درگذشت منصورپورحیدری گرفته تا ستارگان فوتبال جهان و انتخابات آمریکا و البته عملکرد خوب تیم نفت. متن کامل این مصاحبه به شرح زیر است:

    *شما در مراسم ترحیم شرکت کردید، در خبرها آمده بود ازدحام جمعیت به قدری بوده که شما با موتور از میان جمعیت خارج شده‌اید .
    مردم لطف دارند و ما همیشه شرمنده محبت‌ها و حمایت‌هایشان هستیم. واقعا احساس شرمندگی می‌کنم که برخی مواقع نمی‌توانم بایستم و آن‌طور که باید پاسخگوی ابراز احساسات و لطف مردم عزیز باشم. همیشه حس می‌کنم لطف خدا و دعای مردم شامل حال ما شده تا چنین جایگاهی داشته باشیم و امیدوارم لایق محبت‌های این عزیزان باشم.

    * بدون تردید یکی از به یادماندنی‌ترین خاطرات دوران بازی شما، قهرمانی در بازی‌های آسیایی بانکوک با مربی‌گری منصورخان پورحیدری است. از آن مسابقات خاطره خاصی دارید؟
    من اصلا نمی‌توانم آن مسابقات و آن سال‌ها را از یاد ببرم. درباره منصورخان باید بگویم که اخلاق‌مداری ویژگی بارز ایشان بود. علاوه بر آن ایشان یک مربی توانمند بود و سطح فنی بالایی داشت. از نطر اخلاقی کمتر مربی را می‌توانم با آقای پورحیدری مقایسه کنم. ایشان یک مربی توانمند و یک مدیر کارآمد بود و قطعا تمام آنهایی که به عنوان شاگرد با ایشان کار کرده‌اند درس‌های زیادی یاد گرفته و چیزهای زیادی آموخته‌اند. در این مسابقات هم درایت منصورخان یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم بود.

    *فیفا ویدیویی در مورد انتخاب بهترین بازیکن سال جهان را که شامل مصاحبه شما و بزرگان فوتبال دنیاست منتشر کرده است. نظر شما در مورد انتخاب بهترین بازیکن سال دنیا چیست؟
    به نظرم مسی شایسته این عنوان است. به اعتقاد بنده تا این لحظه کسی روی دست مسی نیامده است. البته گریژمان فرانسوی نیز خوب کار می‌کند ولی بازیکنی مثل مسی نیامده و نخواهد آمد.

    * شما مسی را حتی از ماردونا نیز برتر می‌دانید؟
    به نظرم با سبک فوتبالی که امروز بازی می‌شود، بله مسی بهترین است. به هر حال بازیکنی مثل مارادونا یکی از نوابغ و بهترین‌های تاریخ فوتبال جهان بوده است، یا همین طور پله ولی در شرایط کنونی و فوتبالی که الان بازی می‌شود باید مسی را بهترین دانست. به هر حال با شرایط فوتبال الان، سبک فوتبال، قدرت بدنی و اینکه فضا در اختیار بازیکنان قرار نمی‌گیرد و خیلی مسائل دیگر، مسی فوق‌العاده است.

    * شما در صحبت هایتان اشاره به گریزمان کردید ولی حرفی از رونالدو نزدید. یعنی گریژمان از رونالدو نیز برتر است؟
    به نظرم بله، رونالدو بازیکن بزرگی است اما آن چیزی که در فوتبال او بارز است قدرت بدنی اوست ولی به نظرم خلاقیت گریژمان از رونالدو بیشتر است و این بازیکن ابتکار بالایی در حین بازی دارد و می‌تواند پیشرفت بیشتری نیز داشته باشد.

    * شما همواره از سیاست و اظهار نظر در مورد مسائل سیاسی طفره رفتید. امروز دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا معرفی شد آیا چنین تصوری می‌کردید؟
    تصورم این بود که ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌شود.

    * ولی در نظرسنجی‌ها همه عنوان می‌کردند که کلینتون رئیس جمهور آمریکا می‌شود.

    من سیاسی نیستم و هیچ وقت وارد سیاست نشدم و نخواهم شد ولی تصورم این بود که ترامپ برنده این رقابت خواهد بود.

    *چرا چنین برداشتی داشتید؟
    به هرحال چندبار مناظره‌ها را دیده بودم و تصورم این بود که آمریکایی‌ها به ترامپ رای می‌دهند.

    *حالا به نظر شما ترامپ بهتر است یا کلینتون؟

    برای ما چه فرقی دارد؟ تصور می‌کنم تفاوت چندانی، حداقل برای ما، نداشته باشد.

    * از این مسائل که بگذریم، درباره وضعیت تیم نفت تهران را چطور می‌بینید؟

    به هرحال خودتان بهتر مسائل را می‌دانید و در جریان هستید. ما امیدواریم که حمایت‌های لازم از تیم صورت گیرد. مطمئنا اگر تنها نباشیم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

    *نفت تهران طبق ارقام منتشره سومین تیم کم هزینه لیگ است اما در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. این نشان می‌دهد که شما نتایج خیلی خوبی گرفته‌اید.
    همه این‌ها بر می‌گردد به تلاش بچه‌ها، آنها زحمات زیادی کشیده‌اند. به اعتقاد من این تیم پتانسیل بالایی دارد و اگر درست حمایت شویم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و این شگفتی‌سازی‌های نفت ادامه داشته باشد و در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانیم. من امیدوارم این حمایت‌ها از سوی مدیران و مالکان تیم صورت گیرد.
    تیم ما توانایی خوبی دارد و مجموعه خوبی شکل گرفته است. این موفقیت‌ها می‌‌تواند ادامه داشته باشد. من امیدوارم شاهد حمایت‌های لازم باشیم. حیف است که حالا که این تیم نتیجه می‌گیرد و شرایط خوبی دارد دچار مشکل شود.

    *محمد قاضی به عنوان بهترین گلزن و ایمان مبعلی عنوان بهترین گلساز و موثرترین بازیکن لیگ را تا بدین جا به خود اختصاص داده‌اند. درباره درخشش این دو بازیکن و اوچ گرفتن شان زیر نظر شما چه نظری دارید؟
    این اوج گرفتن بر می‌گردد به خود این بازیکنان. این دو خواسته‌اند، زحمت کشیده‌اند و انرژی صرف کرده‌اند و با تلاش فراوان به چنین توفیقی دست یافته‌اند. بقیه بچه‌ها نیز کمک کرده‌اند و این دو نفر به عنوان نماینده بچه‌ها توانسته‌اند در فاز حمله این سه عنوان برتر را در لیگ به خود اختصاص دهند. خوشحالم قاضی و مبعلی در شرایط خوب فوتبالی خود قرار گرفته‌اند و عملکرد خوبی از خود ارائه می‌کنند. امیدوارم که این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد. بچه‌ها تلاش‌ زیادی به خرج می‌دهند و مجموعه همدل و یکدست خوبی داریم.

    * شما در نفت هم دست به جوان‌گرایی زده و رضا اسدی که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشت زیر نظر شما به ترکیب اصلی تیم رسیده و حتی در جام حذفی نیز گلزنی کرده است.
    ما اگر زمان کافی داشتیم قطعا اتفاقات دیگری نیز در تیم رخ می داد. همه بچه‌ها بر اساس لیاقت خودشان است که به چنین موفقیت‌هایی دست یافته‌اند. ما از اسدی در چند جلسه تست گرفتیم و او نشان داد قابلیت و توانایی بازی در لیگ برتر را دارد. مطمئن باشید اگر اسدی و امثال او پیشرفت می‌کنند قطعا بزرگترهای تیم هم در این پیشرفت و عملکرد خوب تاثیر داشته‌اند. خوشبختانه بزرگترهای تیم نفت و آنهایی که سابقه بازی بیشتری دارند خیلی خوب هوای جوان‌های تیم را دارند. جوان‌ها هم احترام بازیکنان بزرگتر را حفظ می‌کنند. این مسائل دست به دست هم داده تا شاهد جا افتادن بازیکنان جوان در تیم باشیم. من از بزرگترهای تیم ممنوم و از قدیمی‌ترهای تیم تشکر می‌کنم که این‌گونه همه جوره حواسشان به تیم و بازیکنان جوان هست.

    *و اما تیم ملی؛ فکر می کنید آیا تیم ملی در مقابل سوریه به برتری برسد؟

    بازی سختی را در پیش داریم سوریه نشان داده تیم خوبی است. آنها نتایج خوبی گرفته‌اند ولی من تصور می کنم که اگر این بازی را ببریم 80-90 راه صعود به جام جهانی را طی کرده‌ایم. این خیلی خوب است که بتوانیم برای دومین دوره متوالی به جام جهانی صعود کنیم. البته در این بازی برخی از نفرات اصلی تیم به علت محرومیت و مصدومیت حضور نخواهند داشت. اما ما نفرات خوبی داریم و من بعید می‌دانم تیم ملی به سوریه باج بدهد. من امیدوارم که این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و راه صعود خودمان را هموار کنیم.

    * سوال آخر؛ دکتر سلطانی‌فر وزیر جدید ورزش و جوانان هم از کارلوس کی‌روش اعلام حمایت کرده است. این اعلام حمایت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

    به اعتقاد بنده، وزیر وزرش و روسا و کسانی که در راس کار هستند با حمایت خود از تیم‌های ملی و مربیان موفق ملی می‌توانند تاثیر خوبی در رشد و پیشرفت ورزش کشور داشته باشند. آقای سلطانی‌فر هم متوجه شدند که در تیم ملی مجموعه خوبی شکل گرفته و جز این از ایشان انتظار نمی رفت.در واقع ایشان با ارزیابی همه جانبه و نگاهی درست چنین حمایت و تصمیمی گرفته اند.. به هر حال می‌بینید که آقای کی‌روش نتایج خوبی گرفته است. آقای سلطانی‌فر هم از مدیرانی هستند که کسال‌ها در این نظام مسئولیت‌های مدیریتی داشته‌اند و با ورزش بیگانه نبوده‌اند و بسیار علاقه‌مند به ورزش هستند. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و معتقدم اعلام حمایت ایشان از کی‌روش هم تصمیم درستی بود که از نگاه شخصی بنده قابل انتظار بود. امیدوارم شاهد تحول در ورزش کشور باشیم و تیم ملی هم از حمایت‌های کافی و وافی برخوردار باشد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.