• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • منصوریان: آقایان به ریشه استقلال ضربه می‌زنند

    تقدیمی هدف:

    منصوریان: آقایان به ریشه استقلال ضربه می‌زنند

    نیم‌فصل به ناهنجاری‌های هیات مدیره رسیدگی می‌کنیم

    ورزش > لیگ برتر – سرمربی استقلال گفت: تلاش ما این است که بازیکنان را از فضای خطرناک مجازی جدا کنیم.

    به گزارش خبرنگار خبرهدف  علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده گفت: در ابتدا به خانواده محترم نظرمحمدی به علت درگذشت مادر ایشان تسلیت می‌گویم. فردا بازی بسیار حساسی داریم، آنهم مقابل پدیده که بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد. ما در تمام هفته برای آنالیز و شناخت پدیده وقت گذاشتیم و به تیم پدیده و این دیدار با احترام نگاه می‌کنیم. سعی می‌کنیم انرژی مثبت را به تیم‌مان برگردانیم و سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم.

    وی در مورد لیست ورودی و خروجی تیمش در نیم‌فصل گفت: بعد از بازی با پدیده به همراه آقای افتخاری و بهتاش فریبا نشستی را برگزار کرده تا در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا با بازیکنان تیمش صحبت کرده است که شکست هفته گذشته مقابل تراکتورسازی را جبران کنند، گفت: ما در نیمه دوم بازی با تراکتورسازی خوب نبودیم، اتفاقی که در نیمه اول بازی با پیکان هم رخ داد. ما در وهله اول اعتمادبه‌نفس را به بازیکنان برگرداندیم و روی موارد تاکتیکی کار کردیم. متأسفانه تیم ما یک ایراد دارد که باید با تلاش برطرف شود. اینکه ما در پنج یا شش بازی گل می‌زنیم، اما در اواخر بازی‌ها گل می‌خوریم و بی‌نظم می‌شویم.

    منصوریان ادامه داد: سعی و تلاش‌مان این است که مشکل را حل کنیم. این انرژی را از سمت خودمان به بازیکنان منتقل کرده‌ایم که اگر 95 دقیقه گل نخوریم، بتوانیم گل را بزنیم. باید ساختار دفاعی تیم به شکلی باشد که حتی با پیروزی یک بر صفر از زمین خارج شده و لازم نیست 2 بر صفر از زمین خارج شویم.

    وی گفت: در دو روز گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. از طرفی ما بازیکنان جوان زیادی داریم و سعی کردیم، پلان لیگ جام حذفی و حتی آسیا را برای آنها تصویرسازی کنیم تا آمادگی ذهنی داشته باشند. تیمی مانند استقلال ساختار دفاعی قدرتمندی باید داشته باشید نیازی نیست که وقتی با نتیجه یک برصفر پیش می‌رود به گل دوم برسیم. در مجموع ساختار دفاعی باید تغییر کند و بهترین خط دفاعی از بالا آغاز می‌شود. از بزرگ‌تران تیمم تشکر می‌کنم که خارج از مستطیل سبز کمک زیادی می‌کنند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور بازیکنان در صفحات مجازی گفت: با مسائل جانبی کاری ندارم، اما سعی و تلاشم این است که جدا از مسائل تاکتیکی، بازیکنانم را از صفحات مجازی جدا کنم. متأسفانه فضایی پریشان و ناهنجاری را مشاهده می‌کنیم که زیبنده مردم ما نیست. ما به بازیکنان‌مان سال‌های 95، 96، 98، 99 و 2001 را مثال می‌زنیم آن زمان صفحات مجازی وجود نداشت، اما چند نفر مرد سال فوتبال شدند و 19 لژیونر تاپ داشتیم.

    وی افزود: بنابراین سعی و تلاش ما این است که بازیکنان را از فضای خطرناک مجازی جدا کنیم. عده‌ای در قالب دوست و برخی در قالب دشمن حضور پیدا می‌کنند. تیم آنالیز خبری ما که باید از آنها تشکر کنم یک سری اخبار را به من دادند که حرف‌های مرا تأیید می‌کرد. ما باید بازیکنان را از فضای خطرناک مجازی جدا کنیم.

    منصوریان در خصوص اینکه آیا اولتیماتومی از سمت هیئت مدیره باشگاه به او داده شده است یا خیر، گفت: در مورد فضای هیئت مدیره در نیم‌فصل یک صحبت اساسی خواهیم داشت. باید در هیئت مدیره باشگاه فضایی کاملاً حمایتی وجود داشته باشد. ما دیروز هم خدمت وزیر بودیم و من بسیار از دیدگاه ایشان لذت بردم. ایشان دیدگاهی مثبتی داشت. هر روز نیز با رئیس هیئت مدیره تماس و ارتباط دارم، اما یکی دو مورد فضای ناهنجار در هیئت مدیره داریم که در نیم‌فصل به آن رسیدگی خواهیم کرد. ما به دنبال الگویی در سطح جهانی هستیم تا پیگیری کنیم و ببینیم چند عضو در هیئت مدیره باشگاه‌های مطرح جهان هستند و امکان دارد یک نفر در یک هفته 30 بار مصاحبه کند؟! ما صرفاً آمده‌ایم که در این فضا فوتبال بازی کنیم، خارج از هر نوع مسائل جناحی. شما مطمئن باشید ما در نیم‌فصل به مسائل هیئت مدیره رسیدگی جدی خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: من در این مدت آستانه تحمل به خرج دادم و خیلی فشار روی ما بود. شما دقت کنید ما در این چند هفته از مسیر اصلی‌مان منحرف شده‌ایم و این هم به خاطر بعضی از دوستان است. شما یک مسیر را برای خودتان مشخص می‌کنید و وقتی در مسیر طعنه می خورید نمی‌دانید باید چه کاری انجام بدهید.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من اول یک راه سنگین هستم. شما اول راه من را با سایر دوستانی که به استقلال آمده‌اند مقایسه کنید و ببینید چقدر بحران برای من درست شد و چقدر برای آنها. من همچنان پای قولی که ابتدای فصل به هواداران استقلال دادم هستم و نام کسانی که به ریشه استقلال ضربه می‌زنند را خواهم گفت. به نظرم نیم فصل جالبی داشته باشیم و ممکن است چند اسم را مستقیما را ببرم چون این قول را به هواداران دادم.

    منصوریان در خصوص خرید‌های نیم‌فصل استقلال و اینکه آیا پیشنهادی به ایمان مبعلی داده شده است یا خیر، گفت: به طور قطع ما یک لیست خرید خواهیم داشت، اما هیچ صحبتی از طرف ما با مبعلی نشده است.

    وی در مورد مسیر پیش روی استقلال در ادامه فصل گفت: اگر ما امید نداشته باشیم از خانه بیرون نمی‌آییم. من تیمم را می‌شناسم و مطمئنم از این ناهمواری‌ها رد خواهیم شد. من دو سال است که این ناهمواری‌ها را پشت سر می‌گذارم.
    سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا کسی به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: به هیچ عنوان به کادر فنی فردی را اضافه نمی‌کنیم.

    منصوریان در ادامه در خصوص اضافه شدن یک مربی و تمرین دهنده خارجی به کادر فنی استقلال گفت: ما باید به هم کمک کنیم و به مربی ایرانی توهین نکنیم. سرمربیان من در سال‌های گذشته بهتاش فریبا و نصرالله عبدالهی بودند و اینک در کادر فنی ما هستند. استیون جونز یکی از بهترین بدنسازهایی است که تا کنون به ایران آمده است. با این وضعیت جوانمردی نیست از آمدن مربی خارجی یا تمرین‌دهنده صحبت کنیم. این صحبت به عملکرد چند ساله گذشته ما هم توهین است و به هیچ عنوان نمی‌گذاریم کسی وارد کادر فنی‌مان شود.

    وی در خصوص مصدومان و محرومان تیم استقلال برای این دیدار گفت: ما محروم نداریم. روزبه چشمی از شروع نیم‌فصل وارد تیم ما خواهد شد، ورویا غفوری هم از دو هفته آینده به تیم اضافه می‌شود. میثم مجیدی نیز به تیم خواهد رسید و امیدوارم تا پایان فصل مصدومی نداشته باشیم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.