• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نوربخش: با ۱میلیارد، چطور جشنواره ۳میلیاردی برگزار کنم؟

    تقدیمی هدف:

    نوربخش: با ۱میلیارد، چطور جشنواره ۳میلیاردی برگزار کنم؟

    اجراهای پاپ پشتیبان مالی جشنواره هستند | نقد منتقدان، تغییراتی در جشنواره امسال به‌وجود آورد

    فرهنگ > موسیقی – نشست رسانه‌ای سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر صبح امروز سه شنبه سی‌ام آذر با حضور حمیدرضا نوربخش در معاونت هنری برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، نشست رسانه‌ای سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در حالی صبح امروز سه‌شنبه سی‌ام آذر در طبقه چهارم ساختمان معاونت هنری برگزار شد که به علت کمبود جا بسیاری از خبرنگاران ایستاده و تعداد دیگری روی زمین نشسته بودند.

    در ابتدای این نشست که با حضور حمیدرضا نوربخش، رییس جشنواره سی و دوم و مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی این رویداد موسیقایی و اصحاب رسانه برگزار شد، نوربخش اعلام کرد امسال رسانه‌ای که جشنواره موسیقی فجر را به شکل بهتری پوشش دهد، معرفی و تجلیل خواهد شد.

    حمیدرضا نوربخش در ادامه گفت: «در جشنواره سی و دوم، هفت سالن برای اجرای برنامه‌ها انتخاب شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به برج آزادی اشاره کرد.»

    او افزود: «موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، موسیموسیقی بین‌الملل، ارکسترال و ایرانی در تالار وحدت و رودکی، قی بانوان و بخش‌هایی از موسیقی ایرانی در فرهنگسرای نیاوران و موسیقی نواحی و تلفیقی در برج آزادی برگزار خواهد شد. در برج میلاد هم شاهد اجرای موسیقی ارکسترال و بین‌الملل خواهیم بود.»

     

    نوربخش توضیح داد: «امسال به موسیقی نواحی توجه ویژه‌ای خواهیم داشت و تعداد اجراهای این بخش دو برابر سال گذشته خواهد بود. در بخش موسیقی ایرانی هم به بازخوانی موسیقی سه دهه اخیر و از جمله چاووش‌ها که تبلور موسیقی دوران انقلاب به شمار می‌آیند می‌پردازیم.»

    مدیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ادامه داد: «ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان نیز فعالیت رسمی خود را در این دوره از جشنواره آغاز خواهد کرد و شاهد اجرای «نیلوفرانه» و «شور عشق» با صدای علیرضا افتخاری خواهیم بود. ارکستر سمفونیک به رهبری شهرداد روحانی هم ضمن اجرای اثری از احمد پژمان، اجرایی مشترک با ارکستر سمفونیک ایتالیا خواهد داشت.»

    نوربخش که سال گذشته هم مدیریت جشنواره را بر عهده داشت تصریح کرد: «در این دوره از جشنواره پنج محور برای بخش پژوهش انتخاب شده است که شامل بررسی موسیقی آکادمیک و آموزشی در دانشگاه‌ها، تاثیر مدرنیته بر موسیقی معاصر، پژوهش‌های موسیقی و طبقه‌بندی انواع آن، نوآوری در موسیقی ایرانی و اقتباس موسیقایی در ادبیات ایران است.»

    او در ادامه افزود: «ما در جشنواره موسیقی فجر شاهد حضور برگزیدگان سایر جشنواره‌ها از جمله جشنواره موسیقی جوان و نواحی نیز خواهیم بود.»

    نوربخش در مورد تغییرات جایزه باربد نسبت به سال گذشته توضیح داد: «در جایزه باربد کلیه آلبوم‌هایی که از مهر سال گذشته تا مهر امسال تولید شده‌اند داوری می‌شوند. یکی از نکاتی که باید بر آن تاکید کنم این است که ما همه آلبوم‌های تولید شده در فاصله مهر تا مهر را تهیه کرده‌ایم و ارزیابی می‌کنیم مگر این که هنرمندی خود نخواهد در این مسابقه حضور داشته باشد.»

    او تصریح کرد: «از جمله انتقاداتی که سال گذشته نسبت به جایزه باربد وارد شد، تعداد بالای داوران آن بود که امسال این تعداد کاهش یافته و در بخش‌های مختلف شاهد حضور پنج تا 9 داور خواهیم بود.»

    نوربخش ادامه داد: «علی رغم این که داوران اجازه نداشتند به اثر خود که در جایزه باربد شرکت داشت، رای دهند اما حضور آثارشان در مسابقه با وجود داور بودن خودشان با انتقاداتی همراه بود و تصمیم گرفتیم امسال داوران خودشان اثری در جشنواره نداشته باشند. مجموع رقمی که به عنوان جایزه باربد اهدا خواهد شد 250 میلیون تومان است.»

    او در مورد حذف بخش نسلی دیگر از جشنواره که از سال گذشته رخ داد و امسال هم به همان روال است افزود: «نگاه ما به بخش نسلی دیگر نگاه حذفی نیست. بلکه معتقدیم این بخش باید به صورت مستقل برگزار شود. همان طور که بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر به جشنواره موسیقی کلاسیک منتقل شد، بخش نسل دیگر هم باید به این جشنواره بپیوندد.»

    نوربخش ادامه داد: «یکی از  انتقاداتی که سال گذشته به ما وارد شد این بود که چرا اجرایی در استان ها نداریم و بر تهران متمرکزیم. نکته این جاست که عدم حضور ما در شهرستان ها به علت نبود درخواست از سوی آن هاست نه عدم تمایل ما.»

    او با اشاره به چگونگی انتخاب سایت فروشنده بلیت جشنواره گفت: «همان طور که سال گذشته اعلام کردیم ما از همه سایت های فعال در این حوزه دعوت می کنیم. یکی از شرایط ما این است که سایت متقاضی باید پیش از شروع جشنواره پیش پرداختی به جشنواره بدهد. نام سایتی که این شرط و سایر شرایط ما را بپذیرد به زودی اعلام خواهد شد.»

    رییس جشنواره موسیقی فجر در مورد کشورهایی که در بخش بین الملل هم حضور خواهد داشت افزود: «تاکنون با گروهی از تاجیکستان و گروه دیگری از اسپانیا صحبت کرده ایم و اسامی آن ها به زودی اعلام می شود.»

    او در مورد نامه 700 نفر از منتقدان جشنواره موسیقی فجر سال گذشته به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «بخشی از تغییراتی که به آن ها اشاره کردم و در جشنواره امسال رخ خواهد داد به واسطه همین نقدها بوده است و تا آن جا که می دانم وزیر پیگیری نامه را به معاونت هنری و دفتر موسیقی سپرده است.»

    نوربخش در مورد انتقادات وارده به قراردادهای سال گذشته جشنواره با گروه ها گفت: «در دو سال گذشته بودجه جشنواره ذره ای تغییر نکرده است و بنابراین ما ناچاریم برای برگزاری جشنواره روی گیشه حساب کنیم. ساز و کار ما باید به گونه ای باشد که بتوانیم خودمان، خودمان را اداره کنیم. گروهی که در سال بزرگتری روی صحنه می رود و مخاطب بیشتری دارد باید مبلغ بیشتری بگیرد و عکس این نکته هم صادق است. زمانی که به عنوان مثال به من یک میلیارد می دهند و می گویند جشنواره ای سه میلیاردی برگزار کن چاره ای دیگری جز این برایم نمی ماند.»

    او تصریح کرد: «ما تنها در مورد موسیقی ایرانی و نواحی استثنا قائل می شویم و هر چه در گیشه بفروشد چیزی هم رویش می گذاریم و به خود گروه برمی گردانیم.»

    رییس جشنواره موسیقی فجر در مورد چرایی حذف فراخوان و حضور گروه ها و افراد براساس دعوت برگزارکنندگان جشنواره که از سال گذشته رخ داد، توضیح داد: «اساسا فراخوان زمانی کارکرد دارد که جشنواره به شکل رقابتی برگزار شود و زمانی که تصمیم گرفته شد بخش رقابتی حذف شود اعلام فراخوان دیگر محلی از اعراب ندارد.»

    حمیدرضا نوربخش در پایان در پاسخ به سوالی در مورد مبنای انتخاب گروه های موسیقی پاپ برای حضور در جشنواره گفت: «برای این انتخاب مبنا و اصول مشخصی وجود ندارد و در واقع این جشنواره نیست که از اجراهای موسیقی پاپ حمایت می کند و این اجراها هستند که از لحاظ مالی جشنواره را پشتیبانی می کنند.»

    در پایان مراسم نیز از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با طراحی سمانه ذبیح‌منش رونمایی شد.

    سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 22 دی تا اول بهمن با مدیریت حمیدرضا نوربخش برگزار خواهد شد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.