• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • توافق ایران و ارمنستان در حوزه انرژی، ترانزیت، تجارت و بانک

    تقدیمی هدف:

    توافق ایران و ارمنستان در حوزه انرژی، ترانزیت، تجارت و بانک

    وضعیت جامعه ارمنی در سوریه نگران‌کننده است | تأکید روحانی بر تجارت آزاد بین ایران-ارمنستان

    سیاست > دولت – رییس‌ جمهوری با اشاره به توافق ایران و ارمنستان برای گسترش روابط در حوزه های انرژی، ترانزیت، تجارت و روابط بانکی اظهار داشت: با رییس جمهوری ارمنستان توافق کردیم ایران بتواند از شرایط خاصی در روابط تجاری با اعضای اورآسیا برخوردار شود.

    به گزارش خبرهدف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ارمنستانی خود با ابراز خوشحالی از سفر به کشور دوست و همسایه و تشکر از استقبال گرم رییس جمهوری ارمنستان گفت: روابط ما با ارمنستان از آغاز استقلال این کشور از 25 سال پیش، همواره روابطی دوستانه و صمیمی بوده است.

    دکتر روحانی با بیان اینکه از نظر تاریخی مردم این سرزمین و مردم ایران هزاران سال در کنار هم بودند و با هم زندگی کرده و دارای حوزه تمدنی واحد می‌باشند، اضافه کرد: در دولت یازدهم همواره روابط دو کشور رو به توسعه و پیشرفت بوده است.

    رییس جمهوری ظرفیتهای گسترش روابط تهران – ایروان را فراوان و متنوع توصیف کرد و اظهار داشت: برخی از این ظرفیت‌ها مورد بهره‌برداری و استفاده قرار گرفته و برخی از ظرفیت‌ها را باید در طول ماه‌ها و سال‌های آینده به فعلیت در آوریم.

    دکتر روحانی با مطلوب عنوان کردن روابط دو کشور در حوزه انرژی تصریح کرد: در این سفر تصمیم گرفتیم این روابط را توسعه دهیم. افزایش تعاملات دو کشور در زمینه سوآپ گاز ترکمنستان به ارمنستان، افزایش تبادل برق بین دو کشور و سایر کشورهای منطقه و تکمیل خط سوم ترانزیت از جمله توافقات حاصل شده در این سفر بوده است.

    رییس جمهوری ادامه داد: ارمنستان و ایران می‌توانند مسیر ترانزیتی خلیج فارس و دریای سیاه را تکمیل کنند. می‌توانیم از طریق جاده و راه‌آهن، دریای سیاه را به خلیج فارس متصل کنیم و از این طریق تسهیلات تجاری و اقتصادی برای مردم این منطقه و همچنین برای سایر مناطق جهان فراهم کنیم.

    روحانی خاطرنشان کرد: در موضوع محیط زیست و رود ارس که به عنوان یک میراث بزرگ بین ما و ارمنستان و سایر کشورهای منطقه است، قرار شد که با دستور آقای رییس جمهور، به زودی شاهد حل و فصل معضل آلودگی‌ای باشیم که گاهی وارد رود ارس می‌شود.

    رییس جمهوری گفت: همچنین تصمیم گرفته شد تا روابط تجاری دو کشور را تسهیل کنیم و برای بازرگانان و سرمایه‌گذاران دو کشور تسهیلات لازم فراهم شود. این ظرفیت وجود دارد که مخصوصاً در منطقه آزاد ارس که نزدیک مرز مشترک دو کشور است، با سرمایه‌گذاری مشترک محصول تولید شده، هم به دو کشور و هم به دیگر کشورها صادر شود.

    روحانی افزود: در زمینه مسایل علمی و فناوری روابط خوبی بین دو کشور وجود دارد که می‌توانیم در زمینه فناوری‌های مختلف، فناوری‌های روز و همچنین در زمینه روابط دانشگاه‌ها این روابط را گسترش دهیم.

    رییس جمهوری اظهار داشت: ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه روابط بین دو کشور وجود دارد مخصوصاً در زمینه مسأله بانکی که تأکید شد تسهیلات بیشتری در زمینه روابط بانکی دو کشور بوجود بیاید. با مذاکراتی که رییس بانک مرکزی ایران و رییس بانک مرکزی ارمنستان امروز انجام می‌دهند، شرایط را به گونه‌ای فراهم خواهند کرد که بتوانیم از لحاظ تجاری و اقتصادی از همه ظرفیت‌ها استفاده و بهره‌برداری کنیم.

    روحانی تصریح کرد: درباره روابط ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا که ارمنستان هم جزو آنهاست مذاکره شد تا ایران بتواند از شرایط خاصی در روابط تجاری با اعضای اورآسیا برخوردار شود و مسیر به سمت تجارت آزاد بین این کشورها قرار بگیرد.

    رییس جمهوری خاطرنشان کرد: درباره مسایل و امنیت منطقه نیز گفتگوهایی با رییس جمهوری ارمنستان داشتیم. ارمنستان و آذربایجان دو کشور دوست و همسایه ما هستند و آرزومندیم که در منطقه قره‌باغ از طریق مذاکره و روشهای سیاسی شاهد صلحی پایدار باشیم که این صلح پایدار به نفع همه کشورهای منطقه خواهد بود.

    روحانی تاکید کرد: بی‌تردید برای دست یافتن به صلح راه‌حل نظامی وجود ندارد و باید از راه‌حل مذاکره در چارچوب مقررات بین‌المللی، شاهد امنیت و ثبات در این منطقه باشیم.

    رییس جمهوری گفت: موضوع تروریسم نیز به عنوان یک موضوع حائز اهمیت برای دو کشور مورد بحث قرار گرفت. خوشبختانه دو کشور امروز دارای امنیت کافی و کامل هستند، اما در عین حال باید در موضوع تروریسم با همکاری همه کشورها تلاش کنیم تا در کل منطقه ما موضوع تروریسم به حل و فصل نهایی برسد.

    روحانی اظهار داشت: در موضوع عراق و سوریه به عنوان دو کشوری که امروز با معضل تروریسم مواجه هستند و ما باید به این دولت‌ها برای از بین بردن تروریسم کمک کنیم و درباره کمکهای نوع دوستانه بویژه برای مردم حلب، دارای توافق نظر هستیم. اصولاً دو کشور ایران و ارمنستان در مجامع بین‌المللی دارای همکاری‌های بسیار خوبی بوده و هستند که ادامه این همکاری‌های خوب مورد تأکید دو طرف قرار گرفت.

    رییس جمهوری تاکید کرد: امیدوارم در این سفر شرایط برای توسعه بیشتر روابط دو کشور در عرصه های اقتصادی، علمی، فرهنگی، منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم آمده باشد.

    سرژ سرکیسیان رییس جمهوری ارمنستان نیز در این نشست خبری، روابط ایران و ارمنستان را عمیق ، دوستانه و غیرقابل بیان توصیف کرد و گفت: یقیناً سندهایی که امروز امضاء شده و توافقاتی که به دست آمده ، سطح کیفی تعاملات ایران و ارمنستان را ارتقاء می بخشد.

    رییس جمهوری ارمنستان با اشاره به مذاکرات خود با روحانی گفت: ما امروز پیرامون مسایل مختلف، بررسی جامع‌ و پرمحتوایی داشتیم و بر تقویت تعاملات در راستای اجرای پروژه‌های مشترک و مسایل تجاری، اقتصادی، انرژی، حمل و نقل، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و فرهنگ تاکید کردیم.

    سرکیسیان با اشاره به مذاکرات دو کشور در خصوص انرژی و حمل و نقل اظهارداشت: توافقات به دست آمده بین جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با گاز و برق اجرایی خواهد شد.

    وی ادامه داد: پروژه ایجاد کریدور بین‌المللی ترانزیتی خلیج فارس و دریای سیاه را نیز مورد بررسی قرار دادیم که با راه‌اندازی آن، روند انتقال بین‌المللی کالاها تسهیل خواهد شد و این امکان را فراهم خواهد ساخت که با کمترین هزینه حمل و نقل، اجناس ایرانی وارد بازار اروپایی شوند.

    وی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم را در راستای بهبود محیط تجاری و مقررات سرمایه‌گذاری برای دست‌اندرکاران تجاری دو کشور انجام خواهیم داد و در این خصوص مایلم به طور خاص بر اهمیت لغو روادید برای شهروندان کشورهایمان تأکید کنم.

    رییس جمهوری ارمنستان تاکید کرد: مطمئن هستم که ارتقاء شناخت متقابل دو ملت در تعمیق مراودات تجاری و اقتصادی موثر خواهد بود.

    سرکیسیان با بیان اینکه در مذاکرات خود درباره توافق تاریخی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران تبادل نظر داشتیم، گفت: مطمئن هستم که این با توافق ،افق‌های توسعه‌ای جدیدی برای مردم پرکار و خلاق ایران گشوده خواهد شد و بستر جدیدی برای تعاملات گسترده‌تر دوجانبه و منطقه‌ای می‌باشد.

    رییس جمهوری ارمنستان بررسی وضعیت خاورمیانه و لزوم مبارزه با تروریسم و تلاش بین‌المللی در راستای دستیابی به راه‌حل های مناسب را از دیگر محورهای مذاکرات خود با دکتر روحانی برشمرد و اظهارداشت: قطعنامه اخیر در خصوص وضعیت بشردوستانه حلب در شورای امنیت سازمان ملل موضوع مهمی است بی‌تردید برای ارمنستان وضعیت مردم بویژه جامعه ارمنی در سوریه خصوصاً حلب نگران کننده است و حفظ امنیت آنها بسیار اهمیت دارد.

    سرکیسیان همچنین با تاکید بر اینکه برای موضع متعادل ایران در خصوص راه‌حل معضل قره‌باغ بر مبنای حقوق بین‌المللی ارزش بالایی قایل است ، اظهارداشت: موضوع قره‌باغ نمی‌تواند راه‌حل نظامی داشته باشد و هر گام تنش زا و بی ثبات کننده در این منطقه، غیر قابل قبول است .

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.