• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • اشکان خطیبی: دیوار موسیقی تلفیقی از همه کوتاه‌تر است

    تقدیمی هدف:

    اشکان خطیبی: دیوار موسیقی تلفیقی از همه کوتاه‌تر است

    آن‌چه هنرمندان در سومین روز از نشست‌های خبری جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر گفتند

    فرهنگ > موسیقی – حجت اشرف‌زاده، اشکان خطیبی و آریا عظیمی‌نژاد در آخرین نشست هنرمندان بخش موسیقی تلفیقی جشنواره موسیقی فجر، ضمن انتقاد از سایت بلیت فروشی و سالن اجرا، توضیحاتی درباره قطعاتی که قرار است اجرا کنند، دادند.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف آخرین روز از نشست رسانه‌ای گروه‌های تلفیقی حاضر در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، ظهر شنبه 18 دی در طبقه دوم تالار وحدت برگزار شد.

    طبق برنامه اعلام شده، حجت اشرف‌زاده، اشکان خطیبی و آریا عظیمی‌نژاد سه هنرمندی بودند که در مورد برنامه‌های خود برای اجرا در جشنواره صحبت کردند. هر سه این هنرمندان در برج آزادی روی صحنه می‌روند و بلیت کنسرت‌شان توسط سایت تیوال به فروش می‌رسد.

    حجت اشرف‌زاده: کاش به تلفیقی‌ها اعتماد بیشتری می‌کردید

    در ابتدا حجت اشرف‌زاده که همراه با صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت ایران‌گام و حمید اکبرزاده آهنگساز و تنظیم‌کننده به این نشست آمده بود در مورد بحث بلیت فروشی گفت:‌ «بلیت فروشی گروه‌های تلفیقی بدون هیچ تبلیغ مناسبی به سایتی سپرده شده است که تخصصی در موسیقی ندارد و در این میان فروش بلیت دو گروه تلفیقی را به سایت دیگری داده‌اند که به شکل تخصصی در عرصه موسیقی کار می‌کند.»

    او ادامه داد: «امیدوارم سال آینده مسئولین برگزاری جشنواره به گروه‌های تلفیقی اعتماد بیشتری کنند و بدانند که آن‌ها هم اگر در سالن بزرگتری روی صحنه بروند و بلیت فروشی‌شان به سایتی تخصصی سپرده شود می‌توانند مخاطبی هم اندازه موسیقی پاپ داشته باشند.»

    خواننده آلبوم «ماه و ماهی» افزود: «از نظر من نوک پیکان نه به سمت گروه‌ها بلکه به سمت سالن‌ها و سایت‌های فروش بلیت است.»

    اشرف‌زاده همچنین ادامه داد: «البته در نهایت ما خود پذیرفتیم با وجود همه این شرایط در جشنواره حضور داشته باشیم و هنگامی که چیزی را می‌پذیرید باید کم و کاستی‌های آن را هم قبول کنید.»

    صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت ایران‌گام هم با اشاره به انتخاب برج آزادی به عنوان سالن اجرای گروه‌های تلفیقی گفت: «کاش در انتخاب سالن دقت بیشتری می‌شد.»

    اشرف‌زاده همچنین در مورد آثاری که در جشنواره اجرا خواهد کرد توضیح داد:  «رپرتوار ما شامل چند تیتراژ تلویزیونی به اضافه چند قطعه جدید از جمله «برف آمد» و چند قطعه قدیمی خواهد بود.»

    حمید اکبرزاده هم در انتها در مورد ترکیب سازبندی کنسرت اشرف‌زاده گفت: «در این کنسرت شاهد ترکیبی از سازهای زهی، کمانچه، تار، درام، بیس، گیتار و پیانو به علاوه موسیقی الکترونیک خواهید بود.»

    اشرف‌زاده در پایان به احتمال انتشار آلبوم جدیدش تا اوایل اسفند سال جاری و برگزاری کنسرتی در برج میلاد در اواسط همان ماه اشاره کرد.

    اشکان خطیبی: این کنسرت، کنسرت من نیست

    نشست خبری بعدی متعلق به اشکان خطیبی بود که همراهانش سهیل دانش‌اشراقی و نیما رمضان بودند.

    اشکان خطیبی که برای نخستین بار در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر حضور دارد در ابتدا گفت: «این که اجرای ما به غلط با عنوان کنسرت اشکان خطیبی جا افتاده است آزارم می‌دهد. این کنسرت مطلقا کنسرت من نیست بلکه گردهم‌آیی چند هنرمند است که هر کدام از آن‌ها به تنهایی می‌توانند سرنوشت یک گروه را عوض کنند. این پروژه متعلق به همه دوستان من است و من تنها اجراگر آن هستم.»

    او افزود: «نقطه شکل‌گیری این پرفورمنس بررسی تاثیر موسیقی غیرپاپ بر طراحی از ایده تا اجرا بود.»

    در ادامه سهیل دانش‌اشراقی توضیح داد: « هدف اصلی ما بررسی تاثیر موسیقی بر نقاشی بود اما با خود فکر کردیم که این کار بارها بارها انجام شده است. بنابراین علاوه بر این که به سمت بداهه‌پردازی رفتیم، نقاشی دیجیتال را هم انتخاب کردیم. در واقع آن‌چه اکنون می‌بینید تاثیر ریتم و سازها بر طراحی است که به صورت بداهه و دیجیتال انجام می‌شود.»

    خطیبی در ادامه در مورد سیستم بلیت فروشی سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر گفت: «من اساسا مخالف انحصاری بودن بلیت فروشی هستم و به دموکراسی معتقدم اما ظاهرا دیوار موسیقی تلفیقی از همه کوتاه‌تر است و این مسئله چه در مورد انتخاب سالن، چه دستمزد و چه سایت فروش بلیت  دیده می‌شود. از سوی دیگر همه‌مان می‌دانیم هیچ وقت هیچ چیز کامل نبوده است و همین که در جشنواره هستیم خود جای خوشحالی دارد.»

    ترکیبی از موسیقی نواحی و الکترونیک در کنسرت آریا عظیمی‌نژاد

    سومین و آخرین نشست خبری متعلق به آریا عظیمی‌نژاد بود. او در ابتدا گفت: «من پیشنهاد حضور در جشنواره را با کمال میل قبول کردم چون معتقدم احترام امامزاده به متولی‌اش است و اگر خودمان حرمت جشنواره‌مان را نگه نداریم نمی‌توانیم انتظاری از دیگران داشته باشیم.»

    او در مورد آن‌چه در جشنواره اجرا خواهد کرد افزود: «از آن جایی که موسیقی ما فیوژن (ترکیبی از موسیقی الکترونیک و نواحی) است، مخاطبان شاهد اجرای هفت قطعه محلی در ترکیب با موسیقی الکترونیک خواهند بود.»

    عظیمی‌نژاد با اشاره به این قطعات افزود: «سه قطعه از مازندران (جنوب البرز) اجرا خواهد شد و از کردستان، خراسان شمالی، هرمزگان و موسیقی ترکمن هم قطعاتی خواهیم داشت.»

    او همچنین توضیح داد: «ما در این اجرا آواز هم داریم و از حضور استاد محمدرضا اسحاقی (مازندران) و استاد خالو قنبر راست‌گو (هرمزگان) بهره خواهیم برد. همچنین نغمات کار کردستان نیز خوانده می‌شود.»

    نشست رسانه‌ای گروه‌های موسیقی سنتی، نواحی و پاپ نیز طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه؛ نوزدهم، بیستم و بیست‌و‌یکم دی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

    سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از 22 دی تا اول بهمن به ریاست حمیدرضا نوربخش برپا می‌شود.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.