• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روحانی: برخی آلزایمر سیاسی دارند/ یک دقیقه خنده حرام است؟

    تقدیمی هدف:

    روحانی: برخی آلزایمر سیاسی دارند/ یک دقیقه خنده حرام است؟

    فکر می‌کنند هر چه قفل‌های دروازه کشور بیشتر باشد یعنی امنیت بیشتر | انتقاد صریح از رسانه‌ ملی

    سیاست > دولت – رئیس‌جمهور با ابزار تاسف از ایجاد برخی آلودگی‌های صوتی در خیابان‌ها، گفت: بعضی‌ها گاز ماشین‌شان به بوق وصل است و مدام بوق می‌زنند؛ اینها در جسم روح روان آدم تاثیر می‌گذارد.

    به گزارش خبرهدف ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در نخستین مجمع ملی سلامت و تقدیر از برگزیدگان جشنواره مؤلفه‌های اجتماعی مؤثر بر سلامت، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)،‌ گفت: فاطمه اطهر(س) همواره خیر کثیر برای جامعه بشری بویژه مسلمانان بوده است. او کوثر، سرچشمه همه نیکی‌ها و برکت‌هاست و ما باید از این سرچشمه آب زلال برای تعالی زندگی خود بهره بگیریم.

    وی ادامه داد: اتکال ما به خدا و اعتماد ما به حق و همراهی مردم است؛ مسیر توسعه کشور را پر قدرت ادامه می دهیم.

    اهم اظهارات ریاست‌جمهوری به نقل از خبرگزاری‌ها؛

    *سلامت یکی از موضوعات حائز اهمیت در کشور است، مسئولان بخش بهداشت و سلامت مسئولیت سنگین و مقدسی را بر دوش دارند، مجمع ملی سلامت راهنمای خوبی برای ماست و معنای آن این است که اولاً سلامت فرای درمان و مهم‌تر و مقدم بر درمان بوده و ثانیاً سلامت، ارگان، جایگاه و نهادی خاص نداشته و به قشری خاص تعلق ندارد.

    *البته در بخش درمان معمولاً بیمارستان‌ها و مراکز درمانی عهده‌دار انجام این کار هستند، اما در بخش سلامت دنیایی بسیار وسیع و مهم وجود دارد.

    *بسیار مهم است که چه کاری انجام دهیم و چه اقدامات و برنامه‌هایی را پیش رو داشته باشیم که موضوع سلامت از زمان تشکیل زندگی مشترک مورد توجه قرار گیرد، اینکه در دین اسلام تأکید شده زن و شوهر باید از لحاظ فرهنگی به یکدیگر نزدیک باشند و از نظر فکری، ایمانی و بینشی فاصله آنها زیاد نباشد ، به این دلیل است که اولین قربانی اختلافات، عصبانیت‌ها و دعواهای خانوادگی، فرزندان هستند.

    *ما بیشتر از آنکه در کشور نیاز به منزل داشته باشیم، به مسکن که محل سکونت و آرامش است، نیاز داریم، مسکن بدان معناست که انسان با نزدیک شدن به آن قلبش آرام گرفته و باعث آرامش روح او شود و سلامت ابتدا از مسکن، غذا و هوای تنفس شده، شروع می‌شود.

    *اگر بانوان ما که در حال عبور در خیابان‌ها هستند از سوی انسان‌های لاابالی آزار کلامی ببینند، آرامش آنها از بین رفته و روح آنان مورد آزار قرار می‌گیرد.

    *ترافیک و استفاده از بوق توسط خودروها را باعث از بین رفتن سلامت در جامعه است، این سر و صدا و شلوغی در سلامت روح و روان مردم تأثیرگذار است.

    *ابوعلی‌سینا می‌گوید جسم سالم در روح و روح سالم در جسم اثرات متقابل بر یکدیگر دارند، انسان مضطرب و ناآرام نمی‌تواند، بدن سالمی داشته باشد و از این روست که سلامت دنیای وسیعی دارد.

    *متأسفانه برخی از تعامل با جهان بدشان می‌آید و از تقابل استقبال می‌کنند که البته این تقابل برای برخی نان داشته است، هنگامی که تعامل با جهان وجود نداشته و دچار تحریم هستیم، بناچار برای کشاورزی، باید از کود و سم غیراستانداد استفاده کنیم.

    *رییس‌ جمهوری با اشاره به اینکه برخی کشورهای دنیا و صنعتشان تنها برای کشورهای تحریمی بوجود آمده، هنگامی که کشاورزی ما نمی‌تواند در چارچوب سلامت حرکت کند، ناچاریم، از میوه، سبزیجات، گندم و بذر نادرست استفاده کنیم.

    *ما باید بتوانیم نیازمندی‌های خود در بخش مواد غذایی را تأمین کنیم و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که سلامت از باغ‌ها و مزارع اصلاح و تأمین شود.

    *{با اشاره به ضرورت تعامل با جهان برای توسعه سلامت در کشور} اینطور نیست که در دارو و درمان و پزشکی بتوانیم بدون تعامل با جهان پیشرفت کنیم، بلکه دانشگاه‌ها و محققین ما باید در تعامل با دنیا باشند.

    *برخی تصور می‌کنند، هر چه قفل‌های دروازه کشور بیشتر باشد، امنیت و سلامت بیشتر خواهد بود، اما اینطور نیست، چرا که ما ملتی بزرگ و با فرهنگ داریم.

    *آیا باید نسبت به استاد دانشگاهی که می‌خواهد برای مطالعه به خارج رفته و یا محققی که می‌خواهد به کشور بیاید ابراز نگرانی داشته باشیم، گفت: برخی ذهن نگرانی دارند و نگرانی را در جامعه ترویج می‌کنند و این در حالی است که اساتید ما باید در تعامل با اساتید و محققین جهان، پیشرفت کنند.

    *گاهی یک تحقیق کوچک با تبدیل شدن به یک دارو و واکسن می‌تواند یک بیماری را درمان و یا حتی از آن پیشگیری کند.

    *با اتکا به سرمایه داخلی نمی‌توانیم، توسعه خوبی در زمینه سلامت و درمان انجام دهیم، در ابتدای سال 92 آمار و ارقام نشان می دهد که مشکلات فراوانی از قبیل کمبود دارو و قیمت بالای آن داشتیم.

    *زمانی که دولت قبل بر سر کار بود وقتی می‌خواستیم انتقاد کنیم می‌گفتند، دولت را تضعیف نکنید و امروز هم که می‌خواهیم از اقدامات دولت قبل انتقاد کنیم، می‌گویند، کاری به گذشته نداشته باشید و اقدامات دولت خود را بگویید، برخی دچار آلزایمر سیاسی هستند و یادشان می‌رود که وضع درمان، قیمت دارو و تجهیزات پزشکی چه وضعی در کشور داشت و برخی داروها و تجهیزات پزشکی به سختی تهیه می‌شد.

    *علاقه داشتم به جای عنوان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از عنوان وزیر سلامت استفاده کنم، براساس گزارش ایشان، حداقل 20 درصد داروهای خارجی و 40 درصد تجهیزات پزشکی نسبت به آغاز دولت ارزان‌تر شده است.

    *{درباره عملکرد رسانه ملی در بیان موفقیت‌های دولت از جمله در بخش سلامت} اگر گوشت در کشور دو روز گران شود این موضوع تبدیل به خبر یک و رسمی تلویزیون خواهد شد.

    *این اقدام دولت ارزشمند است که به هر حال تلاش کرده که مردم در این دولت از لحاظ درمان و سلامت وضع‌شان بهتر شده است، البته این به معنای آن نیست که امروز در وضعیت خوبی قرار داریم، بلکه باید گام‌های بلندتری برداشته شود تا به وضعیت مطلوب برسیم.

    *امروز پزشکان، پرستاران و کادر درمان در بیمارستان‌ها، قدم‌های بزرگ و مهمی در راستای درمان مردم انجام می‌دهند، با تقدیر از تلاش آنان ، حیات و زندگی انسان و کیفیت زندگی مردم بسیار حائز اهمیت است و ما باید کیفیت زندگی و اصل حیات مردم را ارتقاء دهیم.

    *منشور حقوق شهروندی با بیان حق حیات، کیفیت زندگی و آب سالم، آغاز می‌شود، چرا که معتقدیم مردم باید حق‌شان و دولت به معنای عام کلمه اعم از قوای مقننه و قضائیه نیروهای مسلح و همه خدمتگزاران، وظیفه‌شان را به خوبی بدانند.

    *ما برای نجات مردم از رنج و بیماری‌ها به سرمایه‌گذاری برای ساختن بیمارستان، خرید تجهیزات و استخدام افراد نیازمند هستیم . یکی از وظایف دولت تلاش برای سلامت کشور است و بخش بزرگی از بودجه جاری کشور نیز به آموزش، بهداشت، امنیت و مسایل مربوط به رفاه اجتماعی اختصاص دارد و این بودجه جاری به معنای ارایه خدمت به مردم است، اما همه سرمایه مورد نیاز را دولت نمی‌تواند در بخش سلامت و درمان تأمین کند، بلکه باید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را دعوت به کار کنیم و اگر این کار صورت گیرد و سرمایه‌گذار بداند که این اقدامات برای سلامت کشور مهم و حیاتی است و سود عادلانه نصیبش می‌شود، به میدان خواهد آمد.

    *مسئولان و برنامه‌ریزان کشور باید زمینه‌های لازم را برای جذب سرمایه‌های مورد نیاز در بخش سلامت و درمان فراهم کنند، خیرین در بخش‌های مختلف از جمله سمن‌ها نقش بزرگی در توسعه درمان و ساخت مراکز درمانی دارند و این از افتخارات فرهنگ ماست که خیرین و نیکوکاران بزرگی در بین آحاد ملت وجود دارد که خوشبختانه هیچ اقدام سیاسی هم تاکنون نتوانسته بر روند این اقدامات خیر، تأثیر منفی بگذارد.

    *{با اشاره به تأثیر و نقش فرهنگ در بخش سلامت و ایجاد سبک زندگی جدید در جامعه} سبک و شیوه زندگی اعم از نوع ساخت مسکن، نحوه لباس پوشیدن و انجام فعالیت در منزل و محل کار، بر سلامت جامعه تأثیرگذار است و این در تعالیم فرهنگ اسلام به صورت بسیار وسیع مطرح است و تنها اینگونه نیست که تصور کنیم اسلام برای این آمده تا بگوید چطور نماز بخوانیم و احکام دینی را به جا بیاوریم، بلکه در سبک زندگی هم دستورات بسیار فراوانی وجود دارد.

    * ورزش یکی از اساسی‌ترین اقدامات در سلامت زندگی است و اگر امروز ورزش در ذهن مردم جدی گرفته نمی‌شود، به دلیل آن است که بی‌ارزش‌ترین ساعات در مدارس به ورزش اختصاص دارد و این در حالی است که باید اهمیت ورزش از مدارس مطرح شود، چرا که زمانی که ورزش بی‌ارزش شود، مشکلات و بیماری‌های فراوان در سنین میان‌سالی و کهنسالی حادث می‌شود.

    *در دوران طلبگی در حوزه اگر کسی در حجره خود نرمش می‌کرد، می‌گفتند تقوای او کم شده و رو به دنیا آورده و اگر می خواست ورزش کند گویی از دین خارج بود.

    *باید فرزندان خود را از ابتدا در خانواده با سبک صحیح زندگی آموزش دهیم، در زمینه سلامت جامعه همه سهیم هستند و باید اقدامات لازم را در حوزه فعالیت خود انجام دهند. همه باید دست به دست دهیم. سمن‌ها، خیرین، سرمایه‌گذاران داخلی و اگر کسی ناراحت نشود، سرمایه‌گذار خارجی باید به میدان آمده و نیازمندی‌های لازم در بخش سلامت را تأمین کنند.

    *{با اشاره به گزارش وزیر بهداشت} درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اینکه تا پایان دولت یازدهم 21 هزار تخت بیمارستانی فعال در کشور خواهیم داشت، دولت در طول فعالیت خود، اقدامات مهمی در زمینه بهداشت و درمان انجام داده است. بخش‌هایی در کشور اعم از حاشیه‌نشین‌ها، روستاها و مناطق محروم وجود داشت که هیچ امکان درمانی و بهداشتی در آن مناطق وجود نداشت اما امروز با تلاش‌های دولت، یازده میلیون نفر بیمه شده و همه مردم تحت پوشش بیمه قرار دارند و درهای بیمارستان‌ها به روی مردم نیازمند باز شده و پزشکان متخصص در اقصی نقاط کشور حضور دارند و این به معنای عدالت در سلامت و درمان است که باید این کار را ادامه و توسعه دهیم.

    *{با اشاره به کاهش قیمت نفت از 112 دلار در سال 92 به 25 دلار در ماه هایی در سال 94 و حدود 50 دلار در سال جاری} سال‌های 94 و 95 برای دولت سال‌های سختی بود که بخش سلامت نیز از این سختی‌ها مستثنی نیست.

    *در دورانی که درآمد نفت کشور بسیار کاهش یافته بود و دیگر کشورهای نفت‌خیز منطقه از ذخایر خود در این بحران استفاده کردند، دولت، در سال‌های 93 و 94 ، هرسال 20 درصد از درآمد خود را به صندوق توسعه ملی واریز کرد و این در حالی است که بر اساس مصوبه مجلس این مقدار در سال آینده به 30 درصد افزایش خواهد یافت.

    *ذخایر صندوق توسعه ملی برای استفاده در شرایط بحرانی و روز مباداست، یک روزنامه و حتی یک ثانیه از برنامه‌های صدا و سیما به این موضوع انتقاد نکردند که چرا دولت نمی‌تواند در روز مبادایی که به واسطه کاهش درآمد نفتی بوجود آمد از ذخایر این صندوق استفاده کند، اما ملت ایران بداند که ما در سال 93 و 94، 20 درصد از درآمد نفتی را به صندوق توسعه ملی ریختیم و براساس مصوبه مجلس باید 30 درصد دیگر هم پرداخت کنیم.

    *در شرایط بحرانی همه باید حمایت کرده و دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کشور را اداره کنیم، دولت در سال‌های گذشته شرایط آسانی نداشته و با سختی کشور را اداره کرده، البته توفیقات دولت نیز قابل توجه بوده و با کمک خداوند از مشکلات عبور خواهیم کرد.

    *آینده خوب ایران و سلامت مردم بدون امید و نشاط مردم رقم نخواهد خورد، اگر کسی به آینده خود امید نداشته باشد نمی‌تواند به فکر سلامت خود باشد.

    *{درباره ضرورت توسعه نشاط در کشور} برخی همین که ذره‌ای نشاط در بین مردم بوجود می‌آید، می‌گویند اشکال دارد. چطور گریه کردن به هر مقدار که باشد، حلال است اما خندیدن و نشاط، حرام؟

    *سلامت جسم و روح بدون نشاط امکان ندارد، حداقل در ایام عید نوروز که ایام ولادت حضرت زهرا(س) هم هست،اجازه دهیم مردم در کشور نشاط داشته باشند.

    *نباید مردم را با دروغ‌گفتن نسبت به آینده نظام و کشور مأیوس کرد، باید دست به دست هم بدهیم و این معنای مجمع ملی سلامت است.

    *استانداران و فرمانداران باید در اقصی نقاط کشور، این قبیل جلسات را در راستای توسعه سلامت در کشور برگزار کنند. دولت، خیرین، سمن‌ها و همه مسئولان باید در کنار هم جمع شده و در این راستا تلاش کنند. بخشی از خطبه‌های نماز جمعه ، منبرها و مداحی‌ها به سلامت و نشاط مردم اختصاص یابد.

    *ما دولتی هستیم که می‌گوییم باید از سرمایه خارجی، استفاده کرد و اگر بیمارستانی نیاز به تجهیزات جدید، ناوگان هوایی کشور نیاز به هواپیمای نو و ناوگان ریلی نیاز به تجهیزات جدید دارد، باید خریداری شود چرا که معتقدیم فناوری باید رشد کند و ارتباط با دنیا با حفظ اصول و اعتقادات کشور برقرار شود اما برخی کهنه مصرف کردن را افتخار می‌دانند.

    *{ درباره ضرورت تبادل تجربیات با دیگران در بخش‌های مختلف} مسأله ریزگردها و محیط زیست که در خوزستان مشکلات فراوانی را برای مردم فداکار و مرزدار این منطقه ایجاد کرده، باید حل و فصل شود.

    *نپرداختن حق‌آبه‌ها ، عمل نکردن به وظایف قانونی و قطع آب تالاب‌ها و استفاده نادرست از محیط زیست را باعث این مشکلات زیست محیطی است. دولت تلاش‌های زیادی برای احیای محیط زیست و تالاب‌ها در کشور داشته و اگر این اقدامات برای احیاء دریاچه ارومیه نبود و این دریاچه خشک می‌شد در شرایط بوجود آمدن طوفان نمک در این منطقه، 14 استان کشور درگیر می‌شدند.

    *دولت نسبت به احیای هورالعظیم نیز تصمیم و اهتمام دارد و براساس اقدامات انجام شده، تاکنون 70 درصد این تالاب آب‌گیری شده و 30 درصد باقیمانده نیز انجام می‌شود.

    *سالانه یک میلیارد و 800 میلیون متر مکعب آب در سال‌های 93 و 94 به تالاب هورالعظیم ریخته شده و امسال نیز تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب آب به این تالاب ریخته شده، برخی می‌گویند، چرا دولت امروز که خاک در خوزستان به راه افتاده به فکر این منطقه افتاده است و این در حالی است که دولت از سال 93 کارگروه مقابله با ریزگردها در این منطقه را تشکیل داده و اقدامات زیادی، انجام داده است.

    *اگر امید، نشاط و اعتماد در کشور، حفظ شود از همه پیچ و خم ها و مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: با وحدت، انسجام و فداکاری می‌توانیم مسیر را به سمت توسعه کامل کشور پیش ببریم.

    پیش از سخنان رییس جمهوری، دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گزارشی از وضعیت سلامت در کشور و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت در جامعه ارایه کرد.

    همچنین روحانی در این مراسم از برگزیدگان جشنواره مؤلفه‌های اجتماعی مؤثر بر سلامت با اهدا تندیس ملی مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی برای سلامت و لوح تقدیر، تجلیل کرد.

    در پایان این مراسم رییس جمهوری از نزدیک با نمایندگان بیماران مختلف که در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند، گفتگو و آنان را مورد تفقد قرار داد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.