• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روحانی: تلاش همه ما باید اقتدار ایران و ایرانی باشد

    تقدیمی هدف:

    روحانی: تلاش همه ما باید اقتدار ایران و ایرانی باشد

    ورزش‌می‌تواند بالاترازاقتصاد با ایران‌هراسی بجنگد | یک‌ملت و یک‌رهبر، یک‌دولت و یک‌مجلس داریم

    سیاست > دولت – مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ و قهرمانان سال ۹۴ با حضور ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

    به گزارش خبرهدف، حجت‌الاسلام حسن روحانی در آیین تجلیل از قهرمانان و نشان‌آواران المپیک و پارالمپیک که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت:‌ بسیار خوشحالم که در روزهای پایانی سال و روزهایی که فضای ما به عطر دختر پیامبر عظیم الشان اسلام معطر است فرصتی یافتم تا باز هم ورزشکاران عزیز و قهرمان بزرگوار را در کنارشان باشم . ورزش و قهرمانی در وادی ورزش از دیدگاه‌های مختلف برای ما حائز اهمیت است .

    اهم اظهارات رییس جمهور را از خبرگزاری ها بخوانید؛

    * مسایلی که تعلق به فرد خاص و شهر خاص و قومیت خاص و مذهب خاص ندارد و تمام اتباع ایرانی یکپارچه نسبت به آن تاثیر می پذیرند آن موضوع از دید ملی برای ما فوق العاده اهمیت دارد، تمامیت ارضی موضوعی ملی است. حاکمیت ملی یک موضوع ملی است. انتخابات سراسری یک موضوع ملی است. هنر ملی یک موضوع ملی است. علم و دانش ایرانی و ایرانیان یک موضوع ملی است.

    *از آن طرف هم برخی مشکلات ما ملی است، نارسائی‌هایی در زمینه محیط زیست، آب و مسایل اقتصادی و معیشتی وجود دارد که ملی است. ما یک ملت واحدیم و دارای یک کشور و قانون اساسی و یک رهبر عزیز و بزرگوار و یک دولت و مجلس هستیم. همه تلاش‌های ما باید برای غرور، افتخار و عظمت این سرزمین و ملت باشد. ایران و ایرانی دو کلمه‌ای هست که در همه مسایل ملی باید به آن توجه کنیم.

    *ورزش در سطح عمومی و داخلی یا بین المللی یکی از آثار مهم اش ایجاد امید و نشاط و شادابی است، ورزشکار یعنی انسان شاداب، یعنی انسان امیدوار. یعنی آن کسی که به جسم و جانش قدرت می‌بخشد و اجتماع خودش را و کشور خودش را در شادابی نگاه می‌دارد.

    *من فکر می‌کنم هیچ چیز مهم تر و بالاتر از امید برای یک ملت نیست. اگر ما به آینده امیدوار نباشیم و احساس نکنیم گشایش پیش روی ماست آنجا حرکت، تلاش و تعالی متوقف خواهد شد. چطور امکان پذیر است ملتی به آینده خودش امید نداشته باشد اما در عین حال به تلاش و کوشش خودش ادامه دهد؟

    * این که به ما گفته اند افضل اعمال امت انتظار فرج است، فرج به معنای گشایش است. روح هم که در قرآن آمده به معنای گشایش است.

    *ایمان با ناامیدی جمع نمی‌شود، ایمان همراه امید به آینده است. همواره با امید به فرج است. روح یعنی گشایش و سعه و فرج. این بسیار مهم است که در داخل کشور ما یک معیار را امید و امید آفرینی قرار دهیم. عده‌ای هستند که می‌خواهند همواره مردم را به هر بهانه‌ای نسبت به آینده ناامید کنند. ایجاد ناامیدی ضربه به حرکت ملی است. ایجاد ناامیدی، مایوس کردن جامعه از حرکت است. چرا برخی لیوان آب را همیشه نیمه خالی اش را می بینند و نیمه پر را هیچ موقع متذکر نمی‌شوند.

    *ما باید مقایسه کنیم ورزش ما نسبت به دیروز تا چه حدی پیشرفت یا پسرفت کرده است. اگر ورزش همگانی ما نسبت به چهار سال پیش پیشرفت کرده است، اگر باشگاه‌های ورزشی ما پر شورتر از گذشته است، اگر جوانان ما رغبت بیشتری به ورزش پیدا کرده‌اند، اگر زنگ ورزش در دبستان و دبیرستان با اهمیت بیشتری تلقی می‌شود، نشان دهنده این است که ما مسیر درست و صحیحی را پیموده‌ایم و باید به آینده امیدوار باشیم.

    *یک ملت برای پیشرفت و حرکت فرهنگی نیاز به امید دارد، وقتی هنر شما در سطح جهانی درخشش پیدا می‌کند یا فیلم و موسیقی شما می‌تواند در سطح جهان بدرخشد، این جز سبد امید شما است. وقتی دیپلماسی شما در سطح جهان حرکت درست دارد، توطئه‌ها را می‌شکند و حقوق ملت را تثبیت می‌کند و روابط ما را در جهان می‌شناسد.

    *یک بخشی از این سبد امید بخش سلامت جامعه، ورزش و قهرمانی است، قهرمانان ما امید آفرین هستند. شما ورزشکاران در روزهای و ساعت‌هایی همه ملت را پای صفحه تلویزیون نشاندید ،این یک قدرت بزرگی است که همه خیابان‌های کور را خلوت را می‌کنید. این ساعت بسیار خوبی است که همه جوانان و نوجوانان را از همه فکر ها، غصه و ناراحتی می‌رهاند.

    * یک پیروزی در مسابقه دل‌ها را شاد می‌کند، ما انسان هستیم و نیاز به شادابی و لبخند و خوشحالی داریم. فکر نکنیم مردم بدون نشاط و خوشحالی و چهره باز می‌توانند از مشکلات فراوان زندگی عبور کنند. گاهی نشاط باعث می‌شود ساعت‌ها از غم آزاد شوید چون آرامش می‌دهد و فکر و ذهن شما را باز می‌کند.

    * ورزش نشاط‌ آفرین و آرامش‌بخش است، البته ورزش آثار دیگری هم دارد. آنگاه که ورزش فردی می‌کنیم عمدتا جسمی است و البته روحی و آنگاه که ورزش قهرمانی را نگاه می‌کنیم، عمدتا روحی است که البته بر سلامتی جسمی هم اثر دارد پس ورزش برای سلامت و نشاط جامعه اثرگذار است.

    * مسابقات جهانی المپیک، پارالمیپک و مسابقات منطقه‌ای در گذشته بیشتر مردانه بود، قبلا قهرمانان مردان بودند. مسابقات در گذشته بیشتر مردانه بودند ولی خوشبختانه نیمی دیگر از جامعه ما یعنی بانوان و زنان ما هم وارد صحنه ورزش و رقابت شده‌اند. آنها هم پاسدار فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند و هم پاسدار قدرت و توانمندی ملی در صحنه جهانی هستند.

    *بانوان ما در ماه‌های گذشته از کیمیا تا زهرا و ساره چه نشاطی را در جامعه ما ایجاد کردند، اینها زنان و مردان ما و همه را خوشحال کردند. بسیار مهم است که زنان ما در باشگاه‌های ورزشی و مسابقات مربوط خودشان در قهرمانی‌هایشان در سطح جهانی حاضر شوند.

    *وقتی می‌بینیم که یک بانوی با عظمت ایرانی که آشنا به تکنیک‌‌های ورزشی است، تلاش و زحمات خود را به منصه ظهور می‌رساند و همراه با آن عفاف و حجاب و فرهنگ اسلامی و ایرانی را به دید جهانیان می‌رساند، این افتخار بزرگی برای ماست.

    *بسیار خوشحال هستیم که زنان و بانوان ما در صحنه جامعه در همه امور مهم حضور دارند؛ راهپیمایی می‌شود زنان همانند مردان حضور دارند، عزاداری هایی مانند عاشورا می‌شود حضور دارند، انتخابات می‌شود زنان پای صندوق آرا همانند مردان حضور دارند، زنان هم در باشگاه‌های ورزشی و در مسابقات جهانی حضور دارند، زنان هم‌اینک در مدیریت جامعه حضور دارند و در مناصب مدیریتی حضور پیدا کرده‌اند.

    * آن دوران دیگر سپری شد که زنان فقط آشپزی و بچه‌داری می‌کردند که البته آنها سرجای خودشان است ولی نمی‌توان وظیفه زنان را درون خانه منحصر کرد. نمی‌توان گفت که کوه و جنگل و تفریح برای مردان است و خدا آشپزخانه سه در چهار را برای زنان آفریده است.

    * اسلام دینی است که مرد و زن را در کنار هم قرار می‌دهد و هر دو دارای ارزش مساوی هستند، مگر حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) و مریم، ساره، هاجر و آسیه و آن همه زنان پر افتخار در تاریخ زنانی نبودند که درخشیدند و بار بزرگ مسئولیت را بر دوش گرفتند.

    *اکنون یک عده‌ای هستند که در برخی از مسائل باید از حالت سنتی چند قرن پیش خارج شوند؛ خارج هم نشوند زنان قدرتمند آنها را از این حالت خارج می‌کنند.

    * امروز ما خوشحالیم که در صحنه ورزش زنان ما افتخار مضاعف می‌آفرینند پارالمپیکی‌ها هم یک امتیازه ویژه دارند و آن این است که با زحمت ، تلاش و گاه با رنج بیشتر افتخارات بزرگ ملی می‌آفرینند. یک وقتی بعضی فکر می‌کردند اگر جوان خود را تشویق به مسجد یا باشگاه کنند این دو باهم متناقض است. این دیدگاه اشتباه است.

    * دین ما هم مسجد دارد هم باشگاه. دین ما هم عبادت، هم دعا، هم ورزش و هم سلامت جسم و جان دارد. مگر شما نبودید که در ورزشگاه‌ها ثابت کردید که می‌شود این دو را در کنار هم داشت مگر شما نبودید در قهرمانی‌تان نام امیرالمومنین و قمر بنی‌هاشم را جاری کردید مگر شما نبودید که در هنگام ورزش دست دعا بلند کردید و سجده شکر انجام دادید مگر شما نبودید که فرهنگ الهی را با ورزش توامان ساختید.

    *بعضی گفتند که در شب عاشورا قرار است مسابقه ورزشی انجام شود آن هم در تهران. چه خواهد شد و بسیار به خاطر این موضوع غصه خوردند. اما شما چه کردید؟ در ورزشگاه‌ها با تجلیل از ابی‌عبدالله ثابت کردید ورزش دوستان ما و عاشقان ورزش ما امام حسین و عاشورا را یادشان است و این امر در عمق جانشان وجود دارد و در رگ‌هایشان مانند خون جاری است.

    * ورزش ما نشاط، فرهنگ، امنیت ملی و وحدت را به وجود می‌آورد ورزش باعث به وجود آمدن انسجام ملی می‌شود. وقتی قرمز و آبی ، کرد و لر، عرب و بلوچ در کنار هم بازی می‌کنند فقط به وحدت ملی توجه می‌کنند. در ورزش خرده‌فرهنگ‌ها احساس می‌کنند زیر چتر بزرگ فرهنگ ایرانی هستند ورزش برای ما غرور ملی و وحدت ملی می‌آورد.

    *امسال که سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است باید در زمینه ورزش هم به این موضوع توجه کنیم. ورزش می‌تواند توریسم ورزشی برای ما به همراه داشته باشد. ورزش می‌تواند بالاتر از اقتصاد با ایران هراسی بجنگد. ورزش می‌تواند تعامل با جهان به وجود بیاورد. شما در کرمانشاه دولت آمریکا را شرمنده کردید به کشتی‌گیرهای آمریکایی ویزا دادید و مردم کرمانشاه هم بسیار مهمان‌نوازی کردند این نشان عظمت ایران است.

    * ما در کنار ورزش نشاط برای اقتصاد داریم جاذبه گردشگری به وجود می‌آورد ورزش هم امنیت ملی هم سلامت هم فرهنگ ملی است هم اقتصاد ما است ورزش می‌تواند ما را در مسیر توسعه کمک کند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.