• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • هجوم به وزارت کشور برای «رییس‌جمهور شدن»

    تقدیمی هدف:

    هجوم به وزارت کشور برای «رییس‌جمهور شدن»

    کانديداهای ناشناس آمدند، خبری از سياسيون شاخص نيست | باز هم خروج از جمنا

    سیاست > انتخابات – احمدی نژاد و دو یار قدیمی اش یعنی حمیدرضا بقایی و اسفندیار رحیم مشایی مهمترین لحظه‌های دومین روز ثبت نام را رقم زدند و با ورودشان به ستاد انتخابات و ثبت‌نام احمدی نژاد و بقایی ولوله‌ای بین خبرنگاران و عکاسان مستقر در ستاد به پا کردند.

    نه محدودیتی هست نه حداقل و حداکثری! به خاطر همین هم هست که دومین روز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری چندان تفاوتی با روز اول ندارد و آش و کاسه همان است که بود.

    «هجوم کاندیداها برای ریاست جمهوری» بهترين توصيف از حال و هواي اين روزهاي وزارت کشور است. از دانش آموزی 19 ساله گرفته تا دندانپزشکی 82 ساله امروز خودشان را به ستاد انتخابات وزارت کشور رسانده بودند تا خود را برای تصدی اولین مقام اجرایی کشور کاندیدا کنند و البته همین موضوع محفل شوخی خبرنگاران و عکاسان مستقر در ستاد را به خوبی گرم کرده بود.

    اما احمدی نژاد و دو یار قدیمی اش یعنی حمیدرضا بقایی و اسفندیار رحیم مشایی مهمترین لحظه های دومین روز ثبت نام را رقم زدند و با ورودشان به ستاد انتخابات و ثبت نام احمدی نژاد و بقایی ولوله ای بین خبرنگاران و عکاسان مستقر در ستاد به پا کردند.

    کاندیدایی که مخالف برجام بود

    ساعت به 8 و 15 دقیقه نرسیده بود که که کاندیداها یکی یکی از راه می رسیدند اما همچنان خبری از چهره های شاخص سیاسی نبود. محمدرضا امراللهی ۵۰ ساله از چهره هایی بود که در دقایق اولیه ثبت نام وارد وزارت کشور شد. او که جانباز جنگ است، می گوید کابینه اش را انتخاب کرده و بعد از ریاست جمهوری آن را اعلام می کند.

    حسین رحیمی ۱۹ ساله هم از شهرستان لردگان یکی از توابع استان چهارمحال و بختیاری به ستاد انتخابات آمده بود. او که هنوز در حال تحصیل در مقطع دبیرستان است  می گوید که من به مردم هیچ قولی نمی‌دهم و توصیه می کنم به کسی که قول می‌دهد رای ندهند. رحیمی می گوید من به خودم اعتماد دارم و ترجیح میدهم به جای تبلیغات انتخاباتی به مردم فقیر کمک کنم. او ادامه میدهد: من نمیخواهم شرمنده مردم شوم و هنوز هم کابینه خودم را انتخاب نکرده ام. او که با برجام مخالف است می گوید من برجام را متوقف می کنم و خودم مشکلات را حل خواهم کرد.

    از رای 15 میلیونی تا کاندیداتوری زریبافان

    یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری  ذکریا عباسی فرد بود که از کرمانشاه آمده و مدرک لیسانس داشت. او میگوید در انتخابات ریاست جمهوری مهمترین رقیبش فقر و بیکاری در کشور است. عباسی فرد تصمیمش را برای کابینه آینده اش هم گرفته است: «ظریف وزیر امورخارجه، معاون اول یعنی جهانگیری، وزیر بهداشت آقای هاشمی و وزیر کشور یعنی آقای رحمانی فضلی را تغییر می دهم.»
    می گوید مساله حصر را در فضای تعاملی حل می کند و شعارش در انتخابات «انتخاب درست کشور آباد» است. او پرچم ایران را برای رنگ انتخاباتیش برگزیده است و معتقد است حداقل ۱۵ میلیون رای دارد.

    حسین برتوند متولد سال ۱۳۱۴ هم به وزارت کشور آمده بود. او دندانپزشک است و می گوید برای دندانپزشکان برنامه خاصی دارد.
    از کابینه اش که سوال می کنیم می گوید هاشمی را وزیر بهداشت خود معرفی خواهد کرد. تاکید دارد برای اعتلای کشور ایران وارد صحنه شده تا وحدت و همبستگی را بیشتر حفظ کنیم.

    هنوز خبری از چهره های سیاسی نبود که نماینده مسعود زریبافان، رییس پیشین بنیاد شهید و معاون محمود احمدی نژاد، برای ثبت نام او به ستاد انتخابات آمد اما به دلیل نقص مدرک ثبت نام انجام نگرفت تا اینکه خود زریبافان وارد ستاد شد. او بعد از ثبت نام به سالن کنفرانس رفت و گفت که به نفع هیچ کاندیدایی در انتخابات کنار نخواهد رفت.

    احمدی‌نژاد بالاخره آمد

    زریبافان هنوز در حال سخنرانی در بین خبرنگاران بود و ساعت حدود 10 و 45 دقیقه را نشان می داد که ولوله ای بین خبرنگاران و عکاسان به پا شد. خبرهای درِگوشی که از دیروز بین همه پیچیده اما هنوز قطعی نشده بود بالاخره در حال وقوع بود. خبر هم چیزی نبود جز آمدن محمود احمدی نژاد به همراه کاندیدای مورد تاییدش یعنی حمیدرضا بقایی. همین موضوع باعث شد تا خبرنگاران سخنرانی زریبافان را نصفه کاره رها کنند و خودشان به در ورودی ستاد انتخابات برسانند.

    در حالیکه هجوم عکاسان و خبرنگاران در محل ورودی رفت و آمد را سخت کرده بود، بالاخره محمود احمدی نژاد به همراه حمیدرضا بقایی و یار قدیمی اش اسفندیار رحیم مشایی وارد ستاد انتخابات شد و با در دست گرفتن دست آن ها به لنز دوربین ها لبخند زد. او، بقایی و رحیم مشایی بالاخره توانستند با زحمت خودشان را به پشت میز ثبت نام برسانند و در ابتدا بقایی ثبت نام کرد. اما این آخر کار نبود. باز ولوله ای به پا شد که خبر از کاندیداتوری احمدی نژاد می داد. او که بعد از ثبت نام بقایی شناسنامه اش را از جیب کتش درآورده بود با تکان دادن آن روبروی عکاسان و خبرنگاران خبری عجیب را مخابره کرد: کاندیداتوری اش را. او حالا تصمیم گرفته بود برخلاف نهی رهبری برای ورود به انتخابات بار دیگر کاندیدا شود تا همین موضوع دومین روز ثبت نام کاندیداها را به روزی پر سر و صدا تبدیل کند. لیتش با حاشیه های زیادی توسط مجلس نهم و استیضاح همراه بود و  علی اکبر جوان فکر این سه نفر را همراهی می کردند.

    بقایی آمد، رحیم مشایی نه!

    در آن میان خبری هم در ستاد انتخابات پیچیده بود که اسفندیار رحیم مشایی هم بعد از ثبت نام احمدی نژاد کاندیدا خواهد شد و همین موضوع بر لحظات پر و تب آن لحظات در ستاد انتخابات افزوده بود. اما مشایی ثبت نام نکرد و به همراه احمدی نژاد و بقایی راهی سالن کنفرانس شد. احمدی نژاد بعد از ثبت نام به همراه دو یارش خود را به سالن پرسش و پاسخ با خبرنگاران رساند و با بیان اینکه مطمئنا بنده با همه توانم در خدمت آقاي بقایی خواهم بود، گفت: به عنوان نوکر مردم وارد عرصه شدم. زندگی من و آقايان بقایی و مشایی فدای یک لحظه سرافرازی مردم ایران. او تاکيد کرد: صرفا برای حمایت از آقاي بقایی آمده ام و بر سر قول اخلاقی ای که به رهبری دادم هستم.

    احمدي نژاد در واکنش به احتمال رد صلاحيت بقايي گفت: فکر مي کنيد چنين چيزي ممکني است؟! او تاييد مي شود.
    او همچنین در پاسخ به خبرهدف  هم تاکيد کرد که بقای هیچ رقیبی در انتخابات ندارد. احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که خودتان تایید صلاحیت می شوید یا خیر؟، گفت: شما چه فکر می کنید؟!!

    بعد از او نوبت حمیدرضا بقایی بود تا پشت تریبون قرار بگیرد. معاون محمود‌ احمدی‌نژاد اما به اندازه خود او در پاسخ به خبرنگاران، زبر دست نبود و به سوالاتشان پاسخ‎های کوتاهی داد. پس از پایان سخنرانی احمدی نژاد، بقایی پشت تریبون آمد که همان لحظه اعلام شد که محمدباقر قالیباف وارد ستاد انتخابات کشور شده، همین موضوع باعث شد جمعی از خبرنگاران سالن را ترک کنند و نهایتا این خبر تکذیب شد و تا ساعاتی بعد از اعلام این خبر هنوز قالیباف و یا شخصیت مورد توجهی به ستاد انتخابات نیامد.

    از هشدار دادستان کل کشور به نامزدها تا کاندیداتوری پورمختار

    همزمان با ورود پر سر و صدای احمدی نژاد و دو یار قدیمی اش بود که حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران آمد و درباره فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: این ستاد در تهران و استان‌ها فعال است و ما از طریق این ستاد فضای مجازی و حقیقی را رصد می‌کنیم. امیدواریم تخلفی انجام نشود اما اگر تخلفی انجام شود با آن برخورد می‌کنیم.

    اما یک حاشیه دیگر هم همزمان با ثبت نام بقایی و احمدی‎نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با همراهی مشایی رقم خورد. دقیقا در همان زمان ثبت نام مردان دو دولت گذشته، سه مرد عرب از خوزستان نیز در این انتخابات، اعلام نامزدی کردند و مانند احمدی نژاد و یارانش شناسنامه هایشان را به رخ لنز دوربین ها می کشاندند.

    ولید مقامص یکی از اين سه نفر گفت به نمایندگی از مردم خوزستان برای اعتراض به وضعیت خوزستان ثبت نام کرده است. به گفته وي، خوزستان استان محرومی است و من برای حل مشکلات خوزستان از افراد نخبه استفاده می کنم. او افزود: من کارشناس حقوق هستم و شاهد ۱۳ سال بی آبی در خوزستان هستم که مي خواهم این رویه را اصلاح کنم.

    باز هم خروج از جمنا

    محمدعلی پورمختار عضو جمنا یکی دیگر از کاندیداهای جدی امروز بود.  نماينده مجلس دهم، پس از نام نویسی از انتخابات ریاستجمهوری گفت: هدف من از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری این است که باید برای پیشرفت از ظرفیت نیروهای داخلی استفاده کرد.

    سخنان عجیب یک کاندیدا: هرکه توهین کند دماغش را خرد می‌کنم/ نامزدی فرزند آیت‌الله کاشانی

    در ادامه دومین روز از ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری همچنان با حواشی زیادی همراه بود. امرالله جواهري يکي ديگر از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري  بود که مي گفت: ١٠هزارتومان قرض گرفتم تا به ستاد بیایم و ثبت نام كنم، مستأجر هستم. هر كه به ايران توهين و پا از گليمش دراز كند دماغش را خرد مي كنم.

    اما سید احمد کاشانی نماینده اول و دوم مجلس شورای اسلامی و فرزند آيت الله کاشاني هم از ديگر کانديداها بود. او که 5 سال سابقه مبارزاتی با رژیم پهلوی دارد درباره هدف خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور من را در مجلس برنتابیدند با دستاوزیر های پوشالی بدون اطلاع قبلی به خانه من آمدند و من را بازداشت کردند 28 ماه بازداشت بودم. انتخابات دوره سوم مجلس که برگزار شد من را آزاد کردند.

     

    ثریا ملک زاده کارشناس سابق وزارت بهداشت و دانشجوی دکترا در رشته مدیریت بهداشت هم از ديگر کانديداها بود. او می گوید امده است تا بگوید زنان ایرانی هم میتوانند رییس جمهور شوند چون تاریخ نشان داده کشورهایی که زنان رییس جمهور آمده بوده اند کشورهای موفقی بوده اند. من هم میتوانم وضعیت کشور را سر وسامان دهم.

    او می گوید کم کردن شکاف طبقاتی و فقر در کشور، رسیدگی به وضعیت زنان سرپرست خانوار و وضعیت تولیدی و جلوگیری از اشرافی گری در کشور اولویت برنامه من برای ریاست جمهوری است. او در اخر می گوید که میدانم تایید نمی شوم اما پاپس نمیکشم.

    کاندیدایی که بدون اجازه همسرش به وزارت کشور آمده بود

    در ادامه ثبت نام افراد ناشناس برای انتخابات ریاست جمهوری، فردی به ستاد آمده بود که می‌دانست ردصلاحیت می‌شود و برای همین کابینه‌ای هم در ذهن نداشت. رحمان پرورش کارشناس ارشد روابط بین الملل دارد. او می گوید: به رقبای خود توصیه می کنم دروغ نگویند، وعده یک شبه گلستان کردن ایران را ندهند، چون نقاط قوت و ضعف داریم باید نقاط قوت را دید و به جنبه‌های ایجابی فکر کرد تا آنکه فقط نقاط ضعف برجسته شود البته به احتمال قطع به یقین ردصلاحیت می‌شوم به همین خاطر فکری برای چیدن کابینه نکردم.

     

    ازدیگر کاندیداهای ثبت نامی سیدمجتبی حسینی 51 ساله و فوق دیپلم است. او تولید کننده قطعات غیرفلزی خودرو است و هدف اصلی اش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی است.
    او منشأ پدیده زنان خیابانی را مشکلات اقتصادی می داند و هنوز با شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت رایزنی نکرده است. برجام را خوب می داند. از وزرای موجود اگر رأی بیاورد ظریف را نگه می دارد.

    از ثبت نام موسی الرضا ثروتی تا کاندیدایی با موهای‌مصنوعی

    امروز نماینده اصولگرای مجلس نهم که به مجلس دهم نرسیده بود، برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرد. موسی‌الرضا ثروتی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، او هدفش را مدیریت انقلابی جامعه و اجرای قوانین و حل مشکلات اشتغال، معیشت و برنامه ریزی اعلام و تاکید کرد: برای انتخاب اعضای کابینه افراد شایسته و مناسبی در جامعه وجود دارند.

    افراد ناشناخته نیز همچنان به ستاد انتخابات می‌آمدند. عزیزالله سعید، بازنشسته بانک است و 72 سال سن دارد. هدفش رضایت مردم و پیشرفت جامعه و توسعه کشور است. آقاي سعید می‌گوید: کابینه را از مدیران موفق مثل ظریف می چینم و قالیباف را هم معاون اول می گذارم. او که در حال حاضر کشاورز است،‌ می گوید:‌ می خواهم ترامپ را راضی کنم که دارد اشتباه می کند.

    حسن زنگنه 37 ساله و مهندس عمران است. او شباهت خود به مسی را رد می کند و می گوید فامیل بیژن زنگنه وزیر نفت نیست! زنگنه معتقد است: اگر برجام حمایت می شد نتیجه بهتری داشت. او که برای کابینه هنوز فکری نکرده، اولویت دولتش را سازندگی اعلام می کند. این کاندیدای بالقوه، صداقت هم دارد و بدون استرس می گوید: موهایم مصنوعی است.

    کاندیداتوری آقای بازیگر و رکورددار گینس

    عصر امروز، ستاد انتخابات کشور نسبت به دیروز شلوغ تر بود. یک بازیگر، یک طراح لباس، یک کارشناس ارشد کلام و عقاید اسلامی و یک روانشناس از جمله کسانی بودند که مقصدشان میدان فاطمی بود.
    همچنين سیروس میمنت هنرپیشه سینما و تلویزیون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

    آرین حاتمی فرد، دکتر روانشناسی است و با زبان انگلیسی صحبت می کند. او می گوید به احتمال زیاد ردصلاحیت می شود اما برای حمایت از روحانی ثبت نام کرده است. حاتمی نیز میزان مشارکت مردم در انتخابات را این دوره بالای 70 درصد برآورد می‌کند.

     

    عباس مولایی قاسمی، کارشناس ارشد کلام و عقاید اسلامی دارد. کراوت زده و می‌گوید برای این کروات زدن دلیل قرآنی دارد زیرا قرآن افراد به زیبا بودن توصیه می‌کند و کروات زدن موجب زییایی افراد می‌شود.

    کاندیدایی که با شعار دولت پاکدست به ستاد انتخابات آمد

    در ساعات پایانی روز دوم ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، یک نفر به ستاد انتخابات رفت که خود را متخصص عرفان و سیاست معرفی می‌کرد و معتقد بود اگر تایید صلاحیت شود، حتما رئیس‌جمهور می‌شود.

    مسیحا برزگر، سابقه کار اجرایی در وزارت ارشاد و وزارت خارجه دارد و هدفش از ثبت نام، ادای دین به جامعه است. این مرد 56 ساله می گوید: تنها همسر و فرزندانم خبر دارند که ثبت‌نام کردم. برزگر پیش بینی میکند که میزان مشارکت بالای 80 درصد باشد و می گوید: از همه کاندیداهای مطرح رقیبم هستند، اما از همه کاندیداها بیشتر رأی می آورم.

    یک زن دیگر هم به ستاد انتخابات آمد. لیلی احمدی می گوید: برای احقاق حقوق زنان جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری آمدم تا پیام بدهم. می دانم چه کار کنم که زنان به من اعتماد کنند. احمدی با بیان اینکه شعار دولتش، دولت پاکدست است، میزان مشارکت 54 درصد برآورد می کند و معتقد است: لیست نهایی تأیید صلاحیت ها رقیب جدی اش را مشخص می کند. او برنامه دارد که علی طیب نیا را در کابینه اش نگاه دارد.

    سیاست > انتخابات – احمدی نژاد و دو یار قدیمی اش یعنی حمیدرضا بقایی و اسفندیار رحیم مشایی مهمترین لحظه‌های دومین روز ثبت نام را رقم زدند و با ورودشان به ستاد انتخابات و ثبت‌نام احمدی نژاد و بقایی ولوله‌ای بین خبرنگاران و عکاسان مستقر در ستاد به پا کردند.

    ه محدودیتی هست نه حداقل و حداکثری! به خاطر همین هم هست که دومین روز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری چندان تفاوتی با روز اول ندارد و آش و کاسه همان است که بود.

    «هجوم کاندیداها برای ریاست جمهوری» بهترين توصيف از حال و هواي اين روزهاي وزارت کشور است. از دانش آموزی 19 ساله گرفته تا دندانپزشکی 82 ساله امروز خودشان را به ستاد انتخابات وزارت کشور رسانده بودند تا خود را برای تصدی اولین مقام اجرایی کشور کاندیدا کنند و البته همین موضوع محفل شوخی خبرنگاران و عکاسان مستقر در ستاد را به خوبی گرم کرده بود.

    اما احمدی نژاد و دو یار قدیمی اش یعنی حمیدرضا بقایی و اسفندیار رحیم مشایی مهمترین لحظه های دومین روز ثبت نام را رقم زدند و با ورودشان به ستاد انتخابات و ثبت نام احمدی نژاد و بقایی ولوله ای بین خبرنگاران و عکاسان مستقر در ستاد به پا کردند.

    کاندیدایی که مخالف برجام بود

    ساعت به 8 و 15 دقیقه نرسیده بود که که کاندیداها یکی یکی از راه می رسیدند اما همچنان خبری از چهره های شاخص سیاسی نبود. محمدرضا امراللهی ۵۰ ساله از چهره هایی بود که در دقایق اولیه ثبت نام وارد وزارت کشور شد. او که جانباز جنگ است، می گوید کابینه اش را انتخاب کرده و بعد از ریاست جمهوری آن را اعلام می کند.

    حسین رحیمی ۱۹ ساله هم از شهرستان لردگان یکی از توابع استان چهارمحال و بختیاری به ستاد انتخابات آمده بود. او که هنوز در حال تحصیل در مقطع دبیرستان است  می گوید که من به مردم هیچ قولی نمی‌دهم و توصیه می کنم به کسی که قول می‌دهد رای ندهند. رحیمی می گوید من به خودم اعتماد دارم و ترجیح میدهم به جای تبلیغات انتخاباتی به مردم فقیر کمک کنم. او ادامه میدهد: من نمیخواهم شرمنده مردم شوم و هنوز هم کابینه خودم را انتخاب نکرده ام. او که با برجام مخالف است می گوید من برجام را متوقف می کنم و خودم مشکلات را حل خواهم کرد.

    از رای 15 میلیونی تا کاندیداتوری زریبافان

    یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری  ذکریا عباسی فرد بود که از کرمانشاه آمده و مدرک لیسانس داشت. او میگوید در انتخابات ریاست جمهوری مهمترین رقیبش فقر و بیکاری در کشور است. عباسی فرد تصمیمش را برای کابینه آینده اش هم گرفته است: «ظریف وزیر امورخارجه، معاون اول یعنی جهانگیری، وزیر بهداشت آقای هاشمی و وزیر کشور یعنی آقای رحمانی فضلی را تغییر می دهم.»
    می گوید مساله حصر را در فضای تعاملی حل می کند و شعارش در انتخابات «انتخاب درست کشور آباد» است. او پرچم ایران را برای رنگ انتخاباتیش برگزیده است و معتقد است حداقل ۱۵ میلیون رای دارد.

    حسین برتوند متولد سال ۱۳۱۴ هم به وزارت کشور آمده بود. او دندانپزشک است و می گوید برای دندانپزشکان برنامه خاصی دارد.
    از کابینه اش که سوال می کنیم می گوید هاشمی را وزیر بهداشت خود معرفی خواهد کرد. تاکید دارد برای اعتلای کشور ایران وارد صحنه شده تا وحدت و همبستگی را بیشتر حفظ کنیم.

    هنوز خبری از چهره های سیاسی نبود که نماینده مسعود زریبافان، رییس پیشین بنیاد شهید و معاون محمود احمدی نژاد، برای ثبت نام او به ستاد انتخابات آمد اما به دلیل نقص مدرک ثبت نام انجام نگرفت تا اینکه خود زریبافان وارد ستاد شد. او بعد از ثبت نام به سالن کنفرانس رفت و گفت که به نفع هیچ کاندیدایی در انتخابات کنار نخواهد رفت.

    احمدی‌نژاد بالاخره آمد

    زریبافان هنوز در حال سخنرانی در بین خبرنگاران بود و ساعت حدود 10 و 45 دقیقه را نشان می داد که ولوله ای بین خبرنگاران و عکاسان به پا شد. خبرهای درِگوشی که از دیروز بین همه پیچیده اما هنوز قطعی نشده بود بالاخره در حال وقوع بود. خبر هم چیزی نبود جز آمدن محمود احمدی نژاد به همراه کاندیدای مورد تاییدش یعنی حمیدرضا بقایی. همین موضوع باعث شد تا خبرنگاران سخنرانی زریبافان را نصفه کاره رها کنند و خودشان به در ورودی ستاد انتخابات برسانند.

     

    شیخ الاسلام وزیر کار محمود احمدی نژاد که دوران مسئولیتش با حاشیه های زیادی توسط مجلس نهم و استیضاح همراه بود و  علی اکبر جوان فکر این سه نفر را همراهی می کردند.

    بقایی آمد، رحیم مشایی نه!

    در آن میان خبری هم در ستاد انتخابات پیچیده بود که اسفندیار رحیم مشایی هم بعد از ثبت نام احمدی نژاد کاندیدا خواهد شد و همین موضوع بر لحظات پر و تب آن لحظات در ستاد انتخابات افزوده بود. اما مشایی ثبت نام نکرد و به همراه احمدی نژاد و بقایی راهی سالن کنفرانس شد. احمدی نژاد بعد از ثبت نام به همراه دو یارش خود را به سالن پرسش و پاسخ با خبرنگاران رساند و با بیان اینکه مطمئنا بنده با همه توانم در خدمت آقاي بقایی خواهم بود، گفت: به عنوان نوکر مردم وارد عرصه شدم. زندگی من و آقايان بقایی و مشایی فدای یک لحظه سرافرازی مردم ایران. او تاکيد کرد: صرفا برای حمایت از آقاي بقایی آمده ام و بر سر قول اخلاقی ای که به رهبری دادم هستم.

    احمدي نژاد در واکنش به احتمال رد صلاحيت بقايي گفت: فکر مي کنيد چنين چيزي ممکني است؟! او تاييد مي شود.
    او همچنین در پاسخ به خبرآنلاین هم تاکيد کرد که بقای هیچ رقیبی در انتخابات ندارد. احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که خودتان تایید صلاحیت می شوید یا خیر؟، گفت: شما چه فکر می کنید؟!! د. معاون محمود‌ احمدی‌نژاد اما به اندازه خود او در پاسخ به خبرنگاران، زبر دست نبود و به سوالاتشان پاسخ‎های کوتاهی داد. پس از پایان سخنرانی احمدی نژاد، بقایی پشت تریبون آمد که همان لحظه اعلام شد که محمدباقر قالیباف وارد ستاد انتخابات کشور شده، همین موضوع باعث شد جمعی از خبرنگاران سالن را ترک کنند و نهایتا این خبر تکذیب شد و تا ساعاتی بعد از اعلام این خبر هنوز قالیباف و یا شخصیت مورد توجهی به ستاد انتخابات نیامد.

    از هشدار دادستان کل کشور به نامزدها تا کاندیداتوری پورمختار

    همزمان با ورود پر سر و صدای احمدی نژاد و دو یار قدیمی اش بود که حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران آمد و درباره فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: این ستاد در تهران و استان‌ها فعال است و ما از طریق این ستاد فضای مجازی و حقیقی را رصد می‌کنیم. امیدواریم تخلفی انجام نشود اما اگر تخلفی انجام شود با آن برخورد می‌کنیم.

    اما یک حاشیه دیگر هم همزمان با ثبت نام بقایی و احمدی‎نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با همراهی مشایی رقم خورد. دقیقا در همان زمان ثبت نام مردان دو دولت گذشته، سه مرد عرب از خوزستان نیز در این انتخابات، اعلام نامزدی کردند و مانند احمدی نژاد و یارانش شناسنامه هایشان را به رخ لنز دوربین ها می کشاندند.

     

    باز هم خروج از جمنا

    محمدعلی پورمختار عضو جمنا یکی دیگر از کاندیداهای جدی امروز بود.  نماينده مجلس دهم، پس از نام نویسی از انتخابات ریاستجمهوری گفت: هدف من از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری این است که باید برای پیشرفت از ظرفیت نیروهای داخلی استفاده کرد.

    سخنان عجیب یک کاندیدا: هرکه توهین کند دماغش را خرد می‌کنم/ نامزدی فرزند آیت‌الله کاشانی

    در ادامه دومین روز از ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری همچنان با حواشی زیادی همراه بود. امرالله جواهري يکي ديگر از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري  بود که مي گفت: ١٠هزارتومان قرض گرفتم تا به ستاد بیایم و ثبت نام كنم، مستأجر هستم. هر كه به ايران توهين و پا از گليمش دراز كند دماغش را خرد مي كنم.

    اما سید احمد کاشانی نماینده اول و دوم مجلس شورای اسلامی و فرزند آيت الله کاشاني هم از ديگر کانديداها بود. او که 5 سال سابقه مبارزاتی با رژیم پهلوی دارد درباره هدف خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور من را در مجلس برنتابیدند با دستاوزیر های پوشالی بدون اطلاع قبلی به خانه من آمدند و من را بازداشت کردند 28 ماه بازداشت بودم. انتخابات دوره سوم مجلس که برگزار شد من را آزاد کردند.

    او ادامه داد: شعار من برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اجرای قانون اساسی در کشور است.در بررسی صلاحیت ها کسانی که نمی خواست وفادار به قانون اساسی راه پیدا کنند حذف کردند و کنار گذاشتند. سال 88 و 92 برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند کسانی را تأیید کردند که پایبند به قانون اساسی نبودند. به نظرم روسای جمهور باید با ارائه لوایح قانونی قوانین انتخابات را اصلاح کند. اگر فرصتی پیش بیاید نمی گذارم مردم ایران آرای شان را به ثمن بخث بفروشند. انتخابات مجلس دهم یک رسوایی بزرگ برای کشور بود. انتخابات لیستی بساطش در دنیای پیشرفته برچیده شده است. الان 6 سال است منابع مالی کشور را که محصول رنج مردم بود به اسم مالیات گرفتند به اسم یارانه پخش کردند.

    ثریا ملک زاده کارشناس سابق وزارت بهداشت و دانشجوی دکترا در رشته مدیریت بهداشت هم از ديگر کانديداها بود. او می گوید امده است تا بگوید زنان ایرانی هم میتوانند رییس جمهور شوند چون تاریخ نشان داده کشورهایی که زنان رییس جمهور آمده بوده اند کشورهای موفقی بوده اند. من هم میتوانم وضعیت کشور را سر وسامان دهم.

    او می گوید کم کردن شکاف طبقاتی و فقر در کشور، رسیدگی به وضعیت زنان سرپرست خانوار و وضعیت تولیدی و جلوگیری از اشرافی گری در کشور اولویت برنامه من برای ریاست جمهوری است. او در اخر می گوید که میدانم تایید نمی شوم اما پاپس نمیکشم.

    کاندیدایی که بدون اجازه همسرش به وزارت کشور آمده بود

    در ادامه ثبت نام افراد ناشناس برای انتخابات ریاست جمهوری، فردی به ستاد آمده بود که می‌دانست ردصلاحیت می‌شود و برای همین کابینه‌ای هم در ذهن نداشت. رحمان پرورش کارشناس ارشد روابط بین الملل دارد. او می گوید: به رقبای خود توصیه می کنم دروغ نگویند، وعده یک شبه گلستان کردن ایران را ندهند، چون نقاط قوت و ضعف داریم باید نقاط قوت را دید و به جنبه‌های ایجابی فکر کرد تا آنکه فقط نقاط ضعف برجسته شود البته به احتمال قطع به یقین ردصلاحیت می‌شوم به همین خاطر فکری برای چیدن کابینه نکردم.

    بهزاد استرآبادی متولد 1338 از ديگر کانديداهاي حاضر در ستاد انتخابات بود. او مي گويد هدفش مشخص است؛ «با هدف رئیس شدن آمدم و همسر نمي داند، بدون اجازه ثبت نام کردم. خجالتی هستم اگر نبودم تا حالا رئیس می شدم. امیدوارم همسرم نفهمد.»

     

    از ثبت نام موسی الرضا ثروتی تا کاندیدایی با موهای‌مصنوعی

    امروز نماینده اصولگرای مجلس نهم که به مجلس دهم نرسیده بود، برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرد. موسی‌الرضا ثروتی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، او هدفش را مدیریت انقلابی جامعه و اجرای قوانین و حل مشکلات اشتغال، معیشت و برنامه ریزی اعلام و تاکید کرد: برای انتخاب اعضای کابینه افراد شایسته و مناسبی در جامعه وجود دارند.

    افراد ناشناخته نیز همچنان به ستاد انتخابات می‌آمدند. عزیزالله سعید، بازنشسته بانک است و 72 سال سن دارد. هدفش رضایت مردم و پیشرفت جامعه و توسعه کشور است. آقاي سعید می‌گوید: کابینه را از مدیران موفق مثل ظریف می چینم و قالیباف را هم معاون اول می گذارم. او که در حال حاضر کشاورز است،‌ می گوید:‌ می خواهم ترامپ را راضی کنم که دارد اشتباه می کند.

    حسن زنگنه 37 ساله و مهندس عمران است. او شباهت خود به مسی را رد می کند و می گوید فامیل بیژن زنگنه وزیر نفت نیست! زنگنه معتقد است: اگر برجام حمایت می شد نتیجه بهتری داشت. او که برای کابینه هنوز فکری نکرده، اولویت دولتش را سازندگی اعلام می کند. این کاندیدای بالقوه، صداقت هم دارد و بدون استرس می گوید: موهایم مصنوعی است.

    کاندیداتوری آقای بازیگر و رکورددار گینس

    عصر امروز، ستاد انتخابات کشور نسبت به دیروز شلوغ تر بود. یک بازیگر، یک طراح لباس، یک کارشناس ارشد کلام و عقاید اسلامی و یک روانشناس از جمله کسانی بودند که مقصدشان میدان فاطمی بود.

    پریسا دهکمه ای، طراح لباس است و روی رای خانم ها حساب باز کرده است. او میزان مشارکت را بالای 70 درصد و همه نامزدهای ثبت نامی را رقیب جدی می داند. او به خاطر طراح لباس بودن معتقد است مشهور و محبوب است.
    همچنين سیروس میمنت هنرپیشه سینما و تلویزیون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

    آرین حاتمی فرد، دکتر روانشناسی است و با زبان انگلیسی صحبت می کند. او می گوید به احتمال زیاد ردصلاحیت می شود اما برای حمایت از روحانی ثبت نام کرده است. حاتمی نیز میزان مشارکت مردم در انتخابات را این دوره بالای 70 درصد برآورد می‌کند.

    رمضان نورا، جوان ۳۸ ساله‌ای سیستان و بلوچستانی است که با لباس محلی به وزارت کشور آمده است. او می‌گوید سی رکورد در گینس به اسمش ثبت شده. نورا، عکس شهید خزایی را به خود آویزان کرده بود.

    عباس مولایی قاسمی، کارشناس ارشد کلام و عقاید اسلامی دارد. کراوت زده و می‌گوید برای این کروات زدن دلیل قرآنی دارد زیرا قرآن افراد به زیبا بودن توصیه می‌کند و کروات زدن موجب زییایی افراد می‌شود.

    کاندیدایی که با شعار دولت پاکدست به ستاد انتخابات آمد

    در ساعات پایانی روز دوم ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، یک نفر به ستاد انتخابات رفت که خود را متخصص عرفان و سیاست معرفی می‌کرد و معتقد بود اگر تایید صلاحیت شود، حتما رئیس‌جمهور می‌شود.

    مسیحا برزگر، سابقه کار اجرایی در وزارت ارشاد و وزارت خارجه دارد و هدفش از ثبت نام، ادای دین به جامعه است. این مرد 56 ساله می گوید: تنها همسر و فرزندانم خبر دارند که ثبت‌نام کردم. برزگر پیش بینی میکند که میزان مشارکت بالای 80 درصد باشد و می گوید: از همه کاندیداهای مطرح رقیبم هستند، اما از همه کاندیداها بیشتر رأی می آورم.

    یک زن دیگر هم به ستاد انتخابات آمد. لیلی احمدی می گوید: برای احقاق حقوق زنان جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری آمدم تا پیام بدهم. می دانم چه کار کنم که زنان به من اعتماد کنند. احمدی با بیان اینکه شعار دولتش، دولت پاکدست است، میزان مشارکت 54 درصد برآورد می کند و معتقد است: لیست نهایی تأیید صلاحیت ها رقیب جدی اش را مشخص می کند. او برنامه دارد که علی طیب نیا را در کابینه اش نگاه دارد.

    همچنان منتظر چهره‌های شاخص

     

    همچنان منتظر چهره‌های شاخص

    دومین روز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری هم بالاخره به پایان رسید و به غیر از چند چهره سیاسی شناخته شده همچنان گوی و میدان به دست کاندیداهای ناشناس است. به نظر می رسد مانند سنت مالوف در سال های پیش، برای کاندیداتوری گزینه های اصلی ریاست جمهوری همچنان باید منتظر سه روز پایانی ثبت نام ها باشیم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.