• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • برانکو: پالتو کرم رنگ برایم شانس می‌آورد

    تقدیمی هدف:

    برانکو: پالتو کرم رنگ برایم شانس می‌آورد/ مهم خوب بازی کردن بازیکنان است نه مدل موی آن‌ها

    ورزش > لیگ برتر – برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مهمان برنامه نود این هفته بود.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف  برانكو ایوانكوویچ كه امسال توانسته پرسپولیس را قهرمان زودهنگام لیگ برتر كند، مهمان برنامه نود بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

    *پارسال یك مقطعی آخر جدول بودید. ولی آخر فصل در كورس قهرمانی بودید و قهرمانی را از دست دادید. فكر می كردید امسال این قدر راحت قهرمان شوید؟

    ما در ابتدای شروع فصل هم اهداف را اعلام كردیم و تیم را با بازیكنان جدید بستیم. ماهینی و سید جلال و بیرانوند. هدف اصلی برای قهرمانی بود. بعد از مدت زیادی پرسپولیس قهرمان شد. ما می دانیم كه فشاری روی خودمان قرار داده بودیم با این هدف و از ابتدا هم اهداف را پنهان نكرده بودیم.

    *مقطع طلایی پرسپولیس شما زمانی بود كه تحت فشار قرار گرفتید و باشگاه خوب ایستاد پشت شما و حمایت كرد از شما. مدیریت هم نقش داشت در قهرمانی شما.

    بله من تشكر می كنم از طاهری. موافقم با نظر شما كه در ابتدای فصل پارسال وضعیت سختی داشتیم و 6 هفته اول ته جدول بودیم. طاهری هم مجبور بود فشارها و حملات را تحمل كند. او اعتقاد به كار ما و فلسفه ما داشت. پرسپولیس قدرت خودش را نشان داد.

    *كی به این باور رسیدید كه می تواند قهرمان شود؟

    ما از ابتدا اهداف را مشخص كردیم. تسلطی داشتیم از ابتدا بر تیم های دیگر. من و بقیه بازیكنان تحت فشار بودیم. آن ها به بهترین نحو عمل كردند. از هفته اول به بازیكنانم اعتماد داشتند. زمان هم كه پیش رفت وضعیت بهبود پیدا كرد. فقط احتمال تصادف می توانست جلوگیری از قهرمانی ما باشد.

    *در سه كشور متفاوت قهرمان شده اید. كدام لذت بخش تر بود؟

    به نتایجی كه گرفته ام افتخار می كنم. بعد از رفتن من از ایران بعد از جام جهانی، تیم دینامو زاگرب را در اختیار گرفتم و سال اول هم لیگ هم جام حذفی را قهرمان شدیم. با 20 امتیاز اختلاف امتیاز در مقابل تیم دوم جدول. این قهرمانی همیشه در خاطرم خواهد ماند. در چین هم سال اول قهرمان شدم و 13 امتیاز از تیم دوم بالاتر بودیم. الان هم اینجا قهرمان شدیم. اما این قهرمانی برای من اهمیت خاصی دارد و عزیز است. بعد از 9 سال پرسپولیس قهرمان شده آن هم با قاطعیت.

    *بهتر نیست محسن مسلمان درباره مدل موی خودش تجدید نظر كند؟

    مو و ظاهر، مسائل شخصی بازیكنان است و باید به آن ها حق داد. همه جای دنیا همین طوری است. مهم این است كه خوب بازی كنند. ما باید سه بازی آخر را خوب بازی كنیم در غیر این صورت خوب جلوه نخواهد كرد.

    *رابطه نزدیكی با فرشاد دارید؟

    من با همه ارتباط خوبی دارم. بازیكنانی مثل فرشاد را دوست دارم. همه بازیكنانی كه یك فضای خوش بینی در تیم ایجاد می كنند را دوست دارم. این ها جوان هستند. تمرین در كنار جدیتش باید رضایتمندی هم ایجاد كند. اما قبل از هر چیزی آن ها را دوست دارم چون در تمرینات تلاش می كنند.

    *بهترین بازیكن فصل پرسپولیس؟

    من یك مسئله را عرض می كنم. ما تیم هستیم. با هم می بریم. با هم می بازیم و با هم مساوی می كنیم. هرگز فرد را در نظر نمی گیرم. به جز جلسات درونی كه مسائل را مطرح می كنیم. بازیكنان برای من مهم ترین مسئله هستند. اما به جز مدیریت و مدیرعامل خوب و عالی مثل طاهری و هیات مدیره، بدون این ها نمی شود كار كرد اما بازیكنان از همه مهم تر هستند.
    *اگر برگردیم به اول فصل، آن اوكراینی ها را جذب می كردید؟

    رادوشوویچ دروازه بان ما هموطن من هم هست. اما او را نمی شناختم. شما نمی دانید كدام بازیكن جواب خواهد داد. بازیكنی كه از استرالیا آوردیم با تیمش قهرمان شده بود. فكر می كردیم جواب ما را خواهد داد. اوكراینی ها هم همین طور. فكر می كردیم بهتر از بازیكنانی هستند كه در اختیار داریم. 7 روز قبل از شروع لیگ آمدند. آماده نبودند. در چنین موقعیتی وقتی تیم برنده می شود به سختی می توان بازیكن را تغییر داد. روی نیمكت ما بودند و این خودش یك كیفیت مضاعف ما بود كه فقط با بازیكنان ایرانی قهرمان شدیم به جز رادوشوویچ. تنها تیم ایرانی هستیم كه بدون بازیكن خارجی بازی كردیم و قاطعانه قهرمان شدیم.

    *پالتو كرم رنگی كه می پوشید برایتان شانس می آورد؟

    قبل از هر چیزی چون گرم است می پوشم. اما خب شانس هم می آورد. چیزی كه شانس می آورد را عوض نمی كنم.

    *واقعا به چنین چیزهایی فكر می كنید؟

    دو سه تا داشتم. یك بارانی هم بود. یك مشكی هم داشتم. بله در فصل زمستان معمولا این را می پوشیدم. وقتی خیلی سرد می شد آن مشكی رنگ را می پوشیدم.

    *خیلی هم نتیجه بخواهید این كرم رنگ را می پوشید؟

    بله. الان این را در دمای 40 درجه مسقط هم قرار است بپوشم. (می خندد)

    *اگر واقعا می برید بپوشید.

    اگر لازم باشد برای برد دو تا روی هم می پوشم.

    .*بعد از بازی با الریان گفتید كه نمی گذارم طارمی پنالتی بزند اما چند روز بعد مقابل ماشین سازی پنالتی زد.

    مقابل ماشین سازی سید جلال باید پنالتی می زد. او كاپیتان تیم و دست راست بنده در زمین است. او حق دارد تصمیم را تغییر بدهد. معمولا دو نفر پنالتی زن تعیین می شود. در آن لحظه تصمیم گرفته می شود كه چه كسی بزند. او خواست كه به مهدی اعتماد به نفس دوباره بدهد و من هم قبول كردم.

    *بعد از پنالتی طارمی و رضاییان نگفتید این چه وضع پنالتی زدن است؟

    من انتقاد كردم با اینكه گل شد. من موافق این پنالتی ها نیستم. دوست دارم جوانمردانه باشد. خیلی بازیكنان هستند كه پنالتی را گل نمی زنند. پنالتی های حساس را باید خیلی دقت كرد.

    *دربی را باختید…

    آنجا یك جوی بچه ها را گرفت.  شانس های زیادی را هدر دادیم و به تیر دروازه زدیم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.