• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • 40 شخصیت سیاسی درباره توافق هسته ای چه گفتند؟

    تقدیمی هدف:

    دست یابی ایران به توافق با کشورهای غربی از روز گذشته تیتر اول رسانه های داخلی و خارجی بود. اما واکنش ها به این موضوع متفاوت بود.

    اگرچه این توافق با حمایت و همراهی بیشتر شخصیت های سیاسی همراه بود اما کسانی هم بودند که با دیده تردید به موفقیت های این توافق نگاه کردند. روز گذشته محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت تدبیر و امید توانست بالاخره نقطه پایانی بر  پروسه  12 ساله مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای غربی بگذارد و بعد از دو سال مذاکره نفسگیر در دولت تدبیر و امید پرونده هسته ای را به نقطه قابل قبولی برساند. این رویداد مهم و تاریخی با اظهار نظر شخصیت های مختلف دولتی و غیردولتی همراه بود. در ادامه برخی از این اظهارات را می خوانید:

    نام سمت اظهار نظر درباره دست یابی به توافق هسته ای
    حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه‌ی تیم هسته‌ای قدردانی و تشکر می کنم.
    حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور توافقی که انجام شد در تاریخ ماندگار شد و فرزندان آینده این مرز و بوم به متن این توافق افتخار خواهند کرد.(پایگاه اطلاع رسانی دولت)
    آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید شيعيان دعا برای موفقیت دولت را فراموش نمی کنم/مذاکرات هسته ای اقدامی بزرگ و ارزشمند (ایرنا)

     

    آیت الله صافی گلپایگانی ازمراجع تقلید شيعيان من از نتایجی که حاصل شد خوشحال هستم و مطمئنّم ملّت شریف ما هم خوشحال‌اند و قدردان زحمات مذاکر‌ه‌کنندگان محترم هستند. (ایسنا)
    آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شيعيان ایستادگی تیم مذاکره کننده خصوصاً دکتر ظریف در این مدت طولانی، ستودنی است و این ایستادگی باعث شد که دنیا به منطق روشن و گفت‌وگوی ایران تن دهد.(ایسنا)
    آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام این پیروزی مرا به یاد پیروزی فتح خرمشهر و همچنین پیروزی پذیرش قطعنامه انداخت که دنیا در آن مقطع علی‌رغم همه دشمنی‌ها و حمایت‌های که از صدام می‌کردند، در بین‌المللی ترین سازمان جهان بر حق ایران صحه گذاشتند و تأکید کردند.
    علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی توافق توانست شروران منطقه را در انزوا قرار دهد. (ایسنا)
    آيت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه خطوط رهبر معظم انقلاب باید دقیقا اجرایی شود. هنوز قلم مذاکرات خشک نشده برخی تفسیر دیگری می کنند و رفع تدریجی تحریم ها را مطرح کردند. (میزان)
    حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور  اکنون همه در کشور به خاطر کاربزرگ تیم مذاکره کننده خوشحال هستند و نمایندگان مجلس هم از این مذاکرات حمایت کردند و آن‌ها هم خیر کشور را می خواهند.
    محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری این توافق نتیجه‌ى‌کوشش و تلاش و پایمردى عالمانه و دلسوزانه جمعى است که با حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب و هدایت و مدیریت رئیس جمهور روحانى و در خط مقدم، عمل داهیانه و فرماندهى در صحنه‌ى تو بزرگمرد، به فضل خدا و دعاى مردم مظلوم این سرزمین تاکنون به دست آمده و به همین شیوه نهال پرثمرش ببار خواهد نشست.
    علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی با اجرای توافق تمام تحریم های مالی ایران برداشته می شود.
    محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت من این رخداد بزرگ ملی را به همه ایرانیان داخل و خارج از کشور تبریک می گویم. بعد از اینکه جزئیات مذاکرات بیان شد، آن وقت اکثر ملت ایران به این افتخاری که حاصل شده است مباهات خواهند کرد.
    معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست ایران الگویی برای دنیای گرفتار گرداب تخاصم اما تشنه گفت وگو و درک متقابل ارائه داد(صفحه اینستاگرام)
    سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توافق وین انسجام دولت و ملت را به منصه ظهور رساند.(تسنیم)

     

    علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی صنعت هسته ای وارد تجاری سازی می شود. ظریف زینت دیپلماسی کشور است.
    سیروس ناصری عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته ای وعده سیاست خارجی رییس جمهوری محقق شد. چنین مذاکراتی در تاریخ مدرن بی سابقه بود.(ایرنا)
    پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور راهبرد داهیانه و دور اندیشانه رهبر معظم انقلاب این بود که از تهدید، فرصت بسازند. تا همان کسانی که با سناریویی دروغین، فعالیت‌های هسته ای ایران را «تهدیدی برای امنیت بین الملل» جلوه دادند، پای برگه‌ای را امضا کنند که حقوق هسته ای ملت ایران در همه ابعاد را عملا به رسمیت می شناسد.(ایلنا)
    محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و رییس بنیاد امید ایرانیان تیم مذاکره‌کننده با تدبیر، امید را به آینده‌ی عزتمند ملت ایران هدیه کرد.(ایسنا)
    عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات توافق و آنچه به دست آمده، خواست عمومی مردم بوده و هست (شرق)
    حسن غفوری فرد فعال سیاسی اصولگرا مهم‌ترین دستاورد توافق هسته‌ای مقاومت ما در برابر شش قدرت بزرگ جهانی بود(شرق)
    علی تاجرنیا فعال سیاسی اصلاح طلب مهم‌ترین دستاورد توافق، ایجاد فضای آرامش‌بخش برای مردم و اعتماد به دولت است و توافق هسته‌ای می‌تواند این آرامش را به جامعه بازگرداند (شرق)
    آذرمنصوری فعال سیاسی اصلاح طلب توافق هسته‌ای ایران و ١+٥، اولین نتیجه عینی تدبیر و عقلانیت در عرصه مدیریت کشور است (شرق)
    منصوره کرمی همسر شهید علیمحمدی از شهدای هسته ای  خوشبختانه اين مذاکرات به نتيجه رسيد و من معتقدم که بايد به تيم مذاکره کننده ايراني يک خدا قوت گفت چراکه اين کار بسيار سختي بوده است. من به سهم خودم ازايشان تشکر مي کنم. (اینجا)
    رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی این توافق برگرفته از یک تصمیم مردمی بوده و البته مردم از آن حمایت خواهند کرد(شرق)
    داریوش قنبری نماینده مجلس هشتم بحث استراتژی نرمش قهرمانانه که از سوی رهبری بیان شد، مشخص کرد عزم و اراده جدی برای رسیدن به یک توافق شکل گرفته و ما دنبال این هستیم که توافق حاصل شود. توافقی که درعین‌حال هم دربردارنده حقوق حقه ما باشد و ضمن پیشبرد آن نگرانی‌های جامعه بین‌المللی را هم برطرف کند. بعد از دو سال اکنون این نگاه به نتیجه رسید (شرق)
    علی شکوری راد فعالی سیاسی اصلاح طلب رسیدن به یک توافق خوب با کشورهای قدرتمند جهان بعد از یک ماراتن دوساله سخت، پیش از هر چیز یک نمره ٢٠ را در کارنامه دولت ثبت کرده است. آقای روحانی توانسته است به یکی از مهم‌ترین وعده‌های خود عمل کند.(شرق)
    حمیدرضا آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه به‌دور از خوش‌بینی مفرط و مبالغه از آنچه اتفاق افتاد، باید گفت دستاوردی مهم برای کشور به دست آمده و جایگاه ممتاز ایران، بیش از گذشته خواهد شد. آنچه از این مذاکرات به دست آمد، پیروزی منطق و گفت‌وگو بر رویکرد یک‌جانبه‌گرایی، بی‌منطقی، زور و باج‌خواهی بود.(شرق)
    ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح طلب توافق بین ایران و کشورهای عضو ١+٥ فراتر از یک توافق هسته‌ای است. این مهم در سخنان رئیسان‌جمهور ایران و آمریکا مشهود و مشخص بود. (شرق)
    محمدرضا تابش نماینده اردکان شكي نيست كه سنگ بزرگي از پيش پاي توسعه ايران برداشته شده است. چوب تحريم‌هاي ظالمانه هسته‌اي و غير هسته‌اي سال‌ها بود كه در چرخ توسعه كشور گير و حركت آن را كند كرده بود. ديروز با توافقي كه در وين حاصل شد، عملا امكاناتي جديد براي ادامه حركت كشورمان در مسير توسعه فراهم شد. ايران هم‌اكنون براي برداشته شدن تحريم‌هاي ظالمانه‌اي كه قسمت‌هاي مهمي از اقتصاد ما را زمينگير كرده بود لحظه‌شماري مي‌كند. به شكلي مشهود و واضح خوشنودي عمومي از توافق حاصل شده در جامعه موج مي‌زند.(اعتماد)
    کاظم جلالی رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت توافق ایران با گروه 1+5 یک موفقیت ملی و دستاورد همه ملت ایران است و باید از تلاش‌های ارزشمند تیم مذاکره کننده که کار را با صبر و حوصله و شجاعت و شهامت به نتیجه رساندند، تشکر کنم(ایسنا)
    قدرت الله علیخانی نماینده ادوار ششم، هفتم و هشتم نتیجه مذاکرات نشان داد که تیم مذاکره کننده به اصول و خطوط قرمز نظام پایبند بود و دلواپسی افراطیون تنها به دلیل دغدغه های جناحی و گروهی بوده است. ( خانه ملت)
    منصور آرانی نماینده تبریز و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توافق هسته‌ای رژیم صهیونیستی را به انزوای بیشتر کشاند/ به تیم مذاکره‌کننده افتخار می‌کنیم (خانه ملت)
    مسعود پزشکیان نماینده تبریز بزرگ‌ترين و چالش‌برانگيزترين گفت‌وگوي ديپلماتيك ايران پاياني خوش براي خصومتي ١٢‌ساله به ارمغان آورد. خصومتي كه ١٠ سال از اين مدت را با بوي جنگ و خشونت سپري كرد. … روز ٢٤ خرداد شايد كمتر كسي به فكرش مي‌رسيد كه ٢٥ ماه بعد طرف‌هاي مقابل ايران در مذاكرات هسته‌اي پرچم سفيد خود را بالا ببرند.(اعتماد)
    شاهین محمدصادقی نماینده کازرون هیأت مذاکره کننده کشورمان، مسئولانی امین، شجاع، متدین و غیور هستند که در یک نبرد نابرابر و نفس گیر دیپلماتیک، عزتمندانه از حقوق هسته ای ملت ایران دفاع نموده و هرگز از نام و نشان قدرت های بزرگ جهانی نهراسیدند. (ایرنا)
    علی مطهری نماینده مردم تهران توافق هسته ای آغاز فصل جدیدی در انقلاب اسلامی است.(ایسنا)
      امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که امروز با موفقیت حق مردم را ادا کرده اند، خدا قوت می گویم. امروز با مقاومت ۳۷ ساله مردم ایران در برابر تمام زیاده‌خواهی‌ها و با وحدت و همدلی میان تمام مسئولان و مردمی که تاریخ نظیر آنها را ندیده است، مشاهده می کنیم که موفقیت ها را یکی پس از دیگری کسب می کنند. (مهر)
    علیرضا منادی عضو هیئت رییسه مجلس توفیق در مذاکرات به منزله گفتن خفه شو، به اسرائیل بود.
    محسن صرامی فروشانی نماینده مجلس ذوق‌زدگی در این مرحله از توافق، به هیچ وجه درست و عقلانی نیست(مهر)
    الیاس نادران نماینده مجلس مجلس در جریان جزئیات توافق در موقع خود بیش از عامه مردم قرار نداشته است و اینکه چگونه در این فرصت کوتاه امکان خواهد داشت یک متن حقوقی بین‌المللی جامع را بررسی و اظهارنظر کند، مشخص نیست.

    سابقه برخورد ریاست محترم مجلس نشان می دهد که احتمالا این بار نیز مجلس دور خواهد خورد. (مهر)

    حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان تفسیر اوباما از سند وین که باید آن را برداشت و تفسیر دولت آمریکا- چیزی شبیه فکت شیت- تلقی کرد در بسیاری از موارد با آنچه رئیس‌جمهور محترم کشورمان در گزارش تلویزیونی خود از محتوای توافق وین ارائه کرد، تفاوت‌های جدی دارد. این تفاوت که در مواردی نزدیک به تناقض است در متن گزارشی که ساعتی قبل از قرائت بیانیه مشترک از سوی وزارت امور خارجه کشورمان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و منتشر شد نیز به وضوح دیده می‌شود و از این روی، بیم آن می‌رود که ماجرای برداشت‌های متفاوت و متناقض طرفین از توافق لوزان در حال تکرار باشد و با ترفند تازه‌ای که آمریکا در آستین دارد، روبرو باشیم.(کیهان)

    ss

    ss

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.