• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • انتقاد وزیر کشور از سامانه کارانه قالیباف؛ غیرقانونی است و شائبه خریدوفروش رأی دارد

    تقدیمی هدف:

    انتقاد وزیر کشور از سامانه کارانه قالیباف؛ غیرقانونی است و شائبه خریدوفروش رأی دارد/ برخورد می‌کنیم

    سیاست > دولت خبر هدف  نوشت:‌ وزیر کشور تاکید کرد: امروز از بخش حقوقی وزارت کشور درباره سایت کارانه پرسیدیم و آنها گفتند که غیرقانونی است و هم جنبه تطمیع دارد و هم شائبه خرید و فروش رای در آن وجود دارد.

    عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش از اعلام نظر قوه قضاییه درخصوص پرونده منتسب به یکی از وزرا، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌ای تلویزیونی صراحتا به این مسئله اشاره کرد که از سوی وزیر دادگستری رد شد اما مجددا دیروز همان نامزد، این اتهام را علیه آقای دانش آشتیانی مطرح کرد که در پی آن وزیر آموزش و پرورش از کمیسیون تبلیغات و صداوسیما خواستار تعیین وقت برای دفاع و پاسخگویی شده است، آیا زمانی در این خصوص اختصاص شده است؟ چه برخوردی با این نامزد متخلف خواهد شد؟ گفت: توصیه ما این است که در بیان نظرات نباید حقوق دیگران را ضایع کرد و نباید به حریم خصوصی و اخلاقی افراد وارد شد چراکه موجب هتک حرمت آنها می‌شود.

    او افزود:‌ کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند مدیریت عالی اجرایی کشور را به مدت ۴ سال برعهده گیرند، باید اولویات و اصول حاکم بر اخلاق عمومی کشور و جمهوری اسلامی را رعایت کنند. مسائلی در این باره مطرح شده است. شکایتی هم از سوی آقای دانش آشتیانی امروز صبح به ما واصل شد که به کمیسیون تبلیغات احاله شده تا مورد بررسی قرار گیرد. این موضوع را حتما پیگیری می کنیم و نتیجه آن را در اسرع وقت اعلام خواهیم کرد.

    رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوال دیگری در مورد راه‌اندازی سایت کارانه توسط یکی از نامزدها و این سوال که آیا این موضوع تخلف انتخاباتی محسوب نمی‌شود؟ گفت: من امروز از بخش حقوقی وزارت کشور درباره این سایت پرسیدیم و آنها گفتند که غیرقانونی است و هم جنبه تطمیع دارد و هم شائبه خرید و فروش رای در آن وجود دارد. گفته‌ایم که این موضوع مورد رسیدگی قرار بگیرد و نماینده دادستانی هم در بررسی حضور داشته باشد. اگر این موضوع اثبات شود حتما تذکر می دهیم.

    او ادامه داد: بحث سلامت انتخابات و مشارکت بالای انتخابات از مسائل مهمی است علاوه بر آنکه قانون به آن اصرار ورزیده، مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده است. هتک حرمت و ورود به حریم‌های شخصی و اخلاقی افراد در ذهن مردم ثبت خواهد شد و قطعا نتیجه آن در قالب رای مردم تجلی خواهد یافت.رحمانی‌فضلی در نشست خبری:

    وزیر کشور با بیان اینکه از نظر شکلی مناظره‌ها خوب برگزار شده است، گفت: در خصوص توهین‌ها و افتراهای مطرح شده نیز موضوع در حال رسیدگی است و اگر به نتیجه برسیم آن را اعلام می‌کنیم.

     

    حسابرسی پدیده شاندیز انجام شده

    وزیر کشور درباره آخرین وضعیت پدیده شاندیز گفت: این شرکت از ثبت تا اعلام و تبلیغ تا فروش سهام دچار اشکالات جدی بود. دولت رسیدگی به این موضوع را به قوه قضاییه سپرد. ناجا و قوه قضاییه همکاری کردند. در چهارشنبه هفته گذشته پروژه را به صاحبان اصلی سپرده و از نظر ما دیگر مشکلی ندارد. مسئله حسابرسی انجام شده است. این شرکت بدهی‌های بسیاری به سازمان مالیاتی داشت که بخشی از آن تقسیط و بخشی بخشیده شده است. به وزارت رفاه هم بدهی داشت که بخشی تخفیف و بخشی تقسیط شد. با این حال، مشکلی با وزارت نیرو نیز داشت که آن را با این وزارتخانه حل کردیم.

    او افزود: مسئله اتاق معاملات بورس پدیده را در مشهد راه اندازی کردیم. یک کنسرسیوم بانکی برای کمک به این شرکت راه اندازی شد. باید برای بسیاری از بناهای این شرکت پایان کار صدور می‌شد که این کار انجام شد. الان سهام اصلی این شرکت در دست سهامداران است و ۲.۵ برابر سهام قبلی را به سهامداران دادیم. نماد این پروژه ۵۲ طبقه بود که وزارت راه به آن ایرادات بسیاری داشتند. در نهایت این وزارتخانه با مجوز ساخت ۳۴ طبقه موافقت کرده است.

    از حضور هواداران در مقابل ستادها نگرانی نداریم

    وزیر کشور درخصوص ارزیابی‌اش از مناظره‌ای تلویزیونی هم خاطرنشان کرد: ارزیابی ما این بود که مناظره‌های انتخابات در یک فضای آرام، منطقی و با رعایت قوانین برگزار شود. به لحاظ شکلی مناظره‌ها خوب برگزار شد و ما هیچ دغدغه‌ای در زمینه امنیت کشور نداشته و نداریم.

    رحمانی فضلی اضافه کرد: برخی تحلیل‌ها این بود که مناظره‌ها شاید موجب تحریک هواداران شود و اقداماتی خلاف نظم و امنیت رخ دهد که هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاد و ما امنیت، نظم و آرامش را در حوزه تبلیغات خواهیم داشت. حتی اگر مردم در مقابل ستادهای نامزدها تجمع کرده و شعار دهند ما هیچ نگرانی نداریم. البته نیروی انتظامی نگران مسأله امنیت کشور است که این نگرانی به حق‌ است اما نباید این نگرانی‌ها موجب این شود که اجازه تجمع مقابل ستادها را ندهیم بلکه باید کنترل، دقت و حساسیت خود را افزایش دهیم.

     

    وزیر کشور تاکید کرد: وقتی قرار شد مناظره‌ها زنده نباشد همه مردم و رسانه‌ها دنبال پخش زنده مناظره بودند. پخش زنده مناظره‌ها هم موجب شفاف‌سازی مسایل و هم موجب ایجاد شور و نشاط می‌شود. شرایط امنیتی کشور هم به گونه‌ای است که سوءاستفاده امنیتی از مناظره‌ها انجام نمی‌شود.

    صدور مجوز برای تبلیغ تلویزیونی

    رحمانی‌فضلی از اجازه تبلیغ به صداوسیما داده شد، ادامه داد: یکی از ایرادات و سخنان سهام‌داران این بود که فکر می‌کردیم این شرکت به دلیل انتشار تبلیغ تلویزیونی، مجوز دارد. اینک این مشکل حل شده است و در چند نوبت تبلیغ شده است. خوشبختانه با جدیت رییس جمهور و تلاش وزارت کشور و همکاری همه دستگاه این موضوع حل شده است.

    با تلاش‌های دولت قاچاق نصف شده است

    وزیر کشور درباره آخرین تمهیدات صورت گرفته برای مبارزه با قاچاق اظهار کرد: این موضوع یکی از مسائل مهم جامعه است. آمار و ارقام مختلفی هم در حوزه‌های مختلف مطرح بوده است. قبلا ارزش کالاهای قاچاق ۲۵ میلیارد دلار بود که قطعی بود ولی با جدیت این دولت و همکاری سایر دستگاه همه عزم برخورد با آن را داشتند. مقام معظم رهبری نیز در این باره توصیه های لازم را داشتند. آخرین آمار ستاد مبارزه با قاجاق براساس شاخصه‌ها این است که آنها معتقد هستند که قاچاق به نصف رسیده و ۱۲.۵ میلیارد شده است. این مبارزه تنها برخورد فیزیکی نبوده است. دستگاه‌های الکترونیکی در گمرک نصب شده و دستگاه‌های مختلف درگیر این مسئله هستند.

    او در مورد اخلالی که در مراسم سخنرانی رییس جمهور در حرم امام خمینی به مناسبت روز کارگر پیش آمد، گفت: در همان روز دستور رسیدگی به معاونت انتظامی و وزارت اطلاعات دادیم تا به آن رسیدگی کنند. هنوز گزارشی دال بر سازماندهی شدن به ما نرسیده است. با این حال، نامزدها بدانند اگر برنامه نامزدی را برهم بزنند احتمال اقدام مشابه از سوی طرف مقابل وجود دارد. اینگونه اقدامات فضای انتخابات را برهم می‌زند. اگر گزارشی دال بر سازماندهی شدن وجود داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

    اگر اسناد و مدارک در موعد مقرر نیامده باشد دلیلی بر ردصلاحیت نیست

    در ادامه خبرنگاری مدعی شد که برخی از اعضای شورای شهر تهران را رد صلاحیت کردند و محکومان ۸۸ تایید صلاحیت شده اند. آیا وزارت کشور در این باره ورود خواهد کرد که رحمانی‌فضلی پاسخ داد: توقع و انتظار ما از مراجع ۴ گانه برای صلاحیت افراد آن است که در موعد مقرر اسناد و مدارک‌شان را ارائه دهند. وزارت کشور در هیچ مرحله‌ای نقش مستقلی ندارد. در موضوع مناظره‌ها هم گفتند که این کار توسط وزارت کشور بوده است در حالی که این رای، رای کمیسیون بوده است.

    او افزود‌: من در سایت‌ها دیدم که می‌گویند وزارت کشور افراد را تایید یا رد صلاحیت کرده است. در اینجا نیز وزارت کشور نقشی ندارد. اگر اسناد و مدارک در موعد مقرر نیامده باشد این دلیلی بر ردصلاحیت نیست و امکان بازرسی نخواهد بود. با این حال گزارشی توسط یکی از مراجع چهارگانه داده شد مبنی بر اینکه گزارش ما نادیده گرفته شده است. من از آقای احمدی خواستم ایشان پیگیری کنند که این گزارش در موعد قانونی داده شده است یا خیر. از سویی رای‌گیری چگونه بوده است. قرار شد آقای احمدی سریعا رسیدگی کرده و سپس به رئیس مجلس گزارش دهند.

    توصیه وزیر کشور برای آزادی ادمین کانال‌های تگرامی جهت جلوگیری از القای شائبه

    وزیر کشور درباره آخرین پیگیری‌های وزارت کشور درخصوص بازداشت ادمین کانال‌های تلگرامی گفت: قبل از عید پیگیری‌های زیادی در این باره داشتم. هم با رییس قوه قضاییه جلسه داشتم و سه بار نیز با دادستان کل رایزنی کردم و هم با دادستان تهران گفت‌وگو کردم و مواردی که به نظر ما می‌تواند به احقاق حق کمک کند به صورت مکتوب ارسال کردم. با این حال آن عزیزان در تشخیص می‌گویند که اسناد و مدارکی دارند که افراد باید بازداشت می‌شدند و بنده در این باره اطلاع دقیق و عینی از آن مستندات ندارم ولی اینکه این مستندات جزو مواردی است که باید بازداشت‌ها صورت بگیرد، در مسیر پیگیری است.

    او ادامه داد: ما گزارش‌هایی را از روند بررسی‌ها به دولت ارسال کردیم ولی قوه قضاییه می‌گوید آنها فعلا باید در بازداشت بمانند. توصیه کردیم که بررسی‌ها صورت بگیرد و اگر ضمانت و وثیقه‌ای لازم باشد اعلام کنند تا در ایام انتخابات القای شائبه جلوگیری از فعالیت یکی از نامزدها یا ستادها در جامعه ایجاد نشود و خانواده‌ها از نگرانی دربیایند. به هرحال قوه قضاییه در موضع قانونی خود است و می‌گوید آنها باید در بازداشت باقی بمانند.

    ۶۷ شکایت شخصی در مورد تخلفات رسانه‌های وابسته به نهادهای نظامی

    رحمانی فضلی در پاسخ به سوال دیگری درباره تخلفات رسانه‌ای برخی از رسانه‌های وابسته به نهادهای نظامی گفت: برخی از سایت‌ها خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها که به هر شکل و نحوی از اموال عمومی و بیت‌المال استفاده می‌کنند، فارغ از تدکرات من، کمیسیون تبلیغات انتخابات و شکایتی فردی که به دادستانی ارجاع شده است، همچنان به کار خود که متخلفانه است، ادامه می‌دهند. این خلاف است. اگر چیزی را اعلام نکردیم به خاطر تفسیری بود که دادستانی داشته و قطعی نبوده ولی هم‌اکنون آن تفسیر قطعی شده و ما انتظار داریم دادستانی با آن تخلفات برخورد کند و و به تخلفات مسئولان و مالکان آن رسانه‌ها نیز رسیدگی کنند. تا الان ۶۷ شکایت شخصی در مورد تخلف این رسانه‌ها انجام شده است.

    او در پاسخ به این سوال که آیا در این دوره ، انتخابات الکترونیکی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بله. توانستیم با هیات نظارت بر شوراها خوب کنار بیاییم و در ۱۴۲ شهر اخذ و شمارش آرا توسط دستگاه‌های الکترونیکی انجام می‌شود که کار بزرگی است و ان‌شاالله اطمینان خاطری برای شورای نگهبان باشد که انتخابات‌های بعدی الکترونیکی برگزار شود. البته انتخابات ریاست جمهوری دستی خواهد بود.

    رحمانی فضلی تاکید کرد: با این حال مساله‌ای که می‌تواند موجب افزایش اطمینان شمارش آرای الکترونیکی شود، مساله تشخیص هویت افراد است. در انتخابات ریاست جمهوری همه باید کارت ملی‌شان را همراه داشته باشند. این مسئله کمک می‌کند تا با هویت جعلی و شناسنامه تقلبی کسی امکان رای دادن نداشته باشد.

    قضاوت‌های نامزدها باید مستند و مبتنی بر مدارک باشد

    وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از نامزدها شعار افزایش یارانه را داده است. آیا آن را ممکن می‌دانید، گفت: رییس مجلس در این باره موضع‌گیری کرد و گفت اگر این موارد اجرایی شود باید تبدیل به قانون شود و به هر حال مجلس اکنون منابع تامین این یارانه‌ها را ندارد. کسانی که این شعار را می‌دهند باید برای تامین این منابع راه‌حل‌هایی داشته باشد که آن راه‌حل‌ها مشکل جدیدی برای کشور ایجاد نکند. آنچه به رئیس‌مجلس مربوط است ایشان گفتند که ما چنین منابعی را نداریم.

    او درباره اینکه دیروز همه دستگاه دولتی نسبت به اظهارات نامزدها واکنش نشان دادند. آیا این مساله تخلف به سود دولت نیست، گفت: سخنان و قضاوت‌های نامزدها باید مستند و مبتنی بر مدارک باشد. وقتی برخی دوستان مسائلی را مطرح می‌کنند که اساسا غلط است و شائبه ناکارآمدی را در جامعه ایجاد می‌کند و مسیر انتخابات را تغییر می‌دهد. این حق همه دستگاه‌ها است که نسبت به عملکرد خود دفاع کنند.
    طرف پاکستانی قبول کرد تروریست‌ها از پاکستان وارد شده‌اند

    رئیس شورای امنیت کشور درخصوص آخرین پیگیری‌ها در رابطه با اتفاق تروریستی میرجاوه گفت: شهادت سربازان ما غم‌بار بود. ما در آن منطقه چندین سال بود که از این دست عملیات‌ها نداشتیم. پیش‌بینی ما آن بود که در آن منطقه مشکل امنیتی نداریم. پس از این اتاق تروریستی و حضور تروریست‌ها از پاکستان، کمیسیون مشترک برگزار شد و با بررسی اسناد طرف مقابل قبول کرد که تروریست‌ها از خاک پاکستان وارد ایران شده‌اند.

    وزیر کشور با یادآوری یادداشت اعتراض خود و احضار سفیر پاکستان به وزارت خارجه اظهار داشت: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نسبت به این مساله واکنش داشت و وزارت خارجه نیز اهتمامی جدی داشت. وزیر امور خارجه به همراه معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و مسوولان نظامی به اسلام آباد رفتند. مجموعه بحث‌ها این شد که طرف پاکستانی طبقه وظیفه خود در حراست از مرزها نقس‌آفرینی کند و ما هم هر کمکی می‌توانیم بکنیم، انجام دهیم. آنها قول تجدیدنظر در آرایش نیروهای مرزی و همکاری های احطه تی را به ما دادند.

    رحمانی فضلی ادامه داد: همچنین ما خواستار پیگیری دستگیری و بازداشت و تحویل تروریست‌هاشدیم که آنها این قول را دادند.

    تروریست‌ها به بیرون از مرزها رانده شده‌اند

    او با بیان اینکه وظیفه اصلی ما در افزایش امنیت در تقویت نیروهای داخلی است، تصریح کرد: حدود ده سال قبل با تروریست‌ها در کرمان و یزد و چناران درگیری داشتیم اما اینک آنها به بیرون از مرزها رانده شده و در لب مرزها درگیری داریم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.