• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • خطای استراتژیک تندروها، کاهش قدرت چانه زنی نظام

    تقدیمی هدف:

    خطای استراتژیک تندروها، کاهش قدرت چانه زنی نظام

    در دنیای امروز اقتصاد و سیاست چنان به هم در تنیده اند که تبیین رابطه علی بین این دو علم دو طرفه بوده و این درهم تنیدگی پارادایم های ترکیبی جدیدی را در این علوم به وجود آورده است. در فضای سیاسی و اقتصادی ایران نیز در حال حاضر در چنین شرایط تنگاتنگی بین اقتصاد و سیاست به سر می بریم از یک رو ثبات اقتصاد به اوج خود رسیده ولی التهابات سیاسی اجازه بروز آثار تثبتی را در رشد اقتصادی شتابان نمی دهد، از طرف دیگر حفظ ثبات داخلی و وجهه بین المللی آن هم در شرایطی که منطقه خاورمیانه ملتهب ترین وضعیت سیاسی و اقتصادی را دارد، ایجاب می کند که ارکان نظام به جای تخریب ، به حمایت از یک دیگر برخیزند.

    رئیس جمهور منتخب 60 درصد ملت ایران، در صورتی که تقویت شود قدرت چانه زنی ایران در مذاکرات اقتصادی و سیاسی کشور در سطح بین المللی افزایش پیدا می کند. سناریوی دولت سایه و منتسب کردن رئیس جمهور منتخب مردم در سال 1396 ، سالی که در آن مدرم حافظه تاریخی نزدیک به چهل سال جمهوریت و اسلامیت همزمان را دارند ، اشتباه استراتژیکی است که از جناح باقی مانده تند روهای اصول گرا به دفعات سر می زند.

    جناح اصولگرا سالهاست با ریزش تئوریسین های قوی خود و جذب شدن آنها به جریان اصلاح طلبی مواجهه است و به جای اصلاح گری خود و پایبندی به اصول اولیه اصول گرایی ، اقدام به اعمال فشار و زور برای جلب آرا مردمی می کند که بارها به خشونت و تندی و بی اخلاقی سیاسی نه گفته اند. این اشتباهات تنها برای جناح بازنده انتخابات بیست و نهم اردیبهشت تبعات سنگین نداته بلکه هزینه این حرکات واشتباهات سیاستی و سیاسی، به استحکام و ثبات کشور در ملتهب ترین خاورمیانه تحمیل می‌شود.

    شرایط و اقتضای زمانه ایجاب می کند که خودسری ها و تند روی ها جای خود رابه خرد ورزی و پذیرفتن خرد اجتماعی و هوش اجتماعی بدهد. اقتصاد ایران از خیره سری ها و تندروی های سیاست گذاری های اقتصادی و بین المللی در حال التیام است و سه سال است که در سایه پسا برجام تیم اقتصادی دولت در حال ترمیم ساختارهای از دست رفته و سرمایه گریخته یا از بین رفته اقتصاد به بخش های آن هستند که حال تخریب ها و خیره سری های سیاسی جناح تندروی اصولگرا ،خود را بروز داده است.
    باید اصولگرایان تندرو از تخریب هایی که این نوع نرش و هرج مرج تصمیم گیری در دولت آنها،یعنی دولت های نهم و دهم داشت درس بگیرند و فضای سیاسی کشور را به ورطه خطای اقتصادی دولت نهم و دهم شبیه نکنند.
    اینکه می گوییم مردم به بلوغ فکری رسیده اند یعنی تلخی و تاوان رای ندادن و بی اقبالی به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را مزه کردند و تبعات کمرنگی حضور خود را در عرصه انتخابات دیده اند. مردم بیش از سی و نه سال است که انتخابات را تجربه می کنند و وقتی در روز بیست و نه اردیبهشت حضور حداکثری از خود نشان دادند نشان می دهد که مردم تمام قد به صحنه آمده اند و از منفعل بودن در مقابل جناح مخالف درس های بزرگی گرفته اند.
    مقایسه کردن رئیس جمهور منتخب بیست و چهار میلیون نفر از مردم ایران که خود را رئیس جمهور همه ملت ایران می داند با رئیس جمهوری که در لباس زنانه از کشور و میهن خود گریخته است، خیانت به ثبات اقتصادی و سیاسی کشور و لرزاندن پایه های نظام جمهوری در یکی از قوی ترین کشورهای اسلامی است در حالی که اسلام خود مروج رای مردم و مردمسالاری بوده است و حاکمان مردمی می خواهد.

    حرکت تندرویان افراطی درحمل به مواضع سیاستی دولت دوازدهم در واقع دامن زدن به اسلام هراسی است. این عده کسانی بودند که از بر چیده شدن تحریم های اقتصادی علیه ایران واهمه داشتند و بارها توسط رئیس دولت به کاسبان تحریم لقب یافتند، با به بار نشستن برجام به دنبال سنگ اندازی در رود وحدت ملی و تکثیر صدای حمایت از دکتر روحانی هستند . دنبال کردن اهداف بعضا اقتصادی تا جایی که امنیت ملی را به خطر انداختن موضوعی است که نیاز به مداخله مقام معظم رهبری دارد در غیر این صورت دستاوردهای انقلاب و شکوه حضور مردمی در پای صندوق های رای که قبل از هر انتخابی ، مهر تایید بر نظام بود.

    مواضع سیاسی و سیاستی رئیس جمهور منتخب به کرات در زمان تبلیغات انتخاباتی، در مقابل نظریات رقبا مطرح شد و مردم آگاهانه انتخاب کرده اند و مردم سالاری دینی که تبلور جمهوری اسلامی است ، ایجاب می کند که تندروها ، به رای مردم اقتدا کنند . هر حکومتی که به رای مردم خود پشت کند ، پشت به تاریخ حرکت خواهد کرد.
    خالی کردن روز قدس از ماهیت آن ، یکی دیگر از آسیب های شعارها و اعتراضات شعارگونه ی منتقدان دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب بیست و چهار میلیون نفر از کشور است . تاب آوری حضور مخالف، پس از شکست در انتخابات ، ان هم شکستی که باور آن نمی بایست سخت می بود ، موضوعی است که امروز طیف اصول گرایان باید خود را به آن عادت دهند.در غیر این صورت دولت منتخب مردم نمی تواند ، شرایط تثبیت اقتصادی که امروز شاهد آن هستیم را ادامه دهد. در صور عدم تحمل و تاب آوری های لازم ،این گروه تندروها در وهله اول از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اهانت به مسولین نظام جمهوری اسلامی، تخطی نموده‌اند.

    اقتصاد ایران در نقطه عطف رکود به رونق است و این موضوع از دستاوردهای بسته های سیاستی دولت بوده است. انتظارات تورمی مردم از سیاست های دولت به گونه ای بود که در صورت رای آوردن دوبار دولت، شاخص های اقتصاد کلان به روند رونق خود تداوم می دادند . ثبات کنونی یکی از واکنش ها به نتیجه انتخابات است و اگر عده ای کاسبان بی ثباتی و عدم اطمینان در بازار اقتصادی ایران بخواهند ارکان نظام را تخریب کنند پیش بینی میشود که مقام معظم رهبری با خرد و حکمت خود به برخورد تند با آنها برخیزد و اهانت به رای مردم را بی پاسخ نگذارد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    سود اصلی را دلال می‌برد چون دستگاه جداسازی گل زعفران نداریم

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.