• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • آغاز به کار دولت دوازدهم با رمز وحدت و همکاری قوا

    تقدیمی هدف:

    آغاز به کار دولت دوازدهم با رمز وحدت و همکاری قوا

    هیات‌‎های خارجی و رجال سیاسی و نظامی و قضایی مهمانان مراسم تحلیف روحانی بودند

    سیاست > دولت – دوازدهمین مراسم تحلیف ریاست جمهوری امروز در حالی از ساعت 17 بعدازظهر آغاز شد که هیات‌های مختلف خارجی و مسوولان مختلف کشوری و لشکری مهمانان این مراسم بودند.

    به گزارش خبرهدف ، چهاردهم مردادماه بالاخره از راه رسید؛ روزی برای تحلیف حجت الاسلام حسن روحانی برای دومین بار. او در حالی امروز برای بار دوم قسم یاد کرد که به قانون اساسی پایبند و مجری آن باشد که از چند روز قبل، ورود صدها هیات خارجی به کشور برای شرکت در این مراسم آغاز شده بود.

    همانطور که قبلا در خبرها آمده بود، مراسم تحلیف ساعت 17 بعدازظهر آغاز شد اما از چند ساعت قبل از شروع مراسم خیابان‌های منتهی به مجلس کاملا بسته شده و عابران تنها از مسیرهای مشخص شده می توانستند تردد کنند. تا اینکه بالاخره درهای مجلس شورای اسلامی برای برگزاری مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران بر روی خبرنگاران داخلی و خارجی از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه باز شد.

    عقربه های ساعت، عدد چهار بعدازظهر را نشان می داد و در فاصله یک ساعت مانده به شروع مراسم تحلیف، صداو سیما ورود مهمانان خارجی و مقامات لشکری و کشوری را به تصویر کشید. تصویرهایی که نشان دهنده استقبال علی لاریجانی رئیس مجلس از مهمانان این مراسم در بدو ورود بود. مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس نیز او را در این خوش آمدگویی همراهی می کرد و داخل محوطه پارلمان نیز حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به استقبال مهمانان می رفت.
    مهمان ها یکی یکی از راه می رسیدند و صندلی های سبز بهارستان یکی یکی پر می شدند. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، علی ربیعی وزیر کار و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، محمود واعظی وزیر ارتباطات، الهام امین زاده، محمدباقر نوبخت و حسین دهقان وزیر دفاع از چهره های دولتی‎ای بودند که خودشان را بهارستان رسانده بودند تا شاهد دومین مراسم تحلیف رییس دولتشان باشند.

     

    حجت الاسلام حسن روحانی از آخرین نفراتی بود که پایش را به مجلس گذاشت و با همراهی علی لاریجانی و محمد نهاوندیان به صحن رسید و در کنار آیت الله جنتی و آیت الله صادق آملی لاریجانی و حجج اسلام سیدحسن خمینی و ناطق نوری در ردیف اول مهمانان نشست.

    آرزوی توفیق برادران لاریجانی برای روحانی

    این مراسم راس ساعت 17 با نواختن زنگ مجلس و با دستور علی لاریجانی آغاز شد. قرائت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، نشان از شروع رسمی مراسم داشت. رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین سخنران این مراسم، با گرامیداشت حضور مهمانان داخلی و خارجی و با بیان اینکه دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور چشمگیر بیش از 42 میلیون نفر و 73 درصد واجدین شرکت کننده در انتخابات نشان داد در نظام جمهوری اسلامی، مردمسالاری اصلی بی بدیل در حکمرانی است، گفت: مجلس امیدوار است دولت آینده با نگاه واقع بینانه به حل مشکلات بپردازد. مجلس در چارچوب وظایف قانونی خود در این امور دولت را مساعدت می نماید و همچنین نظارت خواهد کرد که اقدامات دولت در چارچوب قوانین سامان یابد. با آرزوی توفیق بیشتر برای رئیس جمهور و هیئت وزیران آتی.

    بعد از این اظهارات علی لاریجانی بود که آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه پشت تریبون آمد و در اظهاراتی با بیان اینکه نیک بنگرید که تلاش ها و اقدامات شما در ترازوی نظام توحیدی چگونه است، خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: هر قدمی که بردارید، مسئولان نظام همکار شما خواهند بود. من به عنوان رییس قوه قضاییه هر خدمتی از من میسر باشد دریغ نخواهم کرد. خداوند در این طریق دشوار یار و مددکار شما باشد.

    سوگند ریاست جمهوری

    پس از سخنرانی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، حسن روحانی در حضور رییس قوه قضاییه و هم‌چنین اعضای شورای نگهبان که در مراسم تحلیف حضور داشتند، برای پاسداری از اسلام و قانون اساسی سوگند یاد کرد. به این ترتیب دور دوم ریاست جمهوری او رسما آغاز شد.

    تاکید روحانی بر حاکمیت واحد در ایران

    بعد از آن حسن روحانی در قامت رییس جمهور دوازدهم سخنرانی اش را آغاز کرد؛ او در این سخنرانی با بیان اینکه رأی مردم در 29 اردیبهشت حادثه نبود، بلکه بلوغ ملت بود که باید دایره خواست جامعه ایران را دید و دستگاه اجرایی را به رنگ آن خواسته ها درآورد، گفت: «این رای پشتوانه ارتش و سپاه هم هست در کشور ما حاکمیت دوگانه وجود ندارد، صلح ما به سلاح ما متکی است و سلاح ما بر صلح ما تکیه دارد. برجام نمونه وفاق ملی در ایران است. بی شک بدون پشتوانه ملت، رهبری، مجلس و نیروهای مسلح با دولت منتخب مردم برجام به فرجامی نمی رسید و ادامه نمی یافت.»

    او در ادامه اظهاراتی درباره سیاست خارجی و تعهد ایران به اجرای برجام و مقابله با نقض کنندگان این تعهدنامه داشت که با تشویق حاضران روبرو شد؛ روحانی گفت: «جمهوری اسلامی ایران آغازگر نقض برجام نخواهد بود ولی در تداوم بدعهدی های آمریکا ساکت نخواهد نشست. احترام را با احترام و تهدید را با اقدام مقابله به مثل پاسخ خواهد داد. ما با نوآمدگان جهان سیاست کاری نداریم ولی به کهنه سواران اعلام می کنیم که می توان تجربه برجام را به الگو در عرصه بین‌الملل تبدیل کرد. آنها که خواهان پاره کردن برجام هستند بدانند که طومار سیاسی خود را با برجام پاره می کنند و دنیا این بدعهدی را فراموش نمی کند. امروز روز رونمایی از مادر بمب ها نیست بیایید از مادر مذاکرات رونمایی کنیم.»

    بعد از پایان سخنرانی حسن روحانی، علی لاریجانی از رییس جمهور تشکر و از او درخواست کرد که اعضای کابینه را به مجلس معرفی کند.

    بعد از پایان مراسم و خوش و بش رییس جمهور دوازدهم با مهمانان داخلی و خارجی، حسن روحانی به همراه مهمانان خارجی عکسی به رسم یادگاری انداختند.

    کنفرانسی خبری برای اعلام حمایت قوا از دولت

    برگزاری کنفرانس خبری سران سه قوه پایان بخش مراسم دوازدهمین تحلیف ریاست جمهور بود. حجت الاسلام حسن روحانی در این کنفرانس خبری از مردم برای خلق حماسه بزرگ 29 اردیبهشت و مقام معظم رهبری برای حمایت در چهار سال گذشته ومراسم تنفیذ تشکر کرد و گفت: ایشان با این تنفیذ راه را برای فعالیت دولت دوازدهم هموار کردند. خوشحالم به عرض ملت برسانم که در چهارسال گذشته به بخش بزرگی از وعده هایی که داده بودیم رسیدیم و موفقیت های خوبی به دست آوردیم. از جمله خارج کردن کشور از تحریم و قطعنامه های شورای امنیت. اگرچه هنوز تحریم هایی وجود دارد و باید با آن مقابله کنیم اما تحریم های شورای امنیت را رفع کرده ایم.

    آیت‎الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه نیز در این نشست خبری با بیان اینکه فضای سیاسی کشور وارد مرحله جدیدی شده است، افزود: امیدواریم طریقی که برای رئیس جمهور امروز گشوده شد، فضایی جدید برای تلاش و حل مشکلات کشور و خصوصا مسائل معیشت مردم و برطرف کردن مشکل بیکاری و تلاش برای مشکلات کشور گشوده شود.

    رونمایی از تمبر تحلیف

    بعد از نشست خبری سران سه قوه، تمبر یادبود دوره جدید ریاست جمهوری رونمایی شد و روسای سه قوه زیر این یادبود جملاتی را به رسم یادگاری نوشتند

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.