• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • صف مقامانت اروپایی، آفریقایی و آسیایی برای ملاقات با لاریجانی

    تقدیمی هدف:

    صف مقامانت اروپایی، آفریقایی و آسیایی برای ملاقات با لاریجانی
    افزايش همکاري‎هاي منطقه‎اي و بين المللي براي مبارزه با تروريسم

    سیاست > مجلس – رییس مجلس شورای اسلامی امروز با مقامات خارجی که برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم دعوت شده بودند، دیدار و گفت و گو کرد.

    به گزارش خبرهدف، علی لاریجانی در این دیدار به تمایل همکاری ایران با دیگر کشورها در خصوص از بین بردن تروریسم و روابط اقتصادی تاکید کرد.

    در ادامه اهم اظهارات رییس مجلس و مقامات خارجی را می‎خوانید؛

    اسامي مقامات خارجی

    اهم اظهارات

    عبدالفتاح مورو/ نایب رئیس مجلس تونس

    لاریجانی: ایران از ابتدای انقلاب تونس همواره از مردم این کشور حمایت کرده است. متاسفانه در شرایط کنونی جریان تروریسم به بلای جان جهان اسلام تبدیل شده و حتی مقامات رژیم صهیونیستی در کنفرانس اخیر هرتزل اعلام کردند که بهترین شرایط برای این رژیم، وضعیت موجود در منطقه است. جمهوری اسلامی آماده گسترش همکاری ها به ویژه در حوزه اقتصادی، معدن، انرژی و صنایع است.

    مورو: جریان‎های اسلامی تونس به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی علاقه مند هستند و ما همواره از دستاوردهای ایران پس از پیروزی انقلاب الهام گرفته ایم. ما به دنبال بازسازی و نظم بخشیدن به اوضاع داخلی تونس هستیم،عدم پیشرفت و عقب ماندگی وجود بقایای دیکتاتوری و گروه های تروریستی از مواردی است که کشور تونس امروز با آنها درگیر است. قطعاً با چند دستگی نمی توان به اهداف مورد نظر دست یافت، از این رو تنها راه حل پیشرفت، وحدت میان مسلمانان است.

    آلبان سامانا/ نایب رئیس مجلس غنا

    لاریجانی: سیاست خارجی جمهوری اسلامی همواره بر گسترش روابط با کشورهای حوزه آفریقا گرایش داشته است و قطعا سفر هیات پارلمانی غنا به ایران می تواند به افزایش همکاری های دو کشور به ویژه در حوزه اقتصادی کمک کند. دو کشور می توانند در حوزه های مختلف به ویژه بخش نفت، گاز و پتروشیمی و فرآورده های مرتبط همکاری گسترده ای داشته باشند. جمهوری اسلامی همچنین علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی مدرن و کشت فراسرزمینی در کشور غنا است.

    سامانا: حضور هیات پارلمانی در ایران تائیدی دیگر بر تعمیق روابط با جمهوری اسلامی است و ما همواره خواهان گسترش تعاملات با ایران بوده ایم. به طور حتم گسترش روابط پارلمانی موجب ارتقاء تعاملات و تسریع در سرمایه گذاری های اقتصادی بین دو کشور می شود.

    ژولات افرم پریواتاولا/ نایب رئیس مجلس ساحل عاج

    لاریجانی: در سیاست خارجی جمهوری اسلامی کشورها آفریقایی جایگاه ویژه ای دارند و در این میان گسترش تعاملات با کشور ساحل عاج نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است و ما علاقمند به توسعه تعاملات و روابط با این کشور هستیم. قطعاً باید سطح روابط و همکاری های ایران و ساحل عاج در تمام زمینه ها را گسترش دهیم. خوشبختانه ایران در بخش ها و حوزه های مختلف بخش صنعت از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و حوزه داروسازی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته که قطعاً می توان از این ظرفیت ها برای گسترش روابط استفاده کرد.

    پریواتاولا: کشور ساحل عاج از اولین دوره ریاست جمهوری خود تاکنون همواره خواهان گسترش روابطش با جمهوری اسلامی ایران بوده و خوشبختانه این موضوع تاکنون تحقق یافته است. با توجه به سطح روابط ایران و ساحل عاج، ما از گسترش تعاملات اقتصادی و تجاری، همچنین سرمایه گذاری دو کشور استقبال می کنیم.

    صافت سوفتیچ/ نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی

    لاریجانی:جمهوری اسلامی همواره از تمامیت ارضی و وفاق درونی بوسنی حمایت کرده و می‌کند. ایران هیچ محدودیتی برای گسترش همکاری‌ها با کشور بوسنی نداشته و فضا برای تقویت روابط و تعاملات در تمام شئونات فراهم است. قطعا توسعه روابط اقتصادی و تجاری باید در دستور کار دو کشور قرار گیرد.

    سوفتیچ: جمهوری اسلامی یکی از معدود کشورهایی است که مردم بوسنی در آن احساس راحتی و برادری می‌کنند. حضور گسترده مقامات کشورهای خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، نشان‌دهنده جایگاه والای ایران و نگرش جامعه بین‌المللی به جمهوری اسلامی است. ایران در یک منطقه ملتهب و پرتنش واقع شده اما توانسته نقش چشمگیر و تأثیرگذار خود در منطقه را ایفا کند. مردم بوسنی هیچگاه کمک ها و حمایت‌های جمهوری اسلامی از این کشور را فراموش نمی‌کنند.

    عماد خمیس/ نخست وزیر سوریه

    لاریجانی: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی ملت و دولت سوریه خواهد بود و امیدواریم که مذاکرات آستانه به نتیجه مطلوبی برسد تا بتوانیم شاهد برقراری هر چه سریع تر صلح در منطقه باشیم.

    خمیس: ملت و رهبر سوریه بهترین قدردانی را نسبت به حکومت و ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران دارند و نسبت به این امر واقف هستند که بدون حمایت های شما نمی توانستیم به این پیروزی ها دست پیدا کنیم. آمریکا، اسرائیل و عربستان صعودی بذر تروریست را کاشتند و چنین بحرانی را به وجود آوردند، آنها به دنبال ایجاد بی ثباتی در منطقه بوده و هستند، اما ما نمی گذاریم که آنان به اهدافشان برسند.از لحاظ سیاسی و نظامی وضع در سوریه روز به روز بهتر می شود اما اکنون بزرگترین چالش ما مسائل اقتصادی است که با همکاری و همفکری شما آن را هم پشت سر خواهیم گذارد. ایران یک قدرت بین المللی در منطقه است و در برقراری صلح و آرامش و ایجاد ثبات نقش موثری داشته و خواهد داشت و ما امیدواریم که عربستان سعودی هم دست از همکاری با اسرائیل و آمریکا بردارد و به برقراری آرامش در منطقه بیاندیشد. خون سوری ها و ایرانیان با هم آمیخته شده و نتیجه آن رسیدن به نقطه درخشانی به نام مقاومت است و ما مطمئن هستیم که در کنار هم می توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به پیروزی برسیم.

    مایا گویکوویچ/ رئیس مجلس صربستان

    لاریجانی: جمهوری اسلامی ایران از استقلال کوزوو حمایت می‌کند، اما مخالف سیاست تجزیه گرایی در منطقه بالکان هستیم و این مسئله را به نفع کشور‌های آن منطقه نمی‌دانیم. بهترین راه حل برای رفع مشکلات، گفت و گو‌های دوجانبه و یافتن راه حل‌های سیاسی است و شما هم باید تلاش کنید تا از این طریق به یک توافقی برسید.

    گویکوویچ: ما خیلی علاقه‌مند به گسترش روابط با ایران هستیم و برای این منظور نیز اقداماتی را در نظر گرفته ایم که یکی از این اقدامات بعد از تعطیلات در صربستان بررسی خواهد شد که آن هم لایحه فوریتی برای برداشتن ویزا است که با این اقدام اگر به تصویب دولت برسد مردم ایران می‌توانند به راحتی به صربستان سفر کنند و از نظر توریستی همکاری‌های ما گسترش پیدا خواهد کرد. پیشنهاد دیگر ما که آن را دنبال خواهیم کرد برقراری پرواز مستقیم از بلگراد به تهران است که با این مصوبات سطح روابط ارتقاء پیدا کرده و روابط ما نزدیک‌تر خواهد شد.در خصوص منطقه بالکان ما براساس توافقنامه بروکسل پیش می‌رویم، اما متأسفانه همسایگان ما توافقات موازی را پیش می‌برند و این به صلاح ما نیست.

    پیو گارسیا اسکودرو/ رئیس مجلس سنای اسپانیا

    لاریجانی: کشور اسپانیا از کشورهای مهم اتحادیه اروپاست که ما سابقه طولانی در زمینه ارتباط با این کشور داریم. می‌توانیم با همکاری شرکت‌های ایرانی زمینه فعال شدن همکاری‌های بین دو کشور را فراهم کنیم. همکاری‌های دو کشور می‌تواند راهگشای بحران منطقه و مشکلات تروریستی باشد.

    اسکودرو: ما می‌توانیم همکاری‌های خوبی با ایران داشته باشیم. رخ رشد اقتصادی اسپانیا دو برابر متوسط رشد نرخ اتحادیه اروپا بوده و به همین جهت می‌توانیم در زمینه همکاری و مشارکت روند بهتر و مناسب‌تری داشته باشیم. مراسم بسیار خوب تحلیف به صورت شایسته و درخشان برگزار شد.

    دشاباندو کارو جایا سوریا/ رئیس مجلس سریلانکا لاریجانی: دو کشور ظرفیت های بسیاری برای تقویت روابط و همکاری ها دارند که باید از این مسائل برای توسعه تعاملات استفاده کرد.
    ایران از روابط و همکاری های تجاری گسترده و باز با کشور سریلانکا استقبال می کند البته در شرایط کنونی سطح همکاری ها تا میزان قابل قبول فاصله دارد که باید برای تقویت و ارتقاء آن تلاش کرد. این کشور می تواند در حوزه سرمایه گذاری برای توسعه تکنولوژی های برداشت محصول چای در ایران فعالیت کند.سوریا:دو کشور در قرن های گذشته روابط گرم و دوستانه ای داشته اند و یکی از اهداف سفر من به تهران نیز گسترش روابط و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی است. خوشبختانه در شرایط کنونی پروژه های مشترکی در کشور سریلانکا در حال اجرا بوده که این همکاری ها باید گسترش یابد. دولت سریلانکا خواهان توسعه و ارتقاء روابط با ایران است و امیدوارم در آینده نزدیک این امر محقق شود

     

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.