• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • چراغ سبز وزارت کشور برای برگزاری «الکترونیک» انتخابات ۹۸

    تقدیمی هدف:

    چراغ سبز وزارت کشور برای برگزاری «الکترونیک» انتخابات ۹۸

    شجاعان: آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیک را داریم |شورای‌نگهبان موافقت خواهد کرد؟

    سیاست > دولت – رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور گفت: فرایند احراز هویت الکترونیکی رأی دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری کُند نبود. اگر بتوانیم بخش دستی احراز هویت را حذف کنیم، سرعت بالا می‌رود.

    امیر شجاعان در گفتگو با خبرهدف درباره رایزنی های وزارت کشور با شورای نگهبان برای برگزاری تمام الکترونیک یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای مجلس یازدهم هنوز کار را آغاز نکردیم، اما امیدواریم که انشاءالله به زودی این کار را انجام دهیم. اگر مورد توافق واقع شود، به لحاظ فنی و آمادگی عوامل اجرایی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس یازدهم کاملا آماده هستیم.

    وی افزود: البته برای برگزاری کامل الکترونیکی انتخابات مجلس نیاز به یکسری تجهیزات همچون صندوق های الکترونیکی اخذ رأی در شعب داریم اما به لحاظ نوع کار، فرایندی که باید طی شود و اقداماتی که باید صورت بگیرد، تجربه خوبی در 139 شهر برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراها داشتیم. به هر حال آمادگی کامل داریم این روش را برای کل صندوق ها توسعه بدهیم.

    رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور درباره غیرقابل اعتماد بودن برخی قطعات چینی تجهیزات برگزاری الکترونیکی انتخابات که مانع اجرای این طرح در انتخابات ریاست جمهوری شد گفت: این حرف کاملا بی ربطی درباره قطعات بود. عملکرد این تجهیزات نشان می دهد که خیلی خوب کار کردند و ما مشکل فنی اصلا نداشتیم.

    وی با بیان اینکه قطعات در همه جای دنیا تولید می شوند افزود: ما بعد از آنکه طراحی های خود را انجام دادیم، تأمین قطعات را از کشورهای مختلف برآورد و سپس با بهترین کیفیت، قطعات را وارد کردیم. کشور چین هم قطعات خیلی ضعیف و هم قطعات بسیار خوب می سازد.

     

    رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در پنجمین دوره انتخابات شوراها و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تجهیزات ما به لحاظ کیفیتی تأییدیه سه آزمایشگاه خیلی خوب و مرجع را در کشور دارد، انواع تست ها و 500 آزمایش روی این تجهیزات انجام شد و هیچگونه نگرانی بابت کیفیت قطعات نداریم.

    وی درباره انتقادها به کُند بودن فرایند احراز هویت الکترونیکی رأی دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این طور نبود درباره احراز هویت الکترونیکی رأی دهندگان کاملا آمارها وجود دارد. از زمانی که اپراتور برای احراز هویت شماره ملی و تاریخ تولد فرد را وارد سامانه می کند تا دریافت پاسخ حدود سه تا 6 ثانیه طول می کشد در مجموع با فرایند ورود، 30 ثانیه می توان برای این مرحله زمان متصور بود.

    ش

    وی ادامه داد: اگر بتوانیم بخش دستی احراز هویت را حذف کنیم -که کاملا زائد است- یا اینکه فقط به ثبت شماره ملی رأی‌دهنده در ته‌برگ تعرفه‌رأی اکتفا شود، سرعت بالا می رود. چون ما در شعب سه ایستگاه داشتیم، یکی ایستگاه احراز هویت الکترونیکی بود که زمان زیادی نمی برد، بعد از آن دو ایستگاه دیگر وجود داشت.

    رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور توضیح داد: چون در شعب اخذ رأی، اولین ایستگاه احراز هویت الکترونیکی بود مردم فکر می کردند پشت این ایستگاه معطل هستند در حالی که این طور نبود. اگر مقداری دقت می کردند می دیدند در مرحله احراز هویت الکترونیکی کار سریع انجام می شود در حالیکه باید بعد از آن یک بار برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و یک مرتبه هم برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا ته‌برگ تعرفه رأی برای آنها پر می شد. در واقع انجام مراحل دست نویسی دریافت اطلاعات شخصی رأی دهندگان زمان می برد که صحبت کردیم انشاءالله بتوانیم این مرحله را حذف کنیم.

    وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای انتخابات مجلس یازدهم فرایند دست نویس پرکردن ته‌برگ تعرفه های رأی حذف می شود؟ گفت: انشاءالله امیدواریم بتوانیم این مرحله را حذف کنیم یا به حداقل ممکن برسانیم چون دیگر نیازی به پرکردن دستی اطلاعات رأی‌دهندگان نیست؛ ما می توانیم یک شماره ردیابی از سامانه های الکترونیکی بدهیم که روی ته برگ تعرفه رأی دهنده ثبت شود تا مشخص باشد برگ رأی به چه شخصی داده شده است، حتی اگر هم از لحاظ سیستمی نگاه نکنیم، می توانیم با ثبت یک شماره ملی به طور دستی این مرحله هم انجام شود

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.