• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • طنز

    تقدیمی هدف:

    طنز

    روزنامه وطن با تیتر «شهاب سنگ برو گمشو!» از خیانت جدیدی خبر داد و نوشت: شهاب سنگ اطلاعاتی – امنیتی امریکا با هدف بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای وارد ایران شده و مسئولان سرگرم گرفتن عکس یادگاری با یک چشم آبی هستند!

    داستان جالب تایید و تکذیب حضور جناب شهاب سنگ در 4 شهر کشور و برخورد و عدم برخورد و عبور بدون خسارت آن بازتاب متفاوتی در رسانه ها داشت. البته به شکل تخیلی!
    روزنامه کیهان

    مردم: شهاب فتنه گر را بیرون کنید

    این گزارش را جدی بگیرید: موج خشم و اعتراض مردمی برای حضور یک فتنه گر اجنبی ایران را فرا گرفته. اسناد غیر قابل انکاری از جلسه محرمانه شهاب سنگ اصلاح طلب ورشکسته مفلوک با جورج سورس قبل از حضور در ایران وجود دارد که در این باره گفتنی ها زیاد است و در این وجیزه نمی گنجد. تنها باید گفت این همه از نتایج سفر است؛ سفر باخت – باخت به وین که منجر به توافقی سراسر شکست شده است.
    روزنامه آفتاب

    احمدی نژادی ها با شهاب برگشتند

    بعد از آنکه نشست طرفداران احمدی نژاد در فضای رسانه ای بازتاب ضعیفی داشت آنها با خبرسازی در خصوص همزمانی بازگشت احمدی نژاد و شهاب سنگ، قصد برجسته سازی حضور او در سپهر سیاسی کشور را داشتند که نقشه آنها با تکذیب نهایی، نقش برآب شد.
    روزنامه اعتماد

    شهاب سنگ تمام شد

    صادق خرازی با اشاره به اینکه احمدی نژاد تمام شده است و هیچی نیست، گفت: احمدی نژاد مثل همین شهاب سنگی بود که آمد و دو روز همه را سرکار گذاشت و رفت.
    روزنامه آرمان

    هشت سال محروم بودیم

    هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای موسسه شهاب، گفت: 8 سال کشور را از نعمت شهاب سنگ محروم کردند و حالا افق های جدیدی پیش روی کشور باز شده که باید از این فرصت بهترین استفاده را کرد.
    روزنامه جام جم

    دولت بدهد ما هستیم

    قائم مقام سیما گفت: با سه کارگردان درباره ساخت سریال شهاب سنگ صحبت شده که اگر دولت بودجه ساخت سریال های تخیلی را بپردازد ساخت این مجموعه را آغاز می کنیم. وی افزود: اگر بودجه ندهند هم به جایش پایتخت 5 را با همکاری شامپو تخم مرغی زرداب آغاز می کنیم.
    روزنامه وطن امروز

    تیتر اول: شهاب سنگ برو گمشو!

    تیتر دوم: خبر مرگت!

    یادداشت: وقتی کشور را دو دستی تقدیم کنیم و خائن های مذاکره ای، ترکمنچای امضا کنند، همین می شود که آسمان ایران محل ویراژ شهاب سنگهای اطلاعاتی – امنیتی غرب شده است آنهم با پیشرفته ترین تجهیزات روز که حتی بعد از حضور و برخورد با زمین هم قابل رصد نیست. ماموریت این شهاب سنگ ها، بازرسی غیر محسوس از مراکز هسته ای و نظامی است.
    روزنامه ایران

    استقبال کهکشانی از توافق هسته ای

    در پی توافق هسته ای و بازشدن گره های سیاسی – اقتصادی، گروهی از اقتصاد دانان مریخ و مشتری با شهاب سنگ به ایران سفر کردند؛ این برای اولین بار در تاریخ ایران است که دیپلماسی کهکشانی در ایران شکل می گیرد و گروه های مختلف سیاسی- اقتصادی از کرات دیگر برای تعامل با ایران گام بر می دارند.
    روزنامه شرق

    سکوت آسمان شکسته شد

    در روزهایی که خيابان‌هاي تهران ميزبان ترافیک پرحجم دیپلماسی است، آسمان هم سکوتش را شکست و شهابی فرستاد تا دلواپسان توافق از وین به زنجان و البرز و قزوین و…کوچ کنند و نگران آسمان پرترافیک ایران شوند.
    روزنامه همشهری

    تهران میزبان شهاب ها

    قالیباف در دیدار جمعی از مدیران طبقه هفتم ساختمان شهرداری با اعلام آمادگی شهرداری برای میزبانی از هر نوع شهاب سنگ گفت: مدیریت عملیاتی یعنی حضور در صحنه و اگر دولت نمی تواند ورود و خروج شهاب سنگ ها را مدیریت کند، این مساله را به شهرداری واگذار کند. وی در عین حال از روند اجرایی توافق وین هم انتقاد کرد و به ذکر خاطراتی از خلبانی، پلیس 110، عملیات فاو، انتخابات88 و…پرداخت.
    روزنامه هفت صبح

    چه کسی شهاب مرا دزدید؟

    پشت پرده حضور شبانه شهاب سنگ در کرج چه بود؟ آیا جنیفر لوپز مسافر این شهاب سنگ بوده است؟ چه کسی اولین بار گزارش داد؟ مسافران شهاب سنگ در کجا پیاده شدند؟ رابطه الناز شاکر دوست با سنگهای شهابی چیست؟ مقصد بعدی شهاب کجاست؟ خسارت زنجانی ها چقدر شد؟ ساقدوش دختر اوباما چگونه با شهاب سنگ سلفی گرفت؟ پاسخ این سوالات را همراه با عکس و شرح در صفحات ویژه امروز بخوانید + سی دی جدیدترین آلبوم امیر تتلو

     

     

     

     

    محسن حدادي

    gps1

    مطالب مرتبط :

    ll

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.