• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • پشت پرده صحبت‌های جنجالی کمالوند بعد از حذف پرسپولیس

    تقدیمی هدف:

    فراز کمالوند بعد از پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت مقابل پرسپولیس صحبت‌های شوکه کننده‌ای را مطرح کرد و عصبانیتش از مسئولان باشگاه را به رخ کشید؛ عصبانیتی که ریشه در اتفاقات پشت پرده دارد.

    به گزارش خبرنگار هدف، پس از پیروزی صنعت نفت مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و صعود به جمع چهار تیم برتر این جام، فراز کمالوند سرمربی تیم پیروز مقابل دوربین های تلویزیون قرار گرفت و با صحبت هایش بیننده های تلویزیون، هواداران صنعت نفت و مدیران باشگاهش را شوکه کرد.

    کمالوند صحبت های تندی علیه مسئولان باشگاه انجام داد و با صراحت اعلام کرد حاضر نیست حتی یک لحظه با هیات مدیره و مدیرعامل کنونی باشگاه همکاری کند.

    وی گفت روز چهارشنبه (امروز) به جای حضور در تمرین این تیم به فدراسیون فوتبال می رود و قراردادش را یک طرفه فسخ می کند چون حاضر به کار کردن با مدیرعامل و هیات مدیره کنونی نیست.

    سرمربی صنعت نفت هواداران این تیم را مخاطب قرار داد و از آنها خواست تا هوشیار و نسبت به مسائل تیمشان آگاه باشند. وی تاکید کرد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه دنبال تضعیف تیم و سقوط آن هستند و گفت که از این پیروزی هم خوشحال نشدند. کمالوند در ادامه بیان داشت: مدتهاست که هیچ یک از مدیران باشگاه حتی حال تیم را هم نمی پرسند.

    جنجالی ترین بخش صحبتهای کمالوند آنجایی بود که تاکید کرد در گذشته مدیریت باشگاه «بازیکنان بُنجل خارجی» به تیم می آورد اما او جلوی این کار را گرفته و بازیکنان با کیفیتی مثل کرار، شیمبا، سزار و باتیستا را به صنعت نفت آورده است و دلیل عصبانیت مدیریت باشگاه را همین مورد دانست. وی تاکید کرد الان که فصل نقل و انتقالات است، مدیرعامل باشگاه موبایلش را خاموش کرده تا این تیم نتواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.

    ریشه این اختلافات و ناراحتی ها را می توان در چند مورد جستجو کرد که پیگیری خبرنگار هدف نشان می دهد پای یکی از بستگان مدیران فعلی هم وسط است.

    کمالوند چندی قبل برای ترمیم تیم خود در نقل و انتقالات دست روی سوشا مکانی دروازه بان پیشین پرسپولیس گذاشت و سوشا برای عقد قرارداد راهی آبادان شد اما عملا مدیرعاملی در کار نبود تا قرارداد این بازیکن بسته شود و در نهایت مکانی هم آبادان را ترک کرد و کمالوند هم نتوانست دروازه‌بان مورد نظرش را جذب کند.

    از سوی دیگر و بنا بر صحبت های کمالوند چیزی در حدود یک هفته است که حساب های مالی باشگاه شارژ شده و مدیر باشگاه می تواند بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، اما در راستای تضعیف تیم از این اقدام خودداری می کنند تا روحیه تیم قبل از دو دیدار حساس مقابل سرخابی های تهران در جام حذفی و لیگ برتر ارتقا پیدا نکند.

    در سال های گذشته یکی از بستگان نزدیک مدیران باشگاه که کارگزار رسمی نقل و  انتقالات است در امور نقل و انتقالات این باشگاه دستی بر آتش داشت و عموما بازیکنان خارجی این باشگاه اعم از با کیفیت و بی کیفیت از کانال این کارگزار به باشگاه داده می شد. برخی از منابع نزدیک به این باشگاه مدعی هستند تنها بازیکنانی در سال های گذشته از نظر مالی تسویه حساب می کردند که مدیربرنامه آنها همین فرد بوده است.

    حتی بعد از آن که سوشا مکانی مورد تایید کادر فنی قرار می گیرد با تماس نزدیکان همین فرد دعوت به عقد قرارداد همکاری با کارگزار مورد نظر می شود که این پیشنهاد مورد قبول مکانی قرار نمی گیرد.

    تیم فوتبال صنعت نفت در اولین هفته از مرحله برگشت لیگ برتر در تهران میهمان استقلال تهران است. آنها برای کاهش هزینه های خود در این مدت در تهران می مانند و تمریناتشان را در تهران دنبال می کنند. این در حالی است که هنوز مشخص نیست آیا کمالوند بر سر مواضعی که بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس اعلام کرد باقی می ماند یا خیر.

    احتمال این که کمالوند در تمرین امروز و حتی فردای تیم صنعت نفت حضور پیدا کند بسیار کم است. به نظر می رسد کمالوند هوشمندانه این صحبتهای تند را ارائه داد و پل های پشت سرش را خراب کرد تا عملا برای خودش جایی برای بازگشت در صورت حضور این مدیران باقی نگذارد. او می گوید در این تیم یا جای من است یا جای این هیات مدیره و این مدیرعامل. البته گفته می شود عیسی زاده مدیرعامل باشگاه هم از سمت خود استعفا کرده است تا معادلات این تیم کمی پیچیده شود. بدون شک طی یکی، دو روز آینده وضعیت باشگاه صنعت نفت مشخص خواهد شد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.