• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • دوئل غیرمستقیم فولاد و پارس برای رده دوم

    تقدیمی هدف:

    دوئل غیرمستقیم فولاد و پارس برای رده دوم/سپاهان در خدمت پرسپولیس!هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با دو بازی در جم و اهواز آغاز می‌شود و دو تیم پارس و فولاد به صورت غیر مستقیم برای رتبه دوم جدول با هم رقابت می‌کنند.

    به گزارش خبرنگار هدف، فولاد و سیاه جامگان آغاز کننده هفته هجدهم از لیگ برتر هستند. در حالی که پرسپولیس با امتیازات زیادی از تعقیب کنندگانش در صدر جدول فاصله گرفته و در حاشیه امنیت کامل به سر می‌برد، فولاد با ۹  امتیاز فاصله نسبت به این تیم در تعقیب سرخ پوشان است و برای حفظ این فاصله و یا حتی کاستن از آن به پیروزی در این بازی خانگی نیاز مبرم دارد.

    * فولاد – سیاه جامگان
    شاگردان پورموسوی که در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارند به ظاهر برای حفظ این موقعیت کار سختی در پیش ندارند چرا که در خانه خود میزبان قعرنشین این مسابقات، سیاه جامگان هستند. سیاه جامگانی که هفته گذشته یک پیروزی نوبرانه مقابل سپیدرود به دست آورد تا عنایتی به آینده کاری اش با این تیم امیدوار باشد.

    فولادی‌ها یک مهاجم و یک هافبک هم به تازگی جذب کرده‌اند. بیت سعید که کارش را با گلزنی برای آنها آغاز کرد و مجتبی حق دوست هم از این هفته به جمع بازیکنان این تیم اضافه می‌شود تا تیم خوب فولاد نسبت به نیم فصل نخست تقویت هم شده باشد. فولادی‌ها در صورت پیروزی در این بازی ۳۴ امتیازی شده و حفظ رده دوم جدول برای آنها قطعی است. سیاه جامگان در صورت پیروزی این شانس را پیدا می‌کند که از انتهای جدول جدا شده و حتی در شرایط خاصی می‌تواند به ۳ رده صعود در جدول هم امیدوار باشد.

    * پارس جنوبی – سپاهان
    دومین دیدار از این هفته از ساعت ۱۶:۵۰ در شهر جم بین دیگر مدعی قرار گرفتن در رده دوم با تیم سپاهان برگزار می‌شود. پارس جنوبی که تا چندی پیش در صدر جدول رده بندی قرار داشت، نه تنها بالاترین نقطه از جدول را به تیم پرسپولیس واگذار کرد بلکه حالا رده دوم را هم از دست داده و به رده سوم سقوط کرده است. شاگردان تارتار حالا می‌دانند که تیم‌هایی مثل پیکان و به خصوص استقلال به سختی آنها را تعقیب کرده و در انتظار لغزش شان نشسته‌اند تا جایگاه این تیم را تصاحب کنند.

    پارس جنوبی هم در نقل و انتقالات بیکار نبوده. تارتار یک مهاجم به اسم روح الله سیف اللهی و یک هافبک به اسم شهرام گودرزی جذب کرده تا با شرایط بهتری نیم فصل دوم را ادامه دهد. این تیم که در نیم فصل اول نشان داد جرقه نیست و بالانشینی‌اش در جدول بر اثر اتفاق نبوده، حالا به صورت کاملا جدی نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا در همین اولین سال حضورش در لیگ برتر دارد.

    حریف این تیم سپاهان گرچه از سابقه طولانی و درخشان در فوتبال ایران بهره می‌برد اما حال این تیم دو سه سالی هست که خوب نیست. البته سپاهانی‌ها هفته گذشته بهترین نتیجه دو سه سال اخیرشان را مقابل پدیده به دست آوردند تا برای هفته‌های باقی مانده از لیگ امیدوار تر باشند.

    مهمترین تغییر نقل و انتقالاتی سپاهان در نیم فصل به چارچوب دروازه این تیم باز می گردد. آنها لی اولیورا دروازه بان برزیلی شان را جواب کردند و یک دروازه بان سوریه‌ای را جانشین او کردند.

    سپاهان در صورت پیروزی در این بازی حداکثر می تواند با ۳ پله صعود به رده دهم جدول برسد. ضمن اینکه می تواند با شکست دادن پارس جنوبی به پرسپولیس خدمت بزرگی داشته باشد و یکی از تعقیب کنندگان را از صدر دورتر کند.

    برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

    پنجشنبه ۱۴دی ماه ۹۶

    * فولاد خوزستان – سیاه جامگان مشهد –  ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت ۱۵
    داور:
     محمدحسین ترابیان – مهدی عالیقدر – حسین مرادی –جواد محمدی – ناظر: حیدر شکور

    * پارس جنوبی جم – فولاد مبارکه سپاهان –  ورزشگاه تختی جم بوشهر- ساعت ۱۶:۵۰
    داور: پیام حیدری – آرمان اسعدی – مهدی سیفی –روح الله شریفی – ناظر: حسین خانبان

    جمعه ۱۵ دی ماه ۹۶

    * تراکتورسازی تبریز – استقلال تهران –- ورزشگاه یادگار امام تبریز- ساعت ۱۴:۳۰
    داور:
     حسین زرگر – علیرضا ایلدروم – بابک داروی – محمد ملکی – ناظر: مسعود مرادی

    * سایپا تهران – استقلال خوزستان – ورزشگاه پاس قوامین تهران- ساعت ۱۶:۳۰
    داور:
     محمدرضا اکبریان – رحیم شاهین – علی دودانگه – علی میرغفاری – ناظر: رسول فروغی

    * سپیدرود رشت – گسترش فولاد تبریز –  ورزشگاه سردار جنگل رشت ‏- ساعت ۱۵
    داور
    : محمدحسین زاهدی فرد – محمدرضا ابوالفضلی – محسن سلطانی – حسین زمانی – ناظر: زاهد بحرینی

    * پدیده خراسان – صنعت نفت آبادان – ورزشگاه امام رضا مشهد – ساعت ۱۴:۳۰
    داور:
     وحید کاظمی – تورج عیوض محمدی – علی اکبر عظیم پور – وحید صالحی – ناظر: بهرام مهرپیما

    * پرسپولیس – نفت تهران –  ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۶:۳۰
    داور: رضا مهدوی – سعید قاسمی – جلیل شعرانی – پیمان فرخی مهر – ناظر: خداداد افشاریان

    * ‏ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران -– ورزشگاه نقش جهان اصفهان- ساعت ۱۵
    داور: 
    مهدی مرجان زاده – سعید علی نژادیان – یعقوب سخندان – احمد موسوی – ناظر: محمدعلی فروغی

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.