• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • سخنرانی ترامپ در داووس

    تقدیمی هدف:

    سخنرانی ترامپ در داووس/ جهان باید مانع دست‌یابی ایران به سلاح اتمی شود

    بین الملل > دیپلماسی – رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در نشست مجمع جهانی اقتصاد داووس گفت: ما از شرکای خود می خواهیم تا از حمایت ایران از تروریسم جلوگیری کنند و برای مقابله با سیاست های خرابکارانه این کشور در منطقه تلاش کنند.

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رئيس جمهور آمريکا در مجمع جهاني اقتصاد در شهر داووس سوئيس ضمن بر شمردن دستاوردهاي رياست جمهوري خود طي يکسال گذشته از جمله ايجاد بيش از دو ميليون و چهارصد هزار شغل براي آمريکايي ها و اقدامات ديگرش براي خروج اين کشور از رکود اقتصادي که دچار آن بود، بر سرمايه گذاري تسليحاتي کشورهاي همسو با واشنگتن به بهانه تأمين امنيت اما با هدف اشتغالزايي براي آمريکا تأکيد و درباره ايران نيز مدعي شد بايد جلوي دستيابي ايران را به سلاح اتمي بگيريم.

    دونالد ترامپ در اظهاراتي در مجمع جهاني اقتصاد داووس سوئيس گفت براي من افتخاري است که در اينجا حضور دارم، در اين مجمع سالهاي سال است رهبراني از دنياي تجارت و اقتصاد، علوم، هنر، ديپلماسي و امور جهاني جمع مي شوند تا درباره اين صحبت کنند که ما چگونه مي توانيم شکوفايي و سعادت و امنيت و صلح را توسعه دهيم. من امروز اينجا هستم تا نماينده منافع ملت آمريکا باشم و بر دوستي و شراکت آمريکا در ساخت جهاني بهتر تأکيد کنم. مثل همه کشورها که به اين مجمع مهم و بزرگ نماينده اعزام کرده اند، آمريکا به آينده اي اميدوار است که در آن همه بتوانند خوشبخت باشند، هر کودکي بتواند به دور از خشونت، فقر و ترس رشد کند و بزرگ شود. در يک سال گذشته ما توانسته ايم گامهاي بزرگي در آمريکا برداريم. ما سطح زندگي محله ها و گروههاي جمعيتي فراموش شده را بالا برديم. ما فرصتهاي فوق العاده اي را ايجاد کرديم.

    به تک تک آمريکايي ها کمک کرديم تا مسير رؤياي آمريکايي را پيدا کنند، رؤياي شغلي خوب ، خانه اي امن و زندگي بهتري براي کودکانشان. پس از سالها رکود ، آمريکا دوباره رشد اقتصادي قويي را تجربه مي کند. از زمان انتخاب من به رياست جمهوري آمريکا ، بازار بورس به شدت در حال رشد است و پشت سر هم رکورد مي زند و بيش از هفت تريليون دلار ثروت تازه ايجاد کرده است. اعتماد مصرف کننده، اعتماد سرمايه گذاران و اعتماد توليد کنندگان هم اکنون به بالاترين سطح خود در چندين دهه رسيده است. از زمان انتخاب من، ما دو ميليون و چهارصد هزار شغل ايجاد کرده ايم و اين رقم همچنان در حال افزايش است. خوشبيني در فعاليتهاي اقتصادي کوچک در بالاترين سطح خود قرار دارد. ميزان بيکاري و تقاضا براي کار به کمترين ميزان خود در تقريبا نيم قرن گذشته رسيده است. بيکاري در ميان آمريکاييهايي آفريقايي تبار به کمترين ميزاني که تا کنون در آمريکا ثبت شده رسيده است. بيکاري در ميان اسپانيايي زبانان آمريکا نيز همين طور است. جهان شاهد ظهور مجدد آمريکايي قوي و شکوفاست. من اينجا آمده ام تا پيامي ساده را بدهم و آن اينکه هيچ زماني بهتر از الان براي استخدام، ساختن، سرمايه گذاري و رشد در آمريکا نبوده است. آمريکا براي تجارت و کسب و کار باز است و ما دوباره در رقابت توانمند شده ايم. اقتصاد آمريکا با فاصله زيادي بزرگترين اقتصاد جهان است و ما به تازگي مهمترين اصلاحات قوانين و کاهش ماليات را در تاريخ آمريکا انجام داده ايم. ما به طور گسترده اي ماليات طبقه متوسط و کسب و کارهاي کوچک را کاهش داده ايم تا خانواده هاي کارگر بتوانند بخش بيشتري از پولي را که به زحمت به دست آورده اند، نگه دارند. ما ماليات شرکتهاي بزرگ را از سي و پنج درصد به بيست و يک درصد کاهش داديم. در نتيجه ميليونها کارگر بن کاهش ماليات از کارفرمايان خود دريافت کردند که ميزان آن در برخي موارد به سه هزار دلار مي رسد.

     

    من به آمريکا ايمان دارم. من به عنوان رئيس جمهور آمريکا هميشه آمريکا را اول قرار مي دهم ، درست مثل رهبران ديگر کشورها که آنها هم بايد کشور خودشان را اول قرار دهند و اولويت دهند. اما «آمريکا اول » به اين معنا نيست که آمريکا تنهاست. وقتي آمريکا رشد مي کند، جهان نيز رشد مي کند. رشد و شکوفايي آمريکا فرصتهاي شغلي بيشماري را در سراسر جهان ايجاد کرده است و آمريکا محرّک و موتور خلاقيت و نوآوري در جهان است و آمريکا جهان را به سمت کشفيات مهمي رهبري کرده است که در همه جا به مردم کمک کرده است زندگي شکوفاتر و سالمتري داشته باشند. در حاليکه آمريکا اصلاحات داخلي خود را دنبال مي کند تا شغل و رشد بيشتر را فراهم کند، ما همچنين سرگرم اصلاح نظام تجارت بين المللي هستيم تا اين نظام بتواند شکوفايي همه گير و بهره مندي همه گير را براي همه کساني که طبق قوانين حرکت مي کنند، فراهم آورد. ما نمي توانيم تجارت آزاد و بازي داشته باشيم اگر برخي از کشورها از نظام موجود به زيان ديگران بهره برداري کنند. ما طرفدار تجارت آزاد هستيم اما اين تجارت لازم است عادلانه و منصفانه باشد و لازم است دو طرفه و متقابل باشد. زيرا در نهايت تجارت غيرمنصفانه به ضرر همه ماست. بنابراين آمريکا ديگر کارهاي اقتصادي غيرمنصفانه را ناديده نمي گيرد که از جمله آنها سرقت گسترده مالکيت فکري ، يارانه هاي صنعتي و برنامه ريزيهاي اقتصادي فراگير دولتي است. اين و ديگر رفتارهاي غارتگرانه بازار جهاني را خراب مي کند و به شرکتها و کارگران نه فقط در آمريکا بلکه در سراسر جهان لطمه مي زند. همانطور که ما انتظار داريم رهبران ديگر کشورها از منافع خود محافظت کنند، من به عنوان رئيس جمهور آمريکا من هميشه از منافع کشورمان، شرکتهايمان و کارگرانمان دفاع مي کنم. ما قوانين تجاري خود را اعمال خواهيم کرد و سلامت را به نظام تجارت خود برخواهيم گرداند.

    فقط با اصرار بر تجارت منصفانه و متقابل است که ما مي توانيم سيستمي را ايجاد کنيم که نه فقط به نفع آمريکا بلکه به نفع همه کشورهاي جهان باشد. همانطور که قبلا هم گفته ام آمريکا حاضر است با همه کشورهاي جهان درباره قراردادهاي تجاري دوجانبه اي که به نفع هر دو طرف باشد، مذاکره کند. اين مسئله شامل کشورهاي داخل در قرارداد «شراکت کشورهاي اقيانوس آرام TPP » هم مي شود که براي ما بسيار مهم هستند. ما هم اکنون با چند تا از اين کشورها قرارداد داريم. ما در نظر داريم با بقيه کشورهاي منطقه نيز چه به صورت منفرد يا شايد به عنوان يک گروه مذاکره کنيم مشروط بر اينکه به نفع همه باشد. دولت من همچنين اقدامات فوري و جدي ديگري براي احياي اعتماد و استقلال آمريکا انجام مي دهد. ما محدوديتهايي را که خودمان بر خودمان در زمينه توليد انرژي تحميل کرده ايم بر مي داريم تا بتوانيم انرژي ارزان قيمت را براي شهروندان و شرکتهايمان فراهم کنيم و امنيت انرژي را براي دوستانمان در سراسر جهان تقويت کنيم. هيچ کشوري در جهان نبايد اسير يک تأمين کننده واحد انرژي باشد. آمريکا به سرعت بر مي گردد و اکنون زمان سرمايه گذاري براي آينده آمريکاست. ما مالياتها را به ميزان قابل توجهي کاهش داده ايم تا آمريکا بتواند رقابتي شود. ما قوانين و مقررات دست و پا گير را با سرعتي بي سابقه حذف مي کنيم. ما بروکراسي و نظام اداري را طوري اصلاح مي کنيم تا کارآمدتر و پاسخگوتر شود. ما اطمينان حاصل مي کنيم که قوانين و مقرراتمان به شکلي منصفانه اعمال مي شود. ما بهترين دانشکده ها و دانشگاهها را در جهان داريم و ما بهترين کارگران را در جهان داريم.

     

    ترامپ افزود: ما همچنان از شرکايمان مي خواهيم تا با حمايت ايران از تروريستها مقابله کنند و مسير ايران را به سلاح اتمي ببندند. ما همچنين با متحدان و شرکايمان براي نابودي سازمانهاي جهادي تروريستي مثل داعش همکاري مي کنيم و ما در اين کار بسيار موفق بوده ايم. آمريکا رهبري ائتلافي بسيار گسترده را بر عهده دارد تا اجازه ندهيم تروريستها بر اراضي و مردم کنترل داشته باشند و منابع مالي آنها را قطع مي کنيم و ايدئولوژي منحرف آنها را بي اعتبار مي کنيم.

    وي اضافه کرد: من خوشحالم که بگويم ائتلاف تشکيل شده براي شکست داعش تقريبا صد در صد اراضيي را که زماني اين قاتلان در عراق و سوريه در کنترل خود داشتند، بازپس گرفته است. هنوز نبرد و کار بيشتري وجود دارد که بايد انجام شود و لازم تا دستاوردهايمان را تثبيت کنيم و تحکيم بخشيم. ما متعهد هستيم که اطمينان حاصل کنيم افغانستان هرگز دوباره به مأمني براي تروريستها تبديل نخواهد شد، تروريستهايي که مي خواهند غيرنظاميان ما را قتل عام کنند. من مي خواهم از کشورهايي که امروز در اينجا نماينده دارند تشکر کنم که به اين تلاشهاي حياتي پيوسته اند. شما نه فقط امنيت شهروندان خودتان را تأمين مي کنيد بلکه از جان و مال ميليونها نفر در جهان دفاع مي کنيد. درباره تروريسم ، ما هر کاري که لازم باشد براي دفاع از کشورمان انجام مي دهيم. ما از شهروندانمان و مرزهايمان دفاع خواهيم کرد. ما همچنين نظام مهاجرت خود را براي امنيت ملي و امنيت اقتصادي ، تضمين مي کنيم. آمريکا اقتصادي بسيار پيشرفته است اما سيستم مهاجرتي ما در گذشته گير کرده است. ما بايد سيستم فعلي مهاجرت را که مبتني بر مهاجرت زنجيره اي اعضاي خانواده هاي بزرگ است با سيستمي مبتني بر شايستگي افراد براي مهاجرت به آمريکا جايگزين کنيم که افرادي را که مي خواهند به آمريکا مهاجرت کنند بر اساس تواناييهايي آنها براي کمک به رشد اقتصاد آمريکا و توانايي اداره مالي خودشان و کمک به تقويت کشورمان انتخاب کنيم. ما در بازسازي آمريکا، کاملا متعهد هستيم تا نيروي کار خود را توسعه دهيم. ما سطح زندگي مردم را از وابستگي به استقلال ارتقا مي دهيم زيرا ما مي دانيم که بهترين برنامه مبارزه با فقر دادن چک زيبا و ساده حقوق در برابر کار است.

     

    در اينجا برخي از شهروندان و شخصيتهاي فوق العاده از سراسر جهان حضور دارند. شما رهبران کشورها، غولهاي تجارت، غولهاي صنعت و بسياري از درخشانترين ذهنها در بسياري از زمينه ها هستيد. هر کدام از شما اين قدرت را دارد که قلبها و ذهنها را تغيير دهد، زندگيها را تغيير دهد و سرنوشت کشورهايتان را تغيير دهد. البته با اين قدرت، تکليف هم مي آيد. اين تکليف، وفاداري به مردم ، کارگران، مشترياني است که شما را به اينجا رسانده اند. بنابراين بياييد با يکديگر با عزم جزم از قدرت و منابع و صداهايمان نه فقط براي خودمان بلکه براي ملتهايمان استفاده کنيم تا بار را از دوش آنها برداريم و اميدهاي آن را بالا ببريم و به روياهاي آنها قدرت ببخشيم و از خانواده ها و جمعيتها و محله ها و تاريخشان و آينده شان دفاع کنيم.

    نتيجه اين کارها در آمريکا کاملا مشهود است. به همين علت سيل کسب و کارهاي جديد و سرمايه گذاريهاي جديد وارد آمريکا مي شود. به همين علت ميزان بيکاري در آمريکا به پايين ترين رقم خود در چندين دهه رسيده است. به همين علت است که آينده آمريکا هرگز به اين روشني نبوده است. امروز من همه شما را دعوت مي کنم بخشي از اين آينده باورنکردني باشيد که ما با يکديگر مي سازيم. من از ميزبانان و از مهمانان و مخاطبان تشکر مي کنم. مهمتر از همه از همه زنان و مردان سخت کوشي که هر روز وظيفه خود را انجام مي دهند تا جهان را به جهاني بهتر براي همه تبديل کنند. بيايد به همراه يکديگر عشق و قدرداني خود را به آنها بفرستيم زيرا آنها هستند که واقعا کشورهاي ما را جلو مي برند. آنها هستند که کشورهاي ما را با عظمت مي کنند. متشکرم و خدا پشت و پناه همه شما باشد.

    رئيس جمهور آمريکا پس از سخنراني در نشست مجمع جهاني اقتصاد در شهر داووس، به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

    ترامپ در پاسخ به اولين سئوال مبني براينکه تجارت و سابقه او در زمينه تجارت چقدر در صحنه سياسي به او کمک کرده است؟ گفت: اينکه او قبل از ورود به صحنه سياست، يک تاجر بوده، بسيار تأثير داشته است.

    ترامپ گفت: تصور نمي کنم در تاريخ ديده باشيم که يک تاجر و بازرگان بيايد و سياستمدار شود.

    وي همچنين گفت: زماني که سياستمدار شدم دريافتم که رسانه ها چقدر مي توانند دروغگو باشند و اخبار جعلي بسازند.

    رئيس جمهور آمريکا پس از سخنراني در مجمع جهاني اقتصاد در شهر داووس سوئيس در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت از زمان روي کار آمدن وي در آمريکا صدها ميليارد دلار سرمايه گذاري در اين کشور شده است.

    دونالد ترامپ طبق روال سنتي اين مجمع به سئوالات کلاوس شواب پايه گذار نشست مجمع جهاني اقتصاد پاسخ داد.

     

    ما مصمم به اين کار هستيم ولي از نظر سياسي اين کار بسيار مشکل است.باور کردن اين موضوع دشوار است ولي کار بسيار سختي است زيرا که نزديک به چهل سال صورت نگرفته است.

    به محض اينکه ما اين اصلاحات را شروع کرديم، يکي از مسائلي که پيش آمد شرکت هايي مانند ATT آمدند و گفتند که با اجراي اين سياست ها آنها مجبور خواهند شد هزاران هزار دلار بايد به کارکنان خود بپزدازند. سيصد هزار تا پانصد هزار نفر براي اين شرکت هاي بزرگ کار مي کنند. ولي ناگهان آنها دريافتند که اين اصلاحات مانند آبشاري زيباست. شرکت هاي زيادي به آنها پيوستند و هر روز بر تعداد آنها افزوده مي شود. در ابتدا پنج شرکت بزرگ آمدند و اين اصلاحات را اجرا کردند و امروز تعدادشان به سه هزار شرکت رسيده است. اين چيزي است که ما اصلا پيش بيني نمي کرديم.

    معمولا در جهان تجارت، حوادثي رخ مي دهد که شما آنها را پيش بيني نکرده ايد. اغلب اين حوادث بد هستند ولي اين يکي خوب بود. هيچکس در ابتدا تصور نمي کرد که اين اصلاحات امکان پذير باشد. اين موضوع در معادله نمي گنجيد. ما صبر کرديم و اول فوريه (گذشته) مردم ديدند که اعداد و ارقام بالايي در فيش حقوقي آنها واريز شده است…. اين تحول تأثير شگرفي بر بازارهاي مالي و بورس داشت. از زمان انتخابات من به عنوان رياست جمهوري آمريکا، ما 84 رکورد جديد ثبت کرده ايم. شاخص بهاي سهام بازار بورس آمريکا به حدنصاب جديدي رسيده است. اين بدان معناست که هشتاد و چهار بار در هشتاد و چهار نقطه مختلف به اوج خود رسيده است، آنهم ظرف مدت يکسال.

    لذا چيزي اتفاق افتاد، کاملا خاص بود. همانطور که شما مي دانيد و من هم گفتم شرکت اپل با 350 ميليارد دلار سرمايه به آمريکا برگشت. من به شما مي گويم که با تيم کوک رئيس اپل صحبت کردم و به او گفتم که تا وقتي که شما شروع به ساخت کارخانه در آمريکا نکنيد ما هرگز فکر نمي کنم که تلاش هايي که شروع کرده ايم مؤثر واقع شده است.

    من به شما مي گويم که وقتي عدد 350 را شنيدم تصور کردم آنها 350 ميليون دلار سرمايه گذاري خواهند کرد. به خودم گفت خب احداث کارخانه اي با اين مبلغ هم عالي است. اگر بزرگترين نباشد، بد هم نيست. ولي آنها گفتند که من اشتباه ميکنم و رقم صحيح، 350 ميليارد دلار است. گفتم خب حالا اين شد چيزي. حالا مي بينيم که ما مي بينيم که مبالغ بسيار قابل توجه و هنگفتي در حال بازگشت به آمريکا هستند. از جمله اين مبالغ بايد به دوستان سرمايه گذار جديدي اشاره کنم که ديشب با آنها در همين جا آشنا شدم. شرکت هاي بزرگي که حاضرند مبالغ قابل توجهي در آمريکا سرمايه گذاري کنند. يکي از اين دوستان جديد گفت بدنبال کاهش ماليات ها، دو ميليارد دلار سرمايه گذاري مي کند. من به خودم گفتم در ميان اين دوستان جديد، اين يکي خيلي کوچک است. زيرا آنها حاضرند ميلياردها دلار سرمايه گذاري کنند. لذا من فکر مي کنم که حالا شما با يک ‘آمريکا جديد’ رو در رو هستيد. آمريکايي که اشخاص زيادي از سراسر جهان حاضرند بيايند و درآن سرمايه گذاري کنند. تحولي که در حال رخ دادن است، بي نظير است.

     

    اين رويه در مورد اسپانيايي تبارهاي آمريکا نيز صادق است. نرخ بيکاري زنان آمريکا نيز به پايين ترين سطح در هفده سال اخير رسيده است. مردم در آمريکا آنچنان انگيزه گرفته اند که من هرگز شاهد آن نبوده ام. من از شما که ميليارد ها دلار يا حتي 10 دلار سرمايه به کشورم مي آوريد تشکر مي کنم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.