• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • بررسی شرایط شمشیربازی برای المپیک۲۰۲۰

    تقدیمی هدف:

    بررسی شرایط شمشیربازی برای المپیک۲۰۲۰/پنجمین رشته مدال‌آورمی‌شویم .به گفته رئیس فدراسیون شمشیربازی برنامه ریزی های این فدراسیون بر این اساس است که شمشیربازان برای المپیک توکیو بتوانند از بخش تیمی و از طریق رنکینگ جهانی صاحب سهمیه شوند.

    به گزارش خبرنگار هدف، قهرمانی محمد رهبری و عنوان سوم علی پاکدامن نتیجه حضور تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در  رقابت‌های جام جهانی ستلایت بود که به میزبانی تفلیس گرجستان برگزار شد. این رقابت ها  با حضور ۴۵ شمشیرباز از ۱۲ کشور و فقط در بخش انفرادی برگزار شد و در نهایت منجر بهرنکینگ جهانی شمشیربازان در رنکینگ جهانی هم شد چراکه رقابت های جام جهانی ستلایت گرجستان از جمله رویدادهای دارای رده بندی جهانی بود.

    از دیگر رویدادهای تاثیرگذار در رنکینگ جهانی شمشیربازان، مسابقات جام جهانی ایتالیا و لهستان است که اواخر بهمن ماه و اسفندماه برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز در آنها حضور خواهد داشت. به خصوص اینکه این دو رویداد در بخش تیمی برگزار می شود و عملکرد موفق در آنها می تواند به حفظ و بهبود جایگاه ششمی تیم ایران در رنکینگ جهانی کمک کند.

    فضل الله باقرزاده رئیس فدارسیون شمشیربازی تاکید دارد که همه این اعزام ها به خاطر المپیک توکیو است و اینکه بتوانیم برای این بازی ها از طریق بخش تیمی صاحب سهمیه شویم.

    آغاز کسب امتیاز المپیک از سال آینده 
    وی در گفتگو با خبرنگار هدف در این زمینه توضیح بیشتری داد و گفت: از سال آینده میلادی رقابت های کسب سهمیه المپیک آغاز می شود. در واقع از سال آینده امتیاز به دست آمده از مسابقاتی که دارای رنکینگ جهانی هستند، روی جایگاه جهانی شمشیربازان برای کسب سهمیه المپیک تاثیر مستقیم خواهد داشت اما ما از همین امسال در هر رویداد معتبر و بزرگی شرکت خواهیم کرد تا بازیکنان مان از هر نظر شرایط خیلی بهتری کسب کنند و بتوانیم حضوری پررنگ تر همراه با کسب مدال در المپیک داشته باشیم.

    می خواهیم با سهمیه تیمی در المپیک توکیو شرکت کنیم
    رئیس فدراسیون شمشیربازی با یادآوری اینکه بر خلاف المپیک ریو، رقابت های شمشیربازی اسلحه سابر المپیک توکیو در بخش تیمی هم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس سهمیه این دوره بازی ها در دو بخش انفرادی و تیمی توزیع می شود. ما می توانیم همچون المپیک ریو با صاحب سهمیه انفرادی در بازی ها شرکت کنیم اما برای مان خیلی اهمیت دارد که بتوانیم از طریق سهمیه تیمی به المپیک توکیو راه پیدا کنیم و تمام برنامه ریزی های مان هم بر همین اساس است چرا که در صورت کسب سهمیه تیمی المپیک، با تیمی چهار نفره در بازی ها شرکت می کنیم که از این ترکیب، سه نفر می توانند در دیدارهای انفرادی هم حضور پیدا کنند.

    چگونگی دستیابی به سهمیه تیمی المپیکی توکیو 
    باقرزاده در مورد چگونگی کسب سهمیه تیمی برای بازی های المپیک توکیو توضیح داد و خاطرنشان کرد: چهار تیم اول دنیا همراه با تیم های اول قاره ها به طور مستقیم صاحب سهمیه المپیک می شوند. حال اگر تیمی که اول قاره خود است از طریق رنکینگ جهانی – به عنوان یکی از چهار تیم اول – صاحب سهمیه شد، سهمیه قاره ای آن تیم به تیم دوم همان قاره تعلق می گیرد.

    بررسی وضعیت ایران؛ می توانیم از رنکینگ جهانی سهمیه بگیریم؟
    وی با یادآوری اینکه درحال حاضر تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران در رده ششم رنکینگ جهانی قرار دارد، یادآور شد: فعلا کره جنوبی به لحاظ رنکنیگ، بهترین تیم آسیایی است که در صدر رنکینگ جهانی هم قرار دارد. ایران هم در میان تیم های آسیایی دوم است. اگر همین شرایط تا زمان نهایی شدن سهمیه های المپیک حفظ شود، کره جنوبی از طریق رنکینگ جهانی سهمیه خود را می گیرد و آنوقت سهمیه بهترین تیم آسیا به ایران می رسد. این موضوع خیلی دور از دسترس ما نیست اگرچه می توانیم از طریق رنکینگ جهانی و به عنوان یکی از چهار تیم برتر این رنکینگ سهمیه بگیریم.

    فاصله زیادی با آسیایی ها داریم
    رئیس فدراسیون شمشیربازی در این رابطه ادامه داد: در میان تیم های آسیایی و بر اساس رنکینگ جهانی، تیم هایی مانند چین، ژاپن، هنگ کنگ و قزاقستان بعد از ایران قرار دارند و فاصله زیادی هم با ما دارند. خیلی سخت است که این تیم ها بتوانند خود را به ما برسانند و تهدیدی برای شمشیربازی ایران باشند. در کل اینکه اگر تا سال آینده همین شرایط فعلی تیم ها در رنکینگ جهانی حفظ شود، ایران سهمیه تیمی برای المپیک می گیرد. در کل تلاش مان این است شرایط فعلی را حفظ و بهبود بخشیم. حتی به اینکه از طریق رنکینگ جهانی و  به عنوان یکی از چهار تیم برتر جهان سهمیه بگیریم هم فکر می کنیم به خصوص اینکه تا ۲ ماه پیش جزو چهار تیم برتر جهان بودیم.

    پنجمین رشته مدال آور المپیک خواهیم شد 
    نایب رئیس کمیته ملی المپیک علاوه بر کسب سهمیه تیمی از طریق رنکینگ جهانی روی مدال شمشیربازی در المپیک هم حساب می کنیم، تصریح کرد: شمشیربازی بعد از کشتی، وزنه برداری، تکواندو و دوومیدانی  پنجمین رشته مدال آور ایران در المپیک خواهد شد. عملکردی که شمشیربازان ما در المپیک ریو داشتند نشان داد که توانایی و استحقاق مدال در میان آنها وجود دارد.

    تمام برنامه های فخری را مو به مو اجرا می کنیم تا متزلزل نشویم
    باقرزاده با بیان اینکه تا زمان آغاز رقابت های کسب امتیاز المپیک و نهایی شدن سهمیه، شمشیربازان اسلحه سابر ایران در تمام رویدادهای تاثیرگذار حضور خواهند داشت گفت: پیمان فخری به عنوان سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از برنامه تمام رویدادهای پیش رو مطلع بوده و آنها در برنامه تیم ملی قرار داده است. همه این برنامه ها در نشست های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مطرح می کنیم و با حمایت این دو نهاد در آنها شرکت می کنیم چون حتی اگر در یک رویداد هم غیبت داشته باشیم باعث متزلزل شدن شمشیربازان می شود. به هر حال شمشیربازان همه کشورها مصمم به کسب سهمیه هستند و در حال آماده سازی.

    در جاکارتا رنگ طلا را می بینیم
    وی همچنین با اشاره به درپیش بودن بازی های آسیایی ۲۰۱۸ و اینکه نتایج این رقابت ها هم برای شمشیربازی و در کل کاروان ایران اهمیت زیادی دارد، گفت: رقیب اصلی ما در بازی های آسیایی کره جنوبی است. ما در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با کره ای ها فینالیست شدیم اما مقابل آنها شکست خوردیم و به نایب قهرمانی بسنده کردیم. البته الان اوضاع خیلی متفاوت شده است. از آن فینال تا به امروز، شمشیربازان اسلحه سابر ایران و کره جنوبی سه بار با هم دیدار داشته اند که در دو دیدار کره ای ها با نتایج ۴۵ بر ۴۴ و ۴۵ بر ۴۳ پیروز شده اند و در یک دیدار هم ما با نتیجه ۴۵ بر ۳۸ به برتری دست یافتیم. فاصله ایران و کره جنوبی خیلی زیاد نیست. می توانیم در اندونزی رنگ طلا را ببینیم.

    رهبری در گرجستان کار بزرگی انجام داد 
    رئیس فدراسیون شمشیربازان در بخش دیگر گفتگو با خبرنگار هدف به عملکرد تیم اعزامی به مسابقات جام جهانی ستلایت گرجستان اشاره کرد و یادآور شد: عملکرد محمد رهبری دراین رقابت ها خیلی خوب بود. رهبری با شکست «بازادزه » کار بزرگی انجام داد. این شمشیرباز گرجستانی جزو ۱۶ نفر برتر دنیاست که چند قهرمانی جهان هم در اختیار دارد. در همین رقابت ها این شمشیرباز، پاکدامن را شکست داد اما رهبری مقابل او پیروز شد.

    پدیده داریم 
    فضل الله باقرزاده در بخش پایانی صحبت های خود گفت: مجتبی عابدینی در رقابت های تفلیس حضور نداشت اما قطعا به رویدادهای آتی اعزام می شود. ضمن اینکه در همین مسابقات گرجستان پدیده ای به اسم نیما زاهدی خود را نشان داد که قطعا در آینده از او بیشتر خواهیم شنید. به هر حال فدراسیون در کنار آماده نگه داشتن شمشیربازان ملی پوشان، از توجه به دیگر شمشیربازان و آماده سازی آنها غافل نیست و حضور نیما زاهدی در گرجستان هم بیانگر همین موضوع است. زاهدی در این رقابت ها خیلی خوب ظاهر شد. باید روی چنین شمشیربازانی خیلی بیشتر کار کنیم تا تیم ملی برای آینده پشتوانه های قابل اعتمادی داشته باشد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.