قطعات اجساد ۳۲ نفر از مسافران پیدا شده

چاپ

قطعات اجساد ۳۲ نفر از مسافران پیدا شده/ادامه جستجو برای یافتن سایر مسافران/استقرار تکاوران در منطقه

سیاست > دولت – محسن مهرعلیزاده استاندار تهران در خصوص آخرین وضعیت جستجو برای یافتن اجساد مسافران پرواز تهران-یاسوج گفت: تا ظهر فردا امکان پرواز بالگردها وجود ندارد.

به گزارش خبرهدف ، محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با اعلام این خبر، وضعیت بد جوی را علت تاخیر در جستجو برای یافتن اجساد تا ظهر فردا عنوان کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: ظهر فردا قطعات اجساد 32 مسافری که امروز پیدا شده اند به همراه سایر مسافرینی که فردا تجسس خواهند شد را به یاسوج انتقال خواهیم داد.

او ادامه داد: پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای مسافربری به یاسوج منتقل و به محض شناسایی به خانواده ها تحویل می شوند.

30 تکاور در منطقه مستقر شدند

همچنین تسنیم نوشت:

امیر سرتیپ کیومرث شرفی اظهار داشت: امروز تیم‌های امداد و نجات با شرکت نیروهای هلال احمر، ارتش، نیروهای محلی و کوهنوردان به منطقه سقوط اعزام شدند و توانستند خود را در منطقه مستقر کنند.

وی افزود: به‌علت یخ‌زدگی و برف شدید در ارتفاعات 4هزار متری دنا کوهنوردان خود را به‌سختی به محل رساندند، اکنون در کمپ محل سقوط مستقر هستند و آماده‌اند تا فردا نزدیک به 30 جسد مشاهده‌شده را با تجهیزات لازم توسط بالگرد منتقل کنند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین فردا سایر محل‌های یخبندان جست‌وجو شده و پیش‌بینی می‌شود تا ظهر فردا باقی اجساد را به یاسوج منتقل کنیم.

وی ادامه داد: بالگردهای هلال احمر در اختیار ما هستند، حدود 30 تکاور و نیروی مخصوص کوهنورد در منطقه مستقر و آماده تخلیه اجساد از صبح فردا هستند.