اهالی موسیقی پس از وقفه‌ای ۱۲ ماهه، سالنامه‌دار می‌شوند

چاپ

فرهنگ > موسیقی – سالنامه موسیقی ۹۷ با عنوان «کتاب موسیقی» پس از وقفه‌ای یک ساله، از هفته دوم اسفند به بازار خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، سالنامه موسیقی ۱۳۹۷ با عنوان «کتاب موسیقی» حاوی اطلاعات جامع موسیقی ایران به همت و حمیدرضا عاطفی هفته آینده منتشر می‌شود.

این سالنامه موسیقی شامل اطلاعات جامعی از رویدادهای موسیقی سال گذشته، سالروز تولد و فوت هنرمندان فعال در عرصه موسیقی، اطلاعات آموزشگاه‌ها و مراکز فعال موسیقی، عکس‌های منحصر به فرد از چهره‌ها و اتفاقات موسیقی، معرفی برگزیدگان جشنواره‌های مختلف موسیقی و… خواهد بود که برای پنجمین سال منتشر می‌شود و از هفته دوم اسفند در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تاکنون چهار سالنامه پژوهشی موسیقی در سال‌های ۹۴،۹۳،۹۲ و ۹۵ به چاپ رسیده و قرار است پس از وقفه‌ای یک ساله با تجدید نظر و تکمیل اطلاعات با رویکرد و شمایلی جدید رونمایی شود.

حمیدرضا عاطفی، عضو کانون پژوهشگران موسیقی و روزنامه‌نگار از سال ۱۳۹۲ با همکاری تیمی پژوهشی اقدام به گردآوری سالنامه موسیقی ایران با عنوان «کتاب موسیقی» کرده است.

سالنامه موسیقی ۹۷ از هفته دوم اسفند توسط پخش رها و موسیقی عارف در فروشگاه‌های معتبر فرهنگی هنری از جمله کتابفروشی‌ها، شهرکتاب‌ها و فروشگاه‌های موسیقی سراسر کشور توزیع خواهد شد.