• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • باورمن بدهی ۱۴ هزار یورویی به بسکتبال ایران را پرداخت کرد

    تقدیمی هدف:

    سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال بعد از گذشت یک سال و نیم از فسخ یک طرفه قراردادش، ۱۴ هزار یورو به فدراسیون ایران پرداخت کرد و اینگونه پرونده این مربی آلمانی بسته شد.

    به گزارش خبرنگارهدف، «درک باورمن» آخرین مربی آلمانی بسکتبال و آخرین مربی خارجی بود که هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت. وی در یک مقطع هدایت ملی پوشان بسکتبال کشورمان را عهده دار بود اما نتوانست آنها را صاحب سهمیه المپیک ریو کند. بعد از آن و در آبان ماه سال ٩٤ وی طی مذاکرات جدید با مسئولان بسکتبال کشورمان متعهد به همکاری چهارساله با بسکتبال ایران شد و قرارداد جدید خود را بر این مبنا نهایی کرد.

    با این حال باورمن آذرماه سال ۹۵ و در حالیکه فقط یک سال از قرارداد جدیدش با فدراسیون ایران می گذشت، اقدام به فسخ یک طرفه آن کرد تا بتواند تیم باشگاهی وورزبورگ را در بوندس لیگا  همراهی کند.

    بر همین اساس این مربی آلمانی محکوم به پرداخت جریمه به فدراسیون ایران شد. البته طبق قرارداد منعقد شده میان فدراسیون بسکتبال ایران و درک باورمن، هر دو طرف می توانستند اقدام به فسخ قرارداد کنند اما اگر باورمن به صورت یکطرفه اقدام به فسخ قراردادش می کرد باید مطابق یک ماه از حق قراردادش را به فدراسیون پرداخت می کرد و اگر فسخ قرارداد از طرف فدراسیون انجام می شد، فدراسیون باید مطابق با ۲ ماه از قرارداد به باورمن پرداخت می کرد.

    بر همین اساس فدراسیون بسکتبال همزمان با آغاز دوره مدیریت رامین طباطبایی در این فدراسیون، به طور جدی پیگیر پرداخت خسارت از طرف باورمن آلمانی شد و در نهایت این کار طی روزهای گذشته انجام شد.

    رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار هدف ضمن اعلام این خبر گفت: طبق قرارداد باورمن باید به اندازه یک ماه از قراردادش را به فدراسیون پرداخت می کرد. این مبلغ ۱۴ هزار یورو  بود که اواخر هفته گذشته واریز شد. این مبلغ به حساب ما در بانک ملی هامبورگ واریز شد و ما همین از طریق این بانک در ایران آن را دریافت کردیم.

    وی تصریح کرد: برای تسویه حساب با درک باورمن و بستن پرونده وی، قوانین حقوقی را به طور کامل بررسی کردیم و در نهایت به طور کامل طبق قراردادی که منعقد شده بود، عمل کردیم. در این زمینه با آژانسی که باورمن با آن همکاری دارد نیز وارد مذاکره شدیم و در نهایت از این طربق موفق به دریافت حق و حقوق فدراسیون شدیم.

    رئیس فدراسیون بسکتبال یادآور شد: این از معدود دفعاتی است که فدراسیون بسکتبال و در کل ورزش ایران در مورد یک پرونده که کار آن به مراجع بین المللی کشیده شده، موفق و پیروز می شود. به هر حال این حق فدراسیون بود که از باورمن خسارت بگیرد. برای رسیدن به این موفقیت قرارداد وی را خیلی دقیق بررسی کردیم و در نهایت مطلع شدیم که طبق یک بند و با وجود اختیاری که به این مربی برای فسخ قراردادش داده شده بود، می توانیم از وی طلب خسارت کنیم.

    به گزارش خبرنگار هدف با پرداخت ۱۴ هزار یورو از سوی درک باورمن به فدراسیون بسکتبال ایران، پرونده این مربی آلمانی بعد از یک سال و نیم بسته شد.

    این در حالی است که در زمان ریاست محمود مشحون موضوع شکایت فدراسیون بسکتبال علیه با ورمن به مراجع حل اختلاف فیبا (BAT) مطرح شد اما رامین طباطبایی در حالی دی ماه سال گذشته ریاست فدراسیون بسکتبال را عهده دار شد که  پرونده «درک باورمن» یکی از پرونده های پر حرف و حدیث در این فدراسیون بود.

    طباطبایی در هفته های نخست حضور در فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که پرونده ای از باورمن ندیده است اما ادامه بررسی و پیگیری ها در این زمینه فدراسیون ایران را در مسیر تسویه حساب ۱۴ هزار یورویی با باورمن قرار داد؛ مبلغی که در نهایت هفته گذشته پرداخت شد.

    درک باورمن در شرایطی خسارت مالی خود به بسکتبال ایران را پرداخت کرده که طی روزهای گذشته با تیم سیچوان چین وارد مذاکره شد و تا سال ۲۰۲۰ هدایت این تیم را عهده دار شد. سیچوان طی دو سال گذشته حامد حدادی را هم در اختیار داشت.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.