• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • تعرفه استفاده از پیام رسان های داخلی یک سوم خارجی است

    تقدیمی هدف:

    دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: تعرفه استفاده از پیام رسان های داخلی یک سوم خارجی است.

    به گزارش خبرگزاری هدف به نقل از  مرکز ملی فضای مجازی کشور، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی پس از بازدید از مرکز نگهداری داده مدرن و مجهز که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف شده بود تا برای پیام رسان های داخلی فراهم کند، در نشستی صمیمانه با مدیران پیام رسان های داخلی گفت: کوچ سازمان ها، دستگاه ها و کانال های پرظرفیت به پیام رسان های داخلی و در نتیجه ارائه سرویس بیشتر به مردم برنامه ای است که به طور جدی مورد وفاق مسئولین کشور است و قوای سه گانه کشور علاقمند هستند این کار به سرعت انجام شده و موانع این راه برطرف شود.

    وی با اشاره به این که در این مسیر باید پیام رسان ها هم تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: امیدوار هستیم تا در فرصت زمانی مناسب سرویس پایدار و فنی با استحکام امنیتی و رعایت حریم خصوصی از سوی پیام رسان ها به شهروندان ارائه شود.

    فیروزآبادی با بیان این که در حوزه فضای مجازی می توانیم توسعه مناسبی در حوزه اقتصاد دیجیتالی داشته باشیم، عنوان کرد: با توجه به تاکید ویژه برای پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات باید خدمات پایه در کشور به سمتی برود که توسط شرکت های داخلی و بخش خصوصی ارایه شود و بومی سازی مناسبی در حوزه اقتصاد دیجیتالی داشته باشیم تا در این حوزه بتوانیم اقتصادی مناسب با استانداردهای بین المللی، پایدار و چالاک در برابر تحولات جهانی در داخل کشور داشته باشیم.

    وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: باید پلتفرم ها، سکو ها و خدماتی که ارایه می شود ایرانی باشد و در این راه بایستی همه مردم نقش ایفا کنند. دولت به عنوان قوه مجریه کشور تصمیم دارد این کار صورت گیرد اما این کار بدون نقش آفرینی مردم امکانپذیر نیست.

     

    وی گفت: باتوجه به ویژگی های فضای مجازی، رفتار مردم به شدت تابع خدماتی است که ارائه داده می شود و ما شاهد تغییر و تحول سریع در رفتار مردم هستیم بنابراین اگر پیام رسانی رفتار مناسب نداشته باشد، نیازهای مشتریان را برطرف نکند و در ذهن کاربران اقناع لازم را نتواند ایجاد کند به راحتی در مدت خیلی کوتاه و حتی در کمتر یک شبانه روز کاربران خود را از دست خواهد داد.

     

    فیروزآبادی با اشاره به حوادث اخیر در جریان فیس بوک و سقوط ارزشی چند ده میلیارد دلاری آن، تاکید کرد: سایز اقتصاد ایران در این حد نیست؛ اما رفتار کاربران می تواند به همان شدت باشد چون جامعه ما یک جامعه همگرا و پیوسته تر نسبت به جامعه غربی است. در جوامع غربی فردی گرایی و واگرایی بیش از جوامع ماست و بر همین اساس رفتارهای ما نیز می تواند خیلی سریع تر و عکس العمل ها خیلی شدید تر باشد بنابراین پیام رسان های داخلی باید درارایه خدمات به مردم رضایتمندی آنها راهدف قرار دهند و رضایتمندی مردم در خدمات مناسب، پایدار و امن و همچنین ارایه خدمات نو است.

    وی افزود: ما شاهد هستیم پیام رسان هایی مانند تلگرام در جهت ارایه خدمات نو حرکت کرده و علاوه بر این که پیام رسان و شبکه اجتماعی هستند در حال تبدیل به سکوی اقتصادی نیز بوده و می خواهند تا اقتصاد کشورها را در اختیار بگیرند.

    وی خاطر نشان کرد: در حوادثی که در روسیه اتفاق افتاد غول های بزرگ اقتصادی آمریکا در این نزاع فضای مجازی میلیاردها دلار متضرر شدند و تلگرام اعتراف کرد که چند صد میلیون دلار متضرر شده و آمازون و گوگل هم قاعدتا به همین میزان باید متضرر شده باشند و این همه با هدف آماده سازی برای تصاحب بخشی از اقتصاد این کشور است.

     

    وی ادامه داد: امیدوار هستیم که پیام رسان های داخلی در مرحله بعد تبدیل به سکویی برای ارائه خدمات به مردم شوند و در فضای مجازی در کشور که از تامین پیام رسان با هدف خروج از انحصار پیام رسان خارجی کشور شروع شده و در نهایت دست یابی به سکوهای قابل توجهی برای ارایه خدمات است، نقطه آغاز یک تحول بزرگ باشیم.

     

    وی افزود: همچنین در خصوص این که تعرفه استفاده از پیام رسان های داخلی یک سوم استفاده از پیام رسان های خارجی است و اپراتورها ممکن است ارتباطات مربوط به پیام رسان های داخلی را با کیفیت و اولویت کمتری به کاربران سرویس دهند، رسیدگی خواهیم کرد و اگر موردی به صورت واقعی و عملی بود گزارش دهند تا برطرف کنیم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.