• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • تبلیغاتی که داعش را به تهران آورد

    تقدیمی هدف:

    تبلیغاتی که داعش را به تهران آورد

    از اعتراض تند یک مخاطب تا شکل‌گیری موج توییتری و در نهایت عذرخواهی حاتمی‌کیا

    فرهنگ > سینما – در کشوری که بستن راه داعشی‌ها برای ورود به آن به واسطه فداکاری و گذشتن از جان و مال بسیاری محقق شده، شاید کسی تصور نمی‌کرد روزی همین داعشی‌ها ابزاری برای تبلیغ یک فیلم سینمایی باشد، اما «به وقت شام» این امر بعید را بسیار نزدیک کرد و داعشی را به خیابان تهران آورد.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف، دوشنبه شب هفدهم اردیبهشت ماه مسئولان تبلیغات «به وقت شام» به زعم خود ایده‌ای خلاقانه را پیش گرفتند و با پوشاندن لباس داعشی به تن هنروران سعی کردند شخصیت محبوب! داعشی فیلم‌شان را پیش روی مخاطبان بگذارند تا او سوار بر اسب و شمشیر بر کمر مقابل پردیس سینمایی کوروش چپ و راست برود تا در عین حال که ترسی را به جان مردم می‌اندازد موجب ترغیب آنان برای تماشای فیلم شود، اما از آنجا که ایجاد ترس و وحشتی آن هم در حد حضور داعش در ایران شوخی‌بردار نیست، موجی از واکنش‌ها به این شکل عجیب تبلیغات به راه افتاد، ابتدا مخاطبانی که در سالن سینما با این وضع مواجه شدند واکنش نشان دادند و در ادامه موج توییتری به راه افتاد و سپس ابراهیم حاتمی‌کیا وارد میدان شد و خود از همه عذرخواهی کرد.

    در این میان البته انگشت‌شماری هم بودند که از این شیوه دفاع کردند.

    در ادامه نگاهی صورت می‌گیرد به موج واکنش‌ها به این شیوه عجیب تبلیغی.

    اعتراض مخاطبان

    تصور کنید وقتی با خانواده و فرزند خود قصد دارید راهی سالن سینما شوید تا تفریحی داشته باشد، مردی با ریش بلند قرمز و شمشیر به کمر روی اسبی سیاه نشسته و چند نفر با لباسی مشابه او و تفنگ به دست کنارش حرکت می‌کنند. شما باید از دیدن این وضعیت بترسید یا راغب شوید فیلمی به نام «به وقت شام» را تماشا کنید؟

    این ایده‌ای بود که دست‌اندرکاران فیلم حاتمی‌کیا به کار بردند تا مخاطب را برای تماشای فیلم جذب کنند، اما نتیجه آن شد که بسیاری ترسیدند و یکی از تماشاگران در سالن سینما قبل از نمایش فیلم ایستاده و به تندی از این شیوه تبلیغی انتقاد کرد. تاکید این تماشاگر آن بود که در کشور خودش و از سوی یک ایرانی از داعش ترسیده است.

    این فقط یکی از واکنش‌هایی بود که این شیوه غریب تبلیغی به همراه داشت.



    واکنش گسترده توییتری

    در فضای توییتر خیلی زود واکنش‌های متعددی شکل گرفت و بسیاری از چهره‌های شناخته شده و غیرمشهور در مورد این شیوع تبلیغی نوشتند. بهاره رهنما دیدگاه خود را چنین بیان کرد: «تو هر کشوری این مدل تبلیغ می‌کردن به خاطر ارعاب عمومی جرم بود! واقعا چه فکری کردن!؟ کم دلهره داریم هر روز!»

    واکنش دیگر از سوی حبیب رضایی بازیگر سینما و بازیگر فیلم «آژانس شیشه‌ای» بود. او در توییتر نوشت: «بی‌سلیقه بودن در تبلیغات یک چیز است. بی‌دانش بودن و بی‌راهه رفتن یک چیز دیگر. این میزان عدم شناخت و آدرس غلط در «آنچه باید تبلیغ شود» دیروز در پردیس کوروش بیداد کرده است.»

    ارشا اقدسی مدیر صحنه‌های بدلکاری «به وقت شام» این تبلیغات را گل به خودی دانست.

    محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاتاری» هم مقصر این جریان را طراحان این شیوه تبلیغات دانست و نوشت: «دوستان اگرفکر خودشان وفیلم نیستند حداقل فکرسه دهه آبرو وحیثیت آقای حاتمی کیا باشند.»

    مدافعان ترس‌افنکی

    در میان انتقادهای گسترده‌ای که به این وضعیت صورت گرفت، فردی در مقام مدافع از این شیوه برآمد. آن هم فردی نبود جز یکی از کسانی که با لباس داعشی در پردیس کوروش حضور یافته بود. به گفته این فرد مردم خیلی هم از این شیوه لذت بردند و اگر کسی نسبت به این شیوه تبلیغاتی انتقادی دارد، در حال عقده‌گشایی است.

    البته علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی کوروش هم در جریان سخنان خود با «مهر» نشان داد چندان مخالف این شیوه تبلیغی نیست و آن را شیوهای معمول در مورد فیلم‌هایی که تمی خاص دارند می‌داند.

    واکنش حاتمی‌کیا

    ابراهیم حاتمی‌کیا با انتشار متنی نشان داد که خود او هم این شیوه را نپسندیده و این روش را برای تبلیغ فیلم خود مناسب نمی‌داند. حاتمی‌کیا نوشت: « یا حق، بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم؛ ولی این نمایش کوروش در شان «به وقت شام» نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند. من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم. عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.»

    واکنش تصویری

    واکنش‌ها به این ماجرا البته فقط در حد نوشته‌ها نبود. یکی از طراحان نیز در فاصله کوتاهی از انتشار این خبر طرحی را مربوط به این ماجرا منتشر کرد. مهدی احمدیان در طرحی با این شیوه تبلیغی شوخی کرده است.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.