هایپرلوپی برای حمل و نقل در سراسر آسیا و اروپا طراحی شد

چاپ

شرکت انگلیسی هایپرلوپی برای حمل ونقل بار طراحی کرده که محموله ها را در شبکه ای بین المللی در سراسر آسیا، خاورمیانه و اروپا با سرعت ۱۲۲۳ کیلومتر بر ساعت جابه جا می کند.

به گزارش خبرگزاری هدف به نقل از تلگراف، فناوری هایپرلوپ می تواند افراد را در غلاف های معلق با سرعت ۱۲۲۳ کیلومتر برساعت جابه جا کند. اما چنین سیستمی در حمل و نقل سریع تر بار نیز کارآمد خواهد بود.

درهمین راستا شرکت Architect Foster and Partners طرح اولیه از غلاف هایی را طراحی کرده که محموله های مختلف و بار را با همین سرعت و هزینه جابه جا می کنند.

 این شرکت طراحی انگلیسی درهمین زمینه با شرکت «ویرجین هایرلوپ وان» همکاری می کند. آنها همراه با شرکتDP World(اپراتور بنادر) تصمیم دارند نخستین هایپرلوپ باری بین المللی را در سراسر آسیا، خاورمیانه واروپا راه اندازی کنند.

 این کنسرسیوم دارای سه «سیستم تولید» خواهد بود و تا ۲۰۲۱ میلادی خدمت خود را آغاز می کند.

این سیستم حمل و نقل بارDP World Cargospeed نامیده می شود. این سه شرکت تصمیم دارند محموله های باری را به انبارهایی بزرگ در فاصله زیاد منتقل کنند و برای جذب مشتری، تمام این فرایند با یک قیمت خاص محاسبه می شود.

همچنین طبق این طرح اولیه از پهپادها برای تکمیل این فرایند و تحویل محموله ها استفاده می شود. کل این سیستم با استفاده از انرژی های تجدید پذیر فعال می شود.