• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • بررسی عملکرد تیم‌های آسیایی در جام‌جهانی

    بررسی عملکرد تیم‌های آسیایی در جام‌جهانی

    تقدیمی هدف:

    بررسی عملکرد تیم‌های آسیایی در جام‌جهانی/ ایران بهتر بود یا بقیه؟بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی درحالی برای تیم های آسیایی به پایان رسید که تیم ملی ژاپن تنها تیمی بود که از بین پنج نماینده قاره‌کهن از مرحله مقدماتی صعود کرد.

    خبرگزاری هدف: درحالی که رقابت های فوتبال جام جهانی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود اما هیچ تیم آسیایی نتوانست خود را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برساند و تنها ژاپن بود که با حضور در مرحله یک هشتم نهایی موفق ترین تیم قاره کهن لقب گرفت.

    تیم ملی فوتبال ایران نیز که در گروه دوم این دوره از مسابقات قرار داشت به همراه سه نماینده دیگر آسیا در همان مرحله مقدماتی حذف شدند. با این حال برخی از علاقمندان به فوتبال و کارشناسان اعتقاد دارند ایران نسبت به دیگر تیم های آسیایی عملکرد بهتری در روسیه داشت. در حالی که برخی نیز معتقدند ایران نسبت به تیم های دیگر ضعیف تر بود و بهتر بودن تیم کی روش تنها در رسانه هاست!

    برای اینکه بتوان قضاوت بهتری در مورد عملکرد تیم های آسیایی داشت در گزارشی به بررسی عملکرد پنج نماینده این قاره داشته ایم و قضاوت در این مورد را به خوانندگان واگذار می کنیم.

    عربستان؛ تدارک خوب برای ۳ امتیاز
    تیم ملی فوتبال عربستان که در گروه اول بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی حضور داشت با تدارکاتی خوب راهی روسیه شد و در یکی از گام های آماده سازی برابر ایتالیا به میدان رفت. این تیم با روسیه، اروگوئه و مصر همگروه بود و در دیدار افتتاحیه ۵ بر صفر مغلوب میزبان شد.

    عربستانی ها در دومین بازی برابر اروگوئه یک بر صفر شکست خوردند و در آخرین بازی هم ۲ بر یک مصر را شکست دادند و با سه امتیاز در همان مرحله مقدماتی حذف شدند. این تیم با ۲ گل زده و ۷ گل خورده جام بیست و یکم را ترک کرد.

    ایران؛ بازی تدافعی، نتایج قابل قبول
    تیم ملی فوتبال ایران با انجام بازیهای کاملا دفاعی در گروه دوم به ۴ امتیاز دست پیدا کرد. پیروزی برابر مراکش با گل به خودی بازیکن حریف، شکست برابر اسپانیا و تساوی یک به یک برابر پرتغال نتایج تیم ملی ایران در روسیه بود. شاید بتوان در دیدار برابر پرتغال خصوصا در نیمه دوم به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران از حیث تعادل در دفاع و حمله نمره قبولی داد. در سایر اوقات شاگردان کی روش یک تیم کاملا تدافعی بودند.

    تیم ملی ایران با وجود کسب چهار امتیاز نتوانست از مرحله مقدماتی صعود کند. تیم ایران تنها دو گل زده داشت که یکی از آنها را بازیکن مراکش به ثمر رساند و یکی را هم کریم انصاریفرد از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پرتغال کرد. تیم ایران دو گل هم دریافت کرد.

    استرالیا؛ ضعیف ترین تیم امتیازی
    زردپوشان استرالیا که در گروه سوم جام جهانی با تیم های فرانسه، دانمارک و پرو همگروه بودند در بین تیم های آسیایی کمترین امتیاز را کسب کردند و تنها با یک تساوی جام بیست و یکم را به پایان بردند. این تیم برابر فرانسه ۲ بر یک شکست خورد و به پرو هم ۲ بر صفر باخت اما با دانمارک یک به یک مساوی کرد.

    استرالیایی ها با وجود اینکه یک امتیاز کسب کردند اما با دو گل زده و ۵ گل خورده جام را به پایان بردند و تیم آخر گروه خود شدند. این تیم به عنوان قهرمان آسیا در این دوره از مسابقات حضور داشت و پنجمین نماینده قاره کهن بود که از راه پلی آف مسافر روسیه شد.

    کره جنوبی؛ پیروزی بزرگ برابر آلمان
    چشم بادامی ها که در گروه پنجم این رقابتها حضور داشتند نخستین دیدار خود را برابر سوئد یک بر صفر واگذار کردند. حریف آنها به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. کره در بازی دوم برابر مکزیک ۲ بر یک باخت اما در بازی سوم کاری کرد که فوتبال آسیا همیشه به خاطر خواهد داشت.

    کره جنوبی درحالی که آلمان ها برای صعود به پیروزی نیاز داشتند برابر این تیم به برتری ۲ بر صفر دست یافتند تا نتیجه ای ماندگار را در فوتبال آسیا رقم بزنند. با این حال کره جنوبی با کسب ۳ امتیاز و تفاضل گل صفر (سه گل زده – سه گل خورده) از دور مسابقات کنار رفت.

    ژاپن؛ سربلندترین تیم آسیا
    یکی از میزبانان جام جهانی ۲۰۰۲ که در گروه هشتم حضور داشتند را باید موفق ترین تیم آسیا نامید. تیمی که نمایش قابل قبولی داشت و هرچند به خاطر کارت زرد کمتر به مرحله بعدی صعود کرد اما نتایج قابل قبولی هم کسب کرد. این تیم در بازی اول ۲ بر صفر کلمبیا را شکست داد و در بازی دوم برابر سنگال به تساوی دو به دو رسید.

    ژاپنی ها که برای صعود کار سختی پیش رو داشتند با وجود شکست یک بر صفر برابر لهستان به واسطه کارت زرد کمتر توانست جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند. این تیم با ۴ گل زده و ۴ گل خورده و کسب ۴ امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

    این تیم در مرحله بعدی به مصاف تیم خوب و یکدست بلژیک رفت و ابتدا از حریف اروپایی خود ۲ بر صفر پیش افتاد اما به واسطه اینکه دفاع مطلق را در دستور کارش قرار نداد مغلوب خوب بودن بلژیک شد و در نهایت ۳ بر ۲ شکست خورد و با سربلندی از دور مسابقات کنار رفت.

    ایران بهتر بود یا بقیه؟
    پرسش این است؛ در بررسی عملکرد پنج تیم آسیایی حاضر در جام جهانی کدام تیم بهتر بودند؟ ایران یا تیم های دیگر؟ همین پرسش اختلاف نظرهایی را در بین اهالی فوتبال ایران ایجاد کرده است. برخی معتقدند تیم ملی ایران از بقیه آسیایی ها بهتر بود و برخی نیز اعتقاد دارند ما از نظر فوتبالی نمایش ضعیفی داشتیم و در حد چهار نماینده دیگر آسیا نبودیم.

    هر چند در بررسی و مقایسه تیم ها باید موارد زیادی را لحاظ کرد اما طبیعتا باید رقبای مرحله مقدماتی را هم در کسب نتایج تیم ها در نظر گرفت. با این حال عوامل دیگری هم در مقایسه بهترین بودن تاثیرگذار هستند که باید در مطالبی دیگر به آنها پرداخت.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.