• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • قهرمانی تیم ملی شطرنج به خاطر قدرت ایران بود یا ضعف حریفان؟

    قهرمانی تیم ملی شطرنج به خاطر قدرت ایران بود یا ضعف حریفان؟

    تقدیمی هدف:

    تیم ملی شطرنج مردان در حالی برای نخستین‎بار در طول تاریخ موفق به کسب عنوان قهرمانی جام ملت‎های آسیا شد که در رده‎بندی اولیه این رقابت‎ها، شانس جایگاه ششم بود.

    به گزارش خبرنگارهدف ، مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا از روز گذشته در همدان آغاز شد. روز نخست این مسابقات به برگزاری رقابت های بخش رپید (سریع) اختصاص داشت که طی آن شطرنجبازان شرکت کننده در هر دو بخش مردان و زنان طی ۷ دور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    ایران با سه تیم سبز، قرمز و سفید همراه با هند، چین، ویتنام، قزاقستان، بنگلادش، ازبکستان، عراق، لبنان و عمان ۱۲ تیم شرکت کننده در بخش مردان رقابت های رپید بودند. در این بخش تیم ملی مردان ایران (تیم سبز) که پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، سید محمد امین طباطبایی، علیرضا فیروزجا و مسعود مصدق پور را در ترکیب خود داشت، موفق شد با کسب پیروزی در ۶ دور و مجموع ۱۲ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی ایستاده و قهرمان شود.

    در جدول رده بندی این بخش از مسابقات، چین با ۵ برد و ۲ باخت و ۱۰ امتیاز دوم شد و هند که بخت اول قهرمانی به حساب می آمد نیز با وضعیت مشابه چینی ها و پوئن شکنی کمتر در جایگاه سوم ایستاد.

    قهرمانی تیم ملی مردان ایران در بخش رپید جام ملت های آسیا، نخستین قهرمانی شطرنج ایران در این سطح از مسابقات به حساب می آید. این در حالی است که در رده بندی اولیه مسابقات، تیم ایران شانس جایگاه ششمی بود.

    همین مسئله این ابهام را ایجاد می کند که «قهرمانی ایران آنهم در حضور دیگر تیم های مدعی و به خصوص هند که بخت نخست قهرمانی معرفی شده بود، به خاطر ضعف حریفان و غیبت بازیکنان اصلی آنها بود یا آمادگی کامل و قدرت شطرنجبازان کشورمان؟»، مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در گفتگو با خبرنگار هدف  و در پاسخ به این پرسش با تاکید بر اینکه تمام تیم ها با ترکیب کامل به ایران سفر کرده اند، گفت: مجموع ریتینگ تیم ایران اثبات می کند که قهرمانی کشورمان صرفا به خاطر آمادگی و شرایط ایده آل خودِ بازیکنان به دست آمده است.

    وی در این گفتگو یادآور شد: جام ملت های آسیا رویدادی نیست که تیم ها حضور در آن را دست کم بگیرند و بخواهند با ترکیبی غیراصلی در آن شرکت داشته باشند به خصوص اینکه این دوره از رقابت ها در بخش استاندارد، حکم انتخابی جهان را دارد و به همین دلیل تیم ها با بهترین شرایط و ترکیب ممکن در آن شرکت کرده اند.

    رئیس فدراسیون شطرنج یادآور شد: هند که بخت نخست قهرمانی مسابقات معرفی شده بود با مطرح ترین شطرنجبازان خود به ایران سفر کرده است. حتی تیمی مانند چین هم ترکیب اصلی خود را در اختیار دارد.

    پهلوان زاده یادآور شد: البته در هر رویدادی این احتمال وجود دارد که بازیکنی شاخص به هر دلیلی در ترکیب تیم کشورش حضور نداشته باشد یا تیم ها بازیکنانی جوان و بعضا بی نام و نشان را هم در ترکیب خود قرار داده باشند اما به طور کلی همه تیم های شرکت کننده در جام ملت های آسیا، با ترکیب اصلی خود در مسابقات شرکت کرده اند. طوریکه این دوره از رقابت ها در سطح بالایی در حال پیگیری است.

    وی با تاکید بر اینکه این برای نخستین بار در طول تاریخ شطرنج کشور است که تیم ملی ایران، قهرمان جام ملت های آسیا می شود، تصریح کرد: قهرمانی تیم ایران نباید به حساب ضعف حریفان گذاشته شود. شطرنجبازان ایران نسبت به گذشته ارتقای زیادی داشته اند و با آمادگی خوبی در مسابقات شرکت کرده اند.

    «اما در رده بندی اولیه، ایران شانس ششم بود و هند بخت قهرمانی معرفی شده بود؟»، رئیس فدراسیون شطرنج در پاسخ به این پرسش خبرنگار هدف گفت: قرار نیست رده بندی نهایی تیم ها همانی شود که در رده بندی اولیه بوده است. به هر حال وضعیت تیم ها در طول مسابقات تعیین کننده است. اینکه هند بخت نخست قهرمانی معرفی شده بود با لحاظ کردن پیشینه این تیم بوده و عملکردی که شطرنجبازان هندی در میادین مختلف داشته اند اما در نهایت، عملکرد شطرنجبازان در جریان مسابقه تعیین کننده جایگاه آنها است نه پیشینه و رده بندی اولیه.

    پهلوان زاده تاکید کرد: برای اولین بار تیم ایران با مجموع ریتینگ ۲۵۸۰ در مسابقات شرکت کرده در حالیکه پیش از این نهایت این رقم برای ایران ۲۴۸۰ بود. این افزایش ریتینگ نشان می دهد که تیم ایران در چه سطح از آمادگی قرار دارد.

    رئیس فدراسیون شطرنج در عنوان کردن دلایلی که منجر به افزایش مجموع ریتینگ تیم ایران شده، گفت: افزایش تعداد اعزام و حضور در میادین مختلف به بهبود وضعیت شطرنجبازان کمک کرده است. ضمن اینکه همکاری با «سوکولوف» هم بی تاثیر نبوده است.

    پهلوان زاده همچنین در مورد عملکرد تیم ایران در بخش بانوان که با کسب عنوان سومی همراه بود، گفت: در این بخش هم تیم ایران شانس جایگاه چهارم بود اما موفق شد در میان هشت تیم شرکت کننده، سوم شود. امیدوارم عملکرد خوب شطرنجبازان در جام ملت های آسیا ادامه داشته باشد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.