به گزارش خبرهدف ، کاروان ورزشی پارآسیایی کشورمان عصر روز سه شنبه دهم مهرماه به وقت ایران وارد جاکارتا شد تا آماده حضور در سومین دوره بازی های پآراسیایی شود.

در این دوره از بازی ها کاروان ورزشی کشورمان با ۲۰۸ ورزشکار در ۱۳ رشته ورزشی حاضر شده که رشته بوچیا با نگاه حمایتی در این دوره از رقابت ها شرکت کرده است.

در حاشیه آیین استقبال از کاروان ورزشی اعزامی به جاکارتا سرپرست کاروان ورزشی پارآسیایی ایران از اهتزاز پرچم کشورمان در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه خبر داد.

هادی رضایی سرپرست کاروان ورزشی پارآسیایی ایران بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی پرچم کشورمان به اهتزاز در خواهد آمد.

او درمورد وضعیت استقرار کاروان ورزشی ایران در دهکده بازی ها افزود: حدود ۵ روز است که در جاکارتا حضور داریم و تمام شرایط را برای استقرار کاروان ورزشی ایران در دهکده بازی ها انجام دادیم و با سازمان بازی ها هماهنگی های لازم صورت گرفته تا به سرعت ملی پوشان بتوانند در هتل ها مستقر شوند.

رضایی ادامه داد: کاروان ورزشی حدود ۱۰ ساعت پرواز و چندین ساعت کار را پشت سر گذاشته و در دهکده نمایندگان ما آماده هستند که به سرعت کارهای استقرار آنها را انجام دهند.

براساس این گزارش سومین دوره بازی های پار آسیایی به میزبانی شهر جاکارتا از ۱۴ تا ۲۲ مهرماه برگزار می شود.