• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • آموزشی افزایش سرعت گوشی اندرویدی ؛ کنترل همه چیز را بدست بگیرید!

    آموزشی افزایش سرعت گوشی اندرویدی ؛ کنترل همه چیز را بدست بگیرید!

    تقدیمی هدف:

    افزایش سرعت گوشی اندرویدی ؛ کنترل همه چیز را بدست بگیرید!

    افزایش سرعت گوشی اندرویدی

    افزایش سرعت گوشی اندرویدی

    حتما متوجه شده اید که بعد از نصب تعداد زیادی اپ بر روی گوشی های اندرویدی کمی کندی در انجام کارهای معمول و مصرف زیاد باتری عادی است. اساس کار بسیاری از برنامه ها به این صورت است که مدام در حال اجرا باشند تا اطلاعات را به صورت آنلاین دریافت کنند و یا بر حسب موقعیت مکانی و یا باقی سنسور ها اطلاعات مورد نظر رو به کاربر ارائه بدن و همین نکته باعث بالا رفتن حجم استفاده از پردازنده و در نهایت مصرف باتری بیشتر در اکثر موارد می شود.

     

    از Files Go برای تمیز کردن و ذخیره سازی خود استفاده کنید

    از Files Go برای تمیز کردن و ذخیره سازی خود استفاده کنید

    از Files Go برای تمیز کردن و ذخیره سازی خود استفاده کنید

    برنامه مدیریت فایل گوگل عالی است. این برنامه نه تنها فایل ها و برنامه های گوشی شما تفکیک می کند، بلکه به شما امکان می دهد تا فایل ها را به راحتی انتقال دهید.

    بیشتر بخوانید: ۶ نکته آموزشی developer options , منوی مخفی اندروید!

    برنامه دارای یک طرح ساده با دو فهرست Storage و Files است. از تب ذخیره سازی، شما یک نمای کلی از میزان حجم ذخیره سازی داده در تلفن خود دارید، و همچنین راهنمایی هایی در مورد چگونگی آزاد شدن فضا می توانید دریافت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود به راحتی داده های ذخیره شده ی برنامه ها را از داخل فایل ها پاک کنید.

    این گزینه بسیار خوبی است که در پیدا کردن فایل های غیر ضروری بر روی گوشی شما به شما کمک می کند. اگر شما از تلفن با ضرفیت ۱۶GB و یا ۸GB استفاده می‌کنید این برنامه برای شما بسیار مفید است. حتی مفید تر از Share It !

    دانلود رایگان File Go از گوگل پلی

     

    حذف کردن برنامه های مخرب

    اکثر گوشی های اندرویدی به صورت ناخواسته برای کاربران انبوهی از اپ ها و نرم افزار های ناخواسته را در حال پیش فرض نصب شده دارند.

    خوشبختانه، اگر نمی خواهید از آنها استفاده کنید، می توانید بسیاری از برنامه هایی که به طور پیش فرض روی گوشی شما نصب می شوند را غیر فعال کنید یا در مواردی حذف کنید. بدون شک این کار باعث افزایش سرعت گوشی اندرویدی شما خواهد شد.

    برای مشاهده تمام برنامه های نصب شده روی گوشی خود، به تنظیمات> برنامه ها بروید و اگر که شما یک برنامه را پیدا می کنید که به تشخیص شما به درد نخور است آن را حذف یا غیر فعال کنید.

    همچنین می توانید از Files Go برای شناسایی برنامه های استفاده نشده بر روی گوشی خود استفاده کنید و آنها را در صورت نیاز حذف کنید.

     

    از نسخه های سبک وزن برنامه ها استفاده کنید

    از نسخه های سبک وزن برنامه ها استفاده کنید

    از نسخه های سبک وزن برنامه ها استفاده کنید

    برخی برنامه ها ب دو نسخه اصلی و لایت عرضه میشوند ، که بسیار در مدیریت حافظه دستگاه شما تاثیر می‌گذارد . نمونه بارز این گونه برنامه ها  Facebook Lite  است که با حجم بسیار پایین قابل استفاده است.Skype Lite و  mobile Twitter site و YouTube lightweight نمونه های دیگر از این سبک برنامه ها هستند. البته خوب میدانیم که متاسفانه در ایران هیچ کاربری امکان استفاده از این اپ ها را ندارد، امیدواریم در آینده ای نچندان دور این امکان برای کاربران ایرانی هم فعال باشد!

     

    از آخرین نسخه اندروید استفاده کنید

    از آخرین نسخه اندروید استفاده کنید

    از آخرین نسخه اندروید استفاده کنید

    از آخرین نسخه استفاده کنید زیرا تولید کنندگان تمایل دارند تا به روز رسانی های معمولی حاوی رفع اشکال و بهبود ثبات ها را ارائه دهند. طی چند سال گذشته گوگل هم به روز رسانی های امنیتی ماهانه را برای اندروید در دستور کار قرار داده که پیشنهاد و توصیه اکید می شود که هرگز این بروزرسانی ها را فراموش نکنید!

    در حالی که ممکن است هنگام نصب یک پچ امنیتی اختلاف زیادی در تجربه کاربری مشاهده نکنید، اما آپدیت ها عمدتا سیستم عامل و نسخه های تعمیر و نگهداری، لیستی از اجزای پاک سازی و به طور قابل توجهی بهبود عملکرد گوشی را انجام میدهند به زبان ساده می توان گفت افزایش سرعت گوشی اندرویدی شما را تضمین خواهند کرد!

    با این حال، شرکت های بسیار کمی بروز رسانی های ماهانه را به طور مداوم انجام می دهند، و اغلب از گوشی شما هر سه ماه یکبار یک پچ امنیتی دریافت می کنند.

    برای بررسی بروز بودن دستگاه تان به تنظیمات بروید -> درباره تلفن -> به روز رسانی سیستم  را بررسی کنید. اگر یک انتظار به روز رسانی وجود دارد، آن را نصب کنید.

     

    صفحه اصلی خود را پاک کنید

    صفحه اصلی خود را پاک کنید

    صفحه اصلی خود را پاک کنید

    از تصویر زمینه Live پیش فرض خود گوشی استفاده کنید. اگر در هنگام تعویض بین برنامه ها یا هنگام خروج از یک برنامه برای بازگشت به صفحه اصلی، کمی تاخیر را مشاهده کنید، سعی کنید از یک پس زمینه ثابت استفاده کنید. این تغییر کوچک نقش بسزایی در افزایش سرعت گوشی اندرویدی شما خواهد داشت.

    اگر به دنبال تصاویر پس زمینه سبک وزن هستید که منابع زیادی را مصرف نمی کنند، می توانید برنامه های Google Wallpapers و Minima را امتحان کنید.

     

    از لانچر های دیگر استفاده کنید

    OnePlus و Motorola دارای یک رابط کاربر نزدیک به Android “اصلی” هستند، و در سال های اخیر HTC و سونی نیز در تنظیمات خود به صورت سفارشی موجود شده است. سامسونگ همچنین رابط کاربری تمیز و مدرن با آخرین نسخه سامسونگ خود را انتخاب کرده است، اما همتای کره ای خود، LG، راهی طولانی در این زمینه دارد. Huawei، Xiaomi، OPPO و Vivo،  پوسته سفارشی خود را دارند.

    برنامه هایی مانند Nova Launcher و Action Launcher و حتی Evie به شما اجازه می دهند هر جنبه ای از رابط کاربر را سفارشی کنید و به شما امکان می دهد تا گوشی خود را شخصی سازی کنید.

     

    ببینید چه چیزی در پس زمینه اجرا می شود

    ببینید چه چیزی در پس زمینه اجرا می شود

    ببینید چه چیزی در پس زمینه اجرا می شود

    اگر متوجه شدید که باطری گوشی شما سریعتر از حد معمول خالی می شود، برنامه های در حال اجرا در پس زمینه تمایل زیادی به استفاده از باتری دارند، بنابراین خوب است که به طور منظم مصرف باتری گوشی خود را در تنظیمات نظارت کنید.

    برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی قبل از هر چیز روش چک کردن اینکه چه مقدار از پردازش را چه برنامه ای به خودش اختصاص می دهد و همچنین مصرف باتری گوشی را مرور می کنیم. برای ردیابی برنامه ناسازگار، به بخش تنظیمات> باتری ، بروید و دکمه Stop را فشار دهید تا از پس زمینه برداشته شود.

     

    وضعیت پردازش و مصرف باتری در گوشی های اندروید

    وضعیت پردازش و مصرف باتری در گوشی های اندروید

    • Developer Options فعال کنید، برای این کار کافی است به Settings > About Device بروید و سپس روی Build number آنقدر تپ کنید که Developer Options در منوی Setting برای شما فعال و قابل دسترس شود.
    • به  Settings > Developer options > Process stats بروید، در این قسمت می بینید که چچه برنامه هایی چه مقدار از CPU گوشی شما استفاده کرده اند و برای مشاهده جزییات روی هر برنامه تپ کنید.
    • برای مشاهده مصرف باتری به Settings > Battery بروید، در این بخش می توانید از میزان مصرف باتری هر یک از اپ ها مطلع شوید.

    کدام برنامه را میتوانم از لیست برنامه های اجرایی در background حذف کنم؟

    بسیاری از بازی ها و نرم افزارهای صوتی و تصویری که روی گوشی نصب دارید و از آنها استفاده نمی کنید از پرمصرف های CPU و باتری هستند و باید آن ها را بست ! و توصیه اکید ما برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی بستن برنامه هایی است که بدون اجرا پروسه ها و منابع را به خود مشغول می کنند.

     

    کدام برنامه را میتوانم از لیست برنامه های اجرایی در background حذف کنم؟

    کدام برنامه را میتوانم از لیست برنامه های اجرایی در background حذف کنم؟

    حتما توجه داشته باشید که برنامه هایی که با نام Google در لیست برنامه ها هستند را به هیچ عنوان نبدید چرا که امکان آسیب دیدن به دستگاه و یا تلفن همراه شما وجود دارد.
    حتما مراقب این برنامه ها باشید:

    • Google Search, Google Play services, Google Contacts Sync, Google Keyboard, Google Play Store

    چگونه برنامه های اجرا شونده در Background را متوقف و یا کلا حذف کنیم ؟

    در ادامه راهکاری های افزایش سرعت گوشی اندرویدی باید گفت اگر برنامه ای را یافتید که مصرف باتری شما را بالا می برد و مقدار زیادی از منابع پردازشگر را مصرف می کرد حتما بایستی آن را متوقف کنید. حتما توجه کنید که برنامه های لیست بالا مورد نظر شما نباشد. (در این صورت عواقب هرگونه ایراد به عهده نت نوشت نمی باشد ? )

    بیشتر بخوانید: تفاوت تلویزیون ۴K با UHD در چیست؟ فناوری پردازش تصویر در تلویزیون‌های امروزی

    چگونه برنامه های اجرا شونده در Background را متوقف و یا کلا حذف کنیم ؟

    چگونه برنامه های اجرا شونده در Background را متوقف و یا کلا حذف کنیم ؟

    • به آدرس Settings > Applications > Application manager بروید و در لیست دنبال ان برنامه بگردید، اکنون به آسانی روی دکمه Disable تپ کنید! بله شما برنامه را کلا و تا اطلاع ثانوی متوقف کردید ! (این دستور العمل برای اپ هایی است که به صورت سیستمی بر روی گوشی شما از قبل نصب بوده اند)
    • برای حذف برنامه هایی که خودتان آن ها را نصب کرده اید به Settings > Applications > Application manager, بروید و سپس با تپ کردن روی هر یک از اپ ها می توانی آنها را به آسانی Uninstall کنید!
    • برای Force Stop کردن و حذف اجرای هر برنامه ای در لحظه باید به Settings > Applications > Application manager, بروید و با کشید صفحه به راست در تب Running  گزینه Force Stop را در هر برنامه ای که مدنظر دارید انتخاب کنید.

    حتما حتما توجه داشته باشید که برنامه را که نمی شناسید را حذف و یا غیر فعال نکنید، چرا که اینکار حتی در مواردی باعث مصرف بالاتر باتری خواهد شد.

    بیشتر بخوانید: اتصال کامپیوتر به تلویزیون ۴k چگونه است؟

    یک راه حل ساده تر برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی : Greenify

    اگر حوصله انجام کارهای بالا را ندارید گرینیفای یک راه حل شاید راحت برای گوشی های روت نشده و یک راه حل عالی برای گوشی های روت شده است! Greenify برنامه های اجرا شده در Background را در گوشی شما غیر فعال میکند و یا به عبارت دیگر به خواب زمستانی می برد و تا وقتی خودتان آنها را بیدار نکنید (اجرا نکنید) دستگاه شما از دست آنها آسوده خواهد ماند.

    Greenify

    Greenify

    برای آسودگی و کار راحت با گرینیفای در گوشی ها روت نشده کافی است ویجت مربوط به hibernation را روی صفحه بیاورید و هرازگاهی روی آن تپ کنید تا برنامه های باز در پس زمینه به طور کامل بسته شوند. اما توصیه اکید من برای افراد علاقه مند روت کردن گوشی است که علی رغم بی خطر بودن بسیاری امکانات در اختیار شما قرار خواهد گرفت که یکی از آنها همین در اختیار قرار گرفتن مدیریت برنامه های زیر پوستی و کنترل آنها با ابزار هایی چون Greenify ! این اپ یکی از اپ های فوق العاده عالی برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی به شمار می رود.

    دانلود Greenify از Google Play.

    بیشتر بخوانید: HDMI ARC چیست و چه کاربردی دارد؟

    صفحه نمایش های Always On را غیرفعال کنید

    صفحه نمایش های Always On را غیرفعال کنید

    صفحه نمایش های Always On را غیرفعال کنید

    با امکان Always On در گوشی های جدید همواره می توانید نگاهی سریع به اعلان های دریافتی بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی خود داشته باشید، درک اینکه این امکان باتری دستگاه شما را زودتر از حالت معمول خالی می کند چندان سخت نیست. اگر مصرف زیادی باتری را در دستگاه خود می بینید، خاموش کردن Always On یکی از راه های حل مسئله است.

    بیشتر بخوانید: اقدامات بعد از دزدیده شدن گوشی های هوشمند!

    بلوتوث را  هنگامی که لازم نیست خاموش کنید

    بلوتوث را هنگامی که لازم نیست خاموش کنید

    بلوتوث را هنگامی که لازم نیست خاموش کنید

    غیرفعال کردن بلوتوث به شما امکان می دهد که عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید. پیشنهاد میکنیم GPS و تنظیمات مربوط به Location  را نیز خاموش نگاه دارید، زیرا اکثر برنامه هایی نیاز به اطلاعات مکان شما دارند تاثیر زیادی بر باتری می گذارد. علی رغم افزایش سرعت گوشی اندرویدی غیرفعال بودن بلوتوث و GPS باتری شما را هم کاراتر خواهد کرد!

    بیشتر بخوانید: شارژ گوشی شب تا صبح خطری برای باتری شما ندارد!

    برنامه های بهینه ساز باتری را نصب نکنید

    ممکن است به نظر غیر قابل درک باشد، اما اکثر برنامه های “battery fixer” کاملا بی فایده هستند. به هیچ عنوان برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی و یا بهبود مصرف باتری از این اپ ها استفاده نکنید، این «ابزارهای نرم افزاری» چیزی بیش از حذف برنامه های در حال اجرا در پس زمینه و پاک کردن حافظه گوشی را انجام نمی‌دهند، اما اغلب اوقات شما را با تبلیغات مزاحم و حتی نرم افزارهای مخرب آزار خواهند کرد!

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.