• «سرکه سیب معجزه لاغر شدن»؛ واقعیت یا شایعه؟    :   تمام آنچه که درمورد خواص سرکه سیب شنیده‌اید، لزوما درست نیست. با شایعاتی که درمورد آن وجود دارد آشنا شوید.
  • «خونه خالی»|شوک مثبت ورود خانه‌های خالی به بازار    :   «خونه خالی»|شوک مثبت ورود خانه‌های خالی به بازار/ وقتی دورنمای سوداگری کور می‌شود
  • تجمع وزرا برای نجات برجام    :   اروپا بالاخره جدیت به خرج داد؛ تجمع وزرا برای نجات برجام.وزیران خارجه کشورهای اروپایی پس از مدت‌ها تعلل در نشست بروکسل به فکر یافتن راهی برای نجات برجام هستند..وزرای خارجه هلند، بلژیک، لیتوانی و اسپانیا از جدیت خود برای یافتن راه حل خبر دادند.
  • ۲۴ تير ۱۳۹۸ – روزنامه‌های امروز    :   ...
  • درمان سریع خانگی عفونت ناخن فرو رفته در گوشت انگشت پا    :   عفونت ایجاد شده توسط فرو رفتن ناخن می تواند بسیار دردناک و ناراحت کننده باشد در ادامه مقاله موثرترین روش های درمانی برای از بین بردن عفونت فرو رفتن ناخن در گوشت را با شما در میان می گذاریم.
  • حقوق دریافتی اکثر مردم ایران چقدر است؟    :   یک فعال کارگری با طرح پیشنهاد توزیع کالاهای اساسی سهمیه‌ای گفت: وقتی نمی‌توانیم نظارت و کنترل لازم را روی قیمت کالاها داشته باشیم دولت باید هرچه سریع‌تر سهمیه‌بندی کالاهای اساسی را آغاز کند تا مردم با آرامش بیشتری نیازهای روزمره خود را تأمین کنند.
  • جلوگیری از اشتهای کاذب با5راه ساده

    جلوگیری از اشتهای کاذب با۵راه ساده

    تقدیمی هدف:

    اشتهای زیاد داشتن یکی از دردسرهایی است که فقط افراد خوش خوراک با آن سر و کار دارند.

     

    در این مطلب برای شما از راه های جلوگیری از اشتهای کاذب یا اشتهای عصبی صحبت کرده ایم که به تناسب اندام شما کمک می کند و هر لحظه به دنبال خوراکی نمی گردید.

     

     

    انرژی‌تان پایین آمده، شکمتان به سر و صدا افتاده است و اخلاقتان هم از یک فرد مهربان و دوست‌داشتنی به فردی عصبی و تندمزاج تبدیل شده‌. گرسنگیتان تبدیل به عصبانیت شده است. این اتفاق برای همه ما افتاده است و می‌دانیم که اصلاً وضعیت خوبی نیست. اما خوشبختانه بخاطر روابط و زندگی اجتماعی‌تان هم که شده، می‌توان از بروز چنین موقعیتی جلوگیری کرد. در زیر به ۵ قانون برای جلوگیری از اشتها و گرسنگی کاذب اشاره می‌کنیم.

     

    تعداد وعده‌های غذایی‌تان را بیشتر کنید

    خیلی‌ها آنقدر در طول روز درگیر کار، مسئولیت‌های خانوادگی یا مسائل مختلف می‌شوند که زمان از دستشان رفته و برای غذا خوردن زمان نمی‌گذارند و در آخر می‌بینند که از گرسنگی اعصابشان حسابی بهم ریخته است. وقتی حواستان پرت کارهای دیگر می‌شود، به پیام‌هایی که بدنتان برای گرسنگی می‌فرستد توجه نمی‌کنید و بعد می‌بینید که بیشتر از ۴ تا ۵ ساعت است که هیچ نخورد‌ه‌اید.

     

    یا اگر در ساعات نامنظم غذا بخورید، پیام‌رسان‌های بدنتان از نظم خارج می‌شوند. در هر دو حالت، بدنتان همچنان به یک منبع مداوم سوخت نیاز دارد تا بتواند هم ذهنی و هم جسمی عملکرد خوبی داشته باشد: وقتی قندخونتان خیلی پایین بیاید، عوارض جانبی شامل سردرد، اضطراب و آشفتگی خواهد داشت.

     

    و دیگر اینکه برای ایجاد سوختی که بدنتان نیاز دارد، به سمت اندوخته‌ها می‌رود اما بااینکه خیلی خوب بود اگر برای این منظور چربی‌های بدن را می‌شکست، اما اینطور نیست. کم‌خوری موجب شکسته شدن سلول‌های عضلات بدنتان می‌شود. برای نگه داشتن ذهن و جسمتان در بهترین حالت، ساعت موبایلتان را کوک کنید تا برای غذا خوردن به شما یادآوری کند. اگر برای خوردن یک غذای کامل وقت ندارید، غذایتان را به صورت ساندویچ درست کنید که خوردن آن هم برایتان راحت‌تر باشد. یک مشت خشکبار یا آجیل هم تنقلات بسیار خوبی برای میان‌وعده می‌تواند باشد.

     

     

    فیبر بخورید

    جویدن فیبر زمان بیشتری می‌برد، فضای بیشتری از دستگاه گوارشتان را به خود اختصاص می‌دهد، حسابی سیرتان می‌کند و به تنظیم قندخون و واکنش انسولین کمک می‌کند که همه اینها باعث می‌شود که در مدت زمانی طولانی یک منبع انرژی مداوم داشته باشید. به عبارت دیگر، استفاده از فیبر زیاد در وعده‌های غذایی یک استراتژی ضدگرسنگی عالی به شمار می‌رود. میزان متوسط مصرف روزانه فیبر حداقل ۱۵ گرم در روز است که بهتر است مصرف ۲۵ گرم روزانه را هدف قرار دهید.

     

     

    برای این منظور باید در روز دو وعده میوه (یکی در صبحانه و یکی در میان‌وعده) بعلاوه مقداری سبزیجات به همراه ناهار و شام مصرف کنید، غلات سفید مثل برنج و نان سفید را با غلات کامل مثل برنج قهوه‌ای یا نان گندم کامل جایگزین کنید، از عدس و حبوبات دیگر بعنوان منبع پروتئینی خود استفاده کنید و در برنامه‌غذایی روزانه‌تان آجیل و دانه‌ها را نیز قرار دهید. بعضی از بهترین منابع فیبر عبارتند از: تمشک (۸ گرم در هر یک لیوان)، گلابی و سیب (حدود ۵ گرم در یک عدد متوسط)، بروکلی (۵ گرم در هر یک لیوان پخته)، عدس و لوبیاها (۸-۷ گرم در هر نصف لیوان) و بادام (۴ گرم در هر ۳۰ گرم).

     

     

    پروتئین و چربی‌های سالم را هوشمندانه مصرف کنید

    هم پروتئین و هم چربی خالی شدن شکم را به تعویق انداخته و احساس سیری را تقویت می‌کنند. این یعنی به شما کمک می‌کنند برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و دیرتر به حالت گرسنگی برگردید. از اینرو وارد کردن آنها به برنامه‌غذایی روزانه‌تان راهی هوشمندانه برای جلوگیری از نوسانات قندخون است.

     

    اگر تابحال ماده کم‌فیبر، کم‌پروتئین و چربی خورده باشید (مثل شکلات، نان شیرینی مربایی، یک کاسه پاستا با سس گوجه‌فرنگی)، احتمالاً متوجه شده‌اید که چقدر گرسنگی‌تان سریع برمی‌گردد، حتی اگر مقداری که از آن ماده‌غذایی مصرف کرده باشید زیاد باشد. درواقع، دو غذا با میزان کالری‌های مشابه تاثیرات کاملاً متفاوتی را بر احساس سیری، انرژی بدن، متابولیسم و روحیه و خلق و خو خواهند داشت.

     

    توصیه ما این است که در هر وعده غذایی خود از مقداری پروتئین خالص یا چربی‌های سالم استفاده کنید. گیاهخواران هم می‌توانند از حبوبات و منابع پروتئینی گیاهی استفاده کنند و بعضی از انواع گیاهخواران هم تخم‌مرغ و لبنیات و بعضی دیگر مرغ و ماهی را هم به لیست غذایی‌شان اضافه می‌کنند. چربی‌های سالمی که متخصصین معمولاً پیشنهاد می‌کنند عبارتند از آوکادو، آجیل، دانه‌ها، کره‌ها، روغن زیتون و روغن نارگیل.

     

     

    غذاهای روحیه‌ساز بخورید

    تحقیقات بسیار زیادی تاثیر بسیاری از موادغذایی را بر روحیه و خلق‌وخو نشان می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید شادتر زندگی کنید و بازده کاری بالاتری داشته باشید، انتخاب‌های غذایی شما اهمیت بسیار زیادی دارند. بعنوان مثال، تحقیقات نشان داده است که دارچین تمرکز را ارتقا داده، گردو قدرت منطق ذهن را بالا برده و سبزیجات مثبت‌گرایی را تقویت می‌کند.

     

    در یک تحقیق، دانشمنان از حدود ۳۰۰ جوان خواستند که برای ذکر موادغذایی مصرفی روزانه‌شان و احساسی که بعد از آن پیدا می‌کنند، دفتر یادداشت روزانه داشته باشند. محققان دریافتند که مصرف بالاتر میوه‌ها و سبزیجات انرژی، آرامش و حس خوشبختی را در فرد افزایش می‌دهند.

     

     

    نوشیدنی آرامش‌بخش بنوشید

    یکی از بهترین راه‌ها برای تعدیل و تنظیم روحیه و اعصاب خودداری از مصرف نوشیدنی‌های قنددار و شیرین‌کننده‌های مصنوعی است و به جای آنها تا می‌توانید از آب و چای سبز بدون قند استفاده کنید. در یک تحقیق انگلیسی مشخص شد که بیشتر از ۷۰٪ از شرکت‌کننده‌ها گزارش  داده‌اند که بالا بردن مصرف آب روزانه‌شان تا حد زیادی روحیه‌شان را تقویت کرده است. و یک تحقیق ژاپنی که روی بیشتر از ۴۰۰۰۰ نفر انجام گرفت، مشخص شد که سطح استرس روانشناختی در آنهایی که در روز حداقل ۵ فنجان چای سبز می‌نوشند، تا ۲۰٪ پایین‌تر بوده است

    gps1

    مطالب مرتبط :

    سالیانه یک میلیون ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت بیکار کشور اضافه می شود

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه ماهیانه ۱۰۰ هزار نفر به لشگر بیکاران اضافه می شود گفت: دولت باید یک چتر امنیت روانی برای آنها ایجاد کند که وقتی سرپرست خانواده شب خوابید دغدغه تامین اقلام کالاهای اساسی فردا را نداشته باشد. مطلب کامل

    ایران در هر شرایطی نفت صادر خواهد کرد

    وزارت امور خارجه ایران شرح داد که تهران قصد دارد نفت را در هر شرایطی که ممکن است، صادر نماید. مطلب کامل

    ۲۲ تير ۱۳۹۸ -عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    سپاه مقر تروریست‌ها در مرز اقلیم کردستان عراق را گلوله‌باران کرد

    روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از گلوله باران مقرهای تروریست‌ها در حاشیه مرزهای اقلیم کردستان عراق با ایران و هلاکت و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست‌ها خبر داد. مطلب کامل

    پاسکاری بودجه‌ای دولت و مجلس

    قرار بر این بود که در چهار ماهه اول سال، مجلس و دولت با همکاری همدیگر مشکلات ساختاری بودجه را برطرف کنند اما هنوز اقدام در خوری در این باره انجام نشده است. مطلب کامل

    ۱۹ تير ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت مرغ

    افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت مرغ / گرمای هوا مرغ‌ها را لاغر کرد.عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغ داران گوشتی از افزایش هزارتومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط کشوری قیمت این کالا ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان در هرکیلوگرم است. مطلب کامل

    واکنش آمریکا به برخورد توهین‌آمیز با تیم ملی والیبال ایران

    سخنگوی اداره گمرک و مرزبانی آمریکا مدعی شد روند ورود اعضای تیم ملی والیبال ایران بدون مشکل خاصی و طبق «رویه‌های عادی» صورت گرفته است. مطلب کامل

    ۱۸ تير ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    آزمایش های جدید دی ان ای اسرار خانوادگی را افشا می کند

    دانشمندان هشدار می دهند با پیشرفت فناوری آزمایش های جدید دی ان ای اسرار خانوادگی گسترده ای را در مورد هر فرد افشا می کنند که این امر امنیت و حریم شخصی افراد را به خطر می اندازد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

  • برچسب

    000 000 33 000 نمودار تغییر قیمت سمند سورن ELX سال . کد 57511 سمند سورن ELX توربو . کد 58201 39 000 نمودار تغییر قیمت وانت آریسان دوگانه‌ سوز . کد 16401 سمند SE . کد 57310 28 500 آنلاین قیمت انواع ارز در بازار تهران ( تومان ) آنلاین قیمت سکه ( ریال آنلاین قیمت طلا و نقره ( ریال ) آنلاین میانگین نرخ خرید و فروش ارز در صرافی ها اجتماعی اخبار استقلال اقتصاد انلاین ایران خودرو ایران خودرو نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) بازارها و شاخص های مالی مرتبط تابلو آنلاین قیمت انواع ارز در بازار تهران ( تومان ) تابلو آنلاین قیمت سکه ( ریال ) تابلو آنلاین قیمت طلا و نقره ( ریال ) تابلو آنلاین میانگین نرخ خرید و فروش ارز در صرافی ها ( سنا ) خبر خبرهدف خبرگزاری خبرهدف دانلود دولت رئیس جمهور سایپا نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) فروشگاه وردپرس قیمت سکه قیمت طلا و نقره مجلس مدیران خودرو نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) نرخ ارز نرخ ارز مرجع بانک مرکزی وردپرس فارسی ورزش ورزشی پارس خودرو نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) پرسپولیس کارمانیا نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) کاریکاتور کرمان خودرو نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) گروه بهمن نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان )
  • پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2019 خبر هدف. محفوظ است.