• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • آموزش ساخت USB بوتیبل برای سیستم عامل‌های دسکتاپ!

    آموزش ساخت USB بوتیبل برای سیستم عامل‌های دسکتاپ!

    تقدیمی هدف:

    شما می توانید سیستم عامل های آنلاین را دانلود و به راحتی یک USB Bootable بوتیبل را برای هر سیستم عامل ایجاد کنید و آن را روی سیستم خود نصب کنید. در ادامه با یک راه حل ساده آموزش ساخت USB Bootable برای سیستم عامل‌های دسکتاپ را به شما خواهیم آموخت.

    آموزش ساخت USB بوتیبل برای سیستم عامل‌های دسکتاپ!

    ساخت USB بوتیبل

    شما می توانید سیستم عامل های آنلاین را دانلود و به راحتی یک USB Bootable بوتیبل را برای هر سیستم عامل ایجاد کنید و آن را روی سیستم خود نصب کنید. در ادامه با یک راه حل ساده آموزش ساخت USB Bootable برای سیستم عامل‌های دسکتاپ را به شما خواهیم آموخت.

    تا همین چند سال پیش ساخت USB بوتیبل کار آسانی نبود. تقریبا می شد گفت که CD ها، روش اصلی توزیع سیستم عامل ها بودند. اگر پنج یا هفت سال پیش یک لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ خریداری می کردید، این احتمال وجود داشت که آن را با یک دیسک نصب کنید. اگر به عقب برگردید، رایانه های شخصی که سفارشی ساخته شده بودند، دیسکهای نصب خودشان را داشتند. ولی از آن به بعد همه چیز تغییر کرده است و شما می توانید سیستم عامل های آنلاین را دانلود و به راحتی یک USB Bootable بوتیبل را برای هر سیستم عامل ایجاد کنید و آن را روی سیستم خود نصب کنید. در ادامه با یک راه حل ساده آموزش ساخت USB Bootable برای سیستم عامل‌های دسکتاپ را به شما خواهیم آموخت.

    بیشتر بخوانید: ۱۰ راه ساده برای افزایش سرعت ویندوز ۱۰

    ساخت USB Bootable

    ساخت USB Bootable

    آموزش ساخت USB بوتیبل

    اول فایل ISO سیستم عامل را دانلود کنید!

    برای ساخت USB  بوتیبل جهت یک سیستم عامل دسکتاپ، شما به یک ایمیج دیسک از سیستم عامل نیاز دارید. یک ایمیج دیسک، در واقع فایلهای نصب سیستم عامل است که به صورت فایل ISO در آمده است. ISO اساساً فایلی است که خود در بر گیرنده فایل هایی است که در یک دیسک نوری مانند یک سی دی یا دی وی دی رایت شده است.

    بیشتر بخوانید: پشتیبان گیری در ویندوز ۱۰ را حرفه‌ای بیاموزید!

    شما می توانید ایمیج ISO ویندوز ۱۰ را از طریق ابزار Microsoft’s Media Creation دانلود کنید. اما برای ISO ویندوز ۷ ممکن است لازم باشد در سایت ها تورنت جستجو کنید. برای همه توزیع های لینوکس، می توانید یک ISO را از سایت آن دانلود کنید. برای نسخه mac OS ممکن است به مشکل بخورید زیرا آنها به راحتی در دسترس نیستند پس شاید لازم باشد مجددا در سایت های تورنت جستجو کنید.

    اگر فایل ISO را از طریق تورنت دانلود کردید، مطمئن شوید که آن رتبه خوبی داشته باشد و قبل از استفاده از آن فایل تایید شده باشد. همچنین باید اشاره کنیم که شما باید یک لایسنس برای هر سیستم عامل مورد نیاز خود داشته باشید. در واقع فایل ISO به شما کمک نمی کند که از خرید لایسنس سرباز بزنید.

    بیشتر بخوانید: مشکل کندی ویندوز ۱۰ را اینگونه برطرف کنیم؟

    فایل ISO را روی USB درایو رایت کنید تا USB Bootable شما آماده شود!

    بعضی از سیستم عامل ها مانند macOS از نرم افزارهای کاربردی برای رایت یک ایمیج دیسک به USB استفاده می کنند اما بقیه اینطور نیستند. ابزار Disk Utility در MacOS کمی پیچیده است و اگر شما یک تازه کار هستید و می خواهید اینکار را ساده تر انجام دهید سعی کنید از ابزار Ethech استفاده کنید. این ابزار برای ویندوز، لینوکس و mac OS قابل استفاده است. این ابزار کار را در سه مرحله ساده انجام خواهد داد. فقط قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که USB شما دارای فضای کافی برای رایت فایل است.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.