به گزارشخبرهدف ، فهرست اخیر تیم ملی بسکتبال که برای پنجره پنجم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین اعلام شد، با واکنش هایی از سوی برخی بازیکنان همراه بود.

از جمله این بازیکنان حامد حدادی بود که در استوری خود با هشتک ارسلان تنها نیست، حمایت و به نوعی شکایتش را از دعوت نشدن این بازیکنان اعلام کرد. حامد حدادی در حالی اقدام به انجام این کار کرد که خود در فهرست اردونشینان حضور داشت با این حال در تمرینات تیم ملی غایب است و در کیش پیگیر تمریناتش است.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال نسبت به این اقدام حامد حدادی واکنشی نداشته چراکه می گوید به خاطر درگیری های کاری اصلا پیگیر شبکه های اجتماعی و اتفاقات آنها نیست. و حتی تاکید کرده تصمیم گیری در مورد بازیکنان غایب و اینگونه اقدامات آنها با فدراسیون است. شاهین طبع می گوید که این حق را به من بدهید که در این مورد تصمیم گیری نداشته باشم و نظر شخصی اعمال نکنم..

سرمربی تیم ملی بسکتبال اما انجام چنین فعالیت هایی توسط بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بسکتبال را منع کرده است.

شاهین طبع در این رابطه اعلام کرده است: بازیکنی که اینجا (اردوی تیم ملی بسکتبال) حضور دارد نه می تواند استوری بگذارد و نه می تواند علیه فدراسیون و کادر فنی مصاحبه ای داشته باشد. این شرایط برای این بازیکنان تا زمانی که در اختیار من هستند وجود دارد.   خارج از اردوی تیم ملی بازیکنان در اختیار تیم های باشگاهی هستند و مسئولان باشگاه می توانند در مورد آنها هر تصمیمی بگیرند، اگر بازیکنی اینجا بود و چنین اقدامی (استوری) انجام داده بود مسئولیتش با من بود.