• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • فضای سیاسی تازه در واشنگتن می تواند به نفع ایران باشد

    فضای سیاسی تازه در واشنگتن می تواند به نفع ایران باشد

    تقدیمی هدف:

    نیویورک – ایرنا – بنیانگذار شورای ملی ایرانیان آمریکا، فضای سیاسی واشنگتن را به شکل بی سابقه ای علیه سعودی ها توصیف کرد و گفت با توجه به تغییرات کنگره، زمینه تازه ای برای تلاش جامعه ایرانی-آمریکایی به منظور تغییر سیاست های ضدایرانی ترامپ به وجود آمده است.

    «تریتا پارسی» روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبر هدف ، افزود: خشم و ناراحتی 30 سال گذشته از سیاست های سعودی به یک موج قوی علیه حکومت آن کشور در آمریکا تبدیل شده است.
    وی درباره بی توجهی رییس جمهوری آمریکا به ارزیابی سازمان های امنیتی آمریکا درباره دخالت ولیعهد سعودی در قتل ‘جمال خاشقچی’ روزنامه نگار عربستانی هم اظهار کرد: این کار وی، موضوع تازه ای نیست و ترامپ در گذشته هم با این نهادها و آن چیزی که ‘دولت پنهان’ می نامد، درگیر بوده است. او پیش از این به نظامیان آمریکا توهین کرده بود و اکنون سازمان سیا را تحقیر می کند.
    پارسی ادامه داد: برای همین به نظر من دفاع ترامپ از بن سلمان که نقض ارزیابی سیا درباره نقش ولیعهد سعودی در این قتل است، با رویکرد همیشگی وی همخوانی دارد.
    جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی منتقد حاکمان کنونی ریاض، دهم مهرماه پس از ورود به کنسولگری سعودی در استانبول توسط عوامل نزدیک به بن سلمان ولیعهد سعودی کشته شد.
    سعودی ها با گذشت 18 روز پس از این جنایت، بر اثر فشار افکار عمومی ناچار به اعتراف شدند و در این رابطه گفته می شود تعدادی از عوامل مرتبط دستگیر یا به مجازات محکوم شده اند. در این بین نام تنی چند از نزدیکان بن سلمان هم مطرح شده است.
    اما سازمان جاسوسی آمریکا در ارزیابی های خود تایید کرده است که این جنایت با آگاهی و دستور بن سلمان انجام شده است اما ‘دونالد ترامپ’ رئیس جمهوری آمریکا به دلایلی فراتر از آنچه که او قراردادهای چند صد میلیارد دلاری نامیده است، زیر بار پذیرش این ارزیابی و اقدامات سخت گیرانه علیه بن سلمان نرفته است.
    برخی از کارشناسان روابط مالی شخصی با سعودی ها و همچنین نیاز به ولیعهد این کشور در پیشبرد طرح معامله قرن در سرزمین های اشغالی را دلایل مماشات آمریکا در این قضیه دانسته اند.

    **خشم از 30 سال سیاست های سعودی
    این نویسنده ایرانی-آمریکایی، فضای واشنگتن را به شکل بی سابقه ای ضد سعودی ارزیابی و اضافه کرد: فضایی در واشنگتن می بینم که هیچ گاه شبیه آن را به یاد ندارم. نیروی قدرتمندی علیه سعودی شکل گرفته است که آبشخور آن مجموعه ای از مسائل است. پارسی توضیح داد: یکی قتل جمال خاشقچی به عنوان روزنامه نگار واشنگتن پست است. رسانه های اینجا به راحتی از کنار آن نخواهند گذشت و موضوع را داغ نگه می دارند. دوم خشونتی بود که در این قتل شاهد بودیم.
    وی یادآور شد: اما دو مساله دیگر هم وجود دارد که مهمتر است. نخست اینکه یک عصبانیت عمیقی در آمریکا از سعودی و سیاست هایش وجود دارد که از سه دهه پیش بر روی هم انباشته شده است. در گذشته از بروز این عصبانیت همیشه جلوگیری می شد.
    تحلیلگر مسایل آمریکا خاطرنشان کرد: اکنون این خشم در حال رها شدن است، نه فقط برای قتل خاشقچی، بلکه برای هر آنچه که در 30 سال گذشته از سوی سعودی از جمله حملات یازدهم سپتامبر سر زده است. مساله دوم نیز ورود چهره های مترقی است که در انتخابات کنگره آمریکا پیروز شده اند.
    پارسی با تاکید بر نیروی بلقوه این چهره های مترقی برای تاثیرگذاری بر سیاست خارجی آمریکا گفت: یک ضعف این جریان، تمرکز بالای آنها بر سیاست داخلی است. آنها تجربه اندکی در سیاست خارجی دارند. البته آنها با سیاست های واپس گرایانه ایالات متحده همچون روابط با سعودی مساله دارند.
    وی افزود: در عین حال آنها در این مرحله تلاش دارند که به یک جهت یابی از سیاست خارجی دست پیدا کنند. این کار دشواری است، بسیار دشوارتر از نفی و مخالفت کردن با هر آنچه که دوست ندارند.

    ** ضرورت توجه به فرصت های تازه برای ایران
    بنیانگذار شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) بر ضرورت توجه ایرانی ها و جامعه ایرانی-آمریکایی ها به تحولات سیاسی آمریکا و رویکرد صحیح و دقیق به آن در این مرحله حساس تاکید کرد و گفت: به باور من دو نکته در این مرحله اهمیت دارد. یکی اینکه جامعه ایرانی-آمریکایی ها با همکاری با گروه های هم سو به فشار به کنگره ادامه دهند تا در مساله روابط ایالات متحده و سعودی کاری کنند. این تلاش ها از پایان دادن جنگ یمن تا فشار برای بازگرداندن ایالات متحده به برجام را شامل می شود.
    پارسی افزود: دومین کار این است که ایرانی-آمریکایی ها درباره مشکلات تحریم ها برای خانواده هایشان در ایران، با صدای رسا صحبت کنند. خصوصا درباره مشکلات دارویی و پزشکی ناشی از تحریم ها سخن بگویند. اکنون تمایل جدی در آمریکا دیده می شود که به مسایل و پیامدهای ناشی از تحریم ها توجه کرده و به آن گوش داده شود.
    ایرنا پرسید که در مجموع رسانه های اصلی آمریکا هیچ گاه تمایل جدی برای پوشش ابعاد انسانی سیاست های آمریکا علیه مردم ایران نداشته اند و به صورت کم رنگی به آن پرداخته اند. در عمل چه ابرازی در اختیار مردم ایران است که صدای خود را به توده مردم در آمریکا برساند؟
    این تحلیلگر مسایل آمریکا گفت: به نظرم شرایط کنونی متفاوت است. تردیدی نیست که موضوع تحریم ها، هیچ وقت سر خط خبرهای اینجا قرار نخواهد گرفت اما واقعیت این است که بر خلاف دوران اوباما که اجماعی فراگیر برای تحریم ایران وجود داشت و تمایلی به صحبت کردن درباره آثار انسانی آنها به چشم نمی خورد، اکنون تردید و مخالفت با سیاست های تحریمی ترامپ فراگیر است.
    پارسی خاطرنشان کرد: بنابراین توجه و پیگیری به آثار تحریم ها اکنون بسیار بیشتر است. این توجه برای خیلی از آمریکایی ها مربوط به ایران نیست، بلکه مربوط به مخالفتشان با ترامپ است.
    رئیس جمهوری آمریکا برخلاف مخالفت های زیاد در کنگره آمریکا به ویژه از ناحیه دمکرات ها، در هجدهم اردیبهشت ماه امسال رسما خروج این کشور را از توافق بین المللی هسته ای ایران اعلام کرد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.