زمان دقیق کولاک و سرد شدن هوا تا ۱۰ درجه اعلام شد

چاپ

سازمان هواشناسی ضمن اعلام این که امروز و امشب در مناطق وسیعی از کشور از جمله در تهران باران و برف می‌بارد، پیش‌بینی کرده آخر هفته دمای هوای کشور تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

به گزارش خبرهدف مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز برای غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، مناطقی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز شامل استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان و بخش هایی از شمال شرق، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

احد وظیفه با بیان اینکه در جنوب غرب و غرب رخداد رعد و برق دور از انتظار نیست، تاکید کرد: امروز همچنین برای سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

او ادامه داد: فردا سه شنبه برای جنوب غرب کشور در استان های کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، شمال بوشهر و شمال غرب فارس بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود و در بخش هایی از مرکز و شمال شرق بارش ها به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.

او با بیان اینکه روز چهارشنبه بعد از ظهر سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد کشور می شود، گفت: روز جمعه دمای هوا در سطح کشور از ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می یابد و تا دوشنبه آینده این هوای نسبتاً سرد ماندگار خواهد بود.

هوای پایتخت امروز ابری، در بعضی ساعات بارش باران، اوایل شب بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۶ و صفر درجه سانتیگراد اعلام شده است.