• ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ – عناوین روزنامه‌های امروز    :   ...
  • چشمانی که «سال نو» را نمی بینند    :   چشمانی که «سال نو» را نمی بینند/خطرات مواد محترقه دست ساز.مراسم چهارشنبه سوری در این سال ها برای اغلب خانواده ها با ترس و دلهره همراه بوده است و ...
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ – عناوین روزنامه‌های امروز    :   ...
  • کاهش سرعت در جاده‌ها دوباره قوت گرفت    :   کاهش سرعت در جاده‌ها دوباره قوت گرفت/ اعلام نظر در روز یکشنبه.معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: کمیسیون ایمنی راه‌ها روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه درباره کاهش حداکثر سرعت خودروها اعلام نظر می‌کند.
  • تاثیر بی خوابی و کم آبی بر کاهش سرعت متابولیسم بدن    :   متابولیسم اساساً فرآیندهای شیمیایی است که از طریق حفظ عملکرد نرمال اعضای داخل بدن برای حفظ جان اتفاق می افتد.
  • موضع رهبری در خصوص استعفای ظریف    :   مصاحبه اخیر ظریف نشان می‌دهد که رهبری پس از استعفای او، به حمایت از وزیر خارجه پرداختند.
  • چی بخورم لاغر شم؟ ۱۵ توصیه برای صاف شدن شکم

    چی بخورم لاغر شم؟ 15 توصیه برای صاف شدن شکم

    تقدیمی هدف:

    آب کردن چربی شکم سخت ترین مرحله برای لاغری است ولی با خوردن برخی مواد غذایی می توانید این مشکل را حل کنید

    به گزارش خبر  هدف : خوراکی هایی که چربی شکم را آب می کنند

    لاغری شکم دغدغه ی این روزهای بسیاری از دوستداران تناسب اندام و مد است، جذابیت و فرم اندام بازیگران هالیوودی، ایده آل بسیاری از افرادی است که به زیبایی می اندیشند.

    اما چرا بسیاری از ما برای رسیدن به شکل ایده آل بدنمان، به زحمت می افتیم و یا به سختی می توانیم به لاغری شکم برسیم؟

    در زیر به ۱۵ خوراکی اشاره خواهیم کرد که اینکار را تسهیل میبخشند:

    ۱- جودوسر
    باعث بالارفتن سرعت سوخت و ساز بدن می شود و اگر صبحانه بخورید تا موقع ناهار انرژی دارید و به سراغ غذاهای ناسالم نمی روید.

    ۲- بادام
    بادام حاوی پروتئین هایی است که با گرسنگی مبارزه می کنند. از طرف دیگر حاوی چربی های اشباع نشده ای است که بسیار سیر کننده می باشند. این دو عامل به کاهش وزن و کاهش چربی کمک می کنند. مطالعات نشان می دهد افرادی که بادام مصرف می کنند نیم برابر بیشتر از افرادی که بادام مصرف نمی کنند، چربی های شکمی خود را از دست می دهند.

    ۳- کاهو
    کاهو سرشار از فیبر و آب است خوردن آن به پر شدن معده و احساس سیری کمک می کند. در نتیجه با بوجود آمدن احساس سیری به کاهش چربی کمک می کند.

    ۴- لوبیا
    به دلیل فیبر و پروتئین موجود در آن برای طولانی مدت احساس سیری می کنید و نیازی به خوردن غذاهای دیگر ندارید.

    ۵- چای یخی
    چای یخی را می توان جایگزین سایر نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه و دلستر کرد. با این کار کالری مصرفی روزانه کاهش می یابد و به کاهش چربی در طولانی مدت کمک می کند.

    ۶- سرکه سیب
    سرکه سیب آنزیم چربی سوزی را تحریک می کند و سطح قند خون را تنظیم می کند. از طرف دیگر با مصرف سرکه سیب احساس گرسنگی کاهش یافته و موجب سیری می شود.

    ۷- دارچین
    دارچین طبع گرمی دارد و به بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک می کند. دارچین را می توان به جای شکر عنوان چاشنی و شیرین کننده به غذاها اضافه کرد. دارچین با کاهش کالری دریافتی و از طرف دیگر با بالا بردن چربی سوزی به کاهش وزن کمک می کند.

    ۸- آب بیشتری بخورید سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن را پاکسازی می کند و بعنوان یک کاهش دهنده اشتها کمک می کند و برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد نکات زیر را رعایت کنید:

    قبل از غذا آب بخورید. این کار باعث کم شدن ۷۵ کالری در هر وعده غذایی می شود و اگر هر روز این کار را انجام دهید سالانه ۲۷۰۰ کالری کمتر مصرف می کنید.

    آب را طعم دار کنید. شما می توانید تکه ای لیمو، نعنا، نارنج برای رهایی از طعم معمولی آب استفاده کنید و حتی لیمو سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

    آب خنک بخورید. سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن برای گرم کردن آن کالری بیشتری می سوزاند و باعث کاهش وزن می شود.

    آب کافی بنوشید. هشت لیوان آب در روز به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک می کند.

    ۹- نوشیدنی ها را تغییر دهید به جای نوشابه های گازدار از آب استفاده کنید.

    به جای قهوه با خامه و شکر از قهوه معمولی استفاده کنید. چای سبز حاوی آنتی اکسیدانی به نام کاتچین است که به طور طبیعی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش چربی سوزی بدن می شود.

    مصرف الکل را قطع کنید. الکل سطح استروژن بدن را افزایش می دهند و باعث ذخیره شدن چربی در پاها و شکم می شود.

    ۱۰- استفاده از زردچوبه در غذاها باعث کاهش التهاب در بدن می شود و حتی سرعت سوخت و ساز بدن در آب شدن چربی ها را بالا می برد.

    ۱۱- مصرف پروتئین را افزایش دهید پروتئین نسبت به چربی و کربوهیدارت بدن را بیشتر سیر نگه می دارد. پس خوردن پروتئین گرسنگی را کاهش می دهد. مصرف پروتئین میزان متابولیسم بدن را بالا می برد و به تعادل قندخون و سطح پایین انسولین کمک می کند.

    ۱۲- آجیل ها و دانه ها یکی از بهترین منابع گیاهی است و اسیدچرب های امگا۳ زیادی دارند که باعث کاهش میزان کلسترول می شود.

    ۱۳- روغن گردو سرشار از امگا۳ است و مانع از پرخوری می شود و فیبر بالای آن برای طولانی مدت سیر نگه تان می دارد چون زمانی که فیبرها وارد معده می شوند آب را به خود جذب می کنند و حجیم می شوند.

    ۱۴- شکلات سرشار از فیبر است و با خوردن کمی از آن احساس سیری می کنید و اشتهای شما نسبت به غذاهای شور و چرب کم می کند. همچنین شکلات تلخ میزان متابولیسم بدن را بالا می برد و موجب کاهش وزن می شود.

    ۱۵- برگه سیب به راحتی هضم می شود و باعث تصفیه خون و پاکسازی معده و روده می شود و سرشار از فیبر است و منبع غنی برای انواع ویتامین های B، کلسیم، آهن و … است.

    ۶ خوراکی غیرمجاز برای لاغری شکم

    ۱- نان سفید قند بالایی دارد و سبب بالا رفتن ناگهانی قندخون می شود و به جای آن نان گندم بخورید.

    ۲- آب میوه های صنعتی به اندازه یک نوشابه قند دارد و به جای آن میوه های تازه بخورید با آنکه قند دارد اما قندشان طبیعی است و ضرری ندارد.

    ۳- سیب زمینی سرخ کرده و فست فودها با توجه به آنکه در روغن های ناسالم سرخ می شوند و مواد مغذای آنها در طول فرایند سرخ کردن از بین می رود بهتر است از آنها استفاده نشود. به جای مصرف فست فود و غذاهای سرخ شده از غذاهای بخارپز یا گریل شده استفاده کنید.

    ۴- نوشابه این نوع نوشیدنی ها هیچ خاصیتی برای بدن ندارد و حتی مواد مغذی غذایی را که خوردید از بین می برد و با نخوردن نوشابه ۵۴۰ کالری در بدن خود ذخیره می کنید.

    ۵- لبنیات کم چرب این نوع لبنیات را پرچرب جایگزین کنید، زیرا لبنیات کم چرب در درازمدت منجر به افزایش بیشتر وزن می شود و لبنیات پرچرب احساس سیری بیشتری به فرد می دهد.

    ۶- چربی های اشباع این نوع چربی به راحتی با اکسیژن ترکیب می شوند و از چربی های خطرناک به حساب می انید و عملکرد بدن را کاهش می دهد مانند روغن ذرت

     

    gps1

    مطالب مرتبط :

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    افزایش ۴۳ درصدی حقوق‌های پایین در سال ۹۸

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق به همراه افزایش تا ۱۰ درصد باعث می‌شود تا پایین‌ترین حقوق‌ها در سال آینده، ۴۳ درصد و بالاترین حقوق ۱۱ درصد رشد داشته باشد. به گزارش خبرهدف ، حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق‌ها از ابتدا هیچ ابهامی نداشت، این مصوبه تأکید دارد دولت ... مطلب کامل

    ترک سیگار موجب کاهش ریسک ابتلا به آرتروز می شود

    یافته های مطالعاتی نشان می دهد ترک طولانی مدت سیگار در زنان با کاهش ریسک ابتلا به آرتروز روماتوئید مرتبط است. مطلب کامل

    جدیدترین اظهار نظر محمد جواد ظریف درباره احتمال مذاکره با ترامپ

    به گزارش خبر هدف :  وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با شبکه الفرات عراق: هدف من از اقدام به استعفا حفظ شأن وزارت امور خارجه بود و اصلا به موضوع سفر رئیس‌جمهور سوریه ربطی نداشت. ارتباطات بسیار خوبی با مسئولان سوری دارم و در آینده نزدیک نیز به سوریه سفر می‌کنم. سفر دکتر روحانی را یک نقطه آغاز جدیدی برای روابطمان با عراق می‌بینیم. حتما اقداماتی که در این سفر صورت خواهد گرفت ... مطلب کامل

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جزئیات هزینه ۳میلیون و۷۶۰ هزار تومانی خانوار کارگری در ماه

    هزینه حداقلی زندگی کارگران در حالی سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان برآورد شده که خالص دریافتی یک خانواده ۳ نفره کارگری حداقلی بگیر، یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است. مطلب کامل

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    رئیس جمهور در تخطئه مجمع تشخیص مصلحت نظام و تکالیف قانونی آن، به انواع روش‌های مغالطه متوسل می‌شود. سرویس سیاست مشرق- روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند. ****** کیهان از جیب مردم تخفیف ندهید تعهد اروپا برجام است نه اینستکس رئیس شورای ... مطلب کامل

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    نام پفک تراریختی مشخص شد

    محصولات تراریخت در دنیا، عموماً به مصرف خوراک دام می‌رسد یا برای سوختهای زیستی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطلب کامل

    کمر درد؛ حقایق و باورهای غلطی که باید بدانید

    باورهای غلطی در مورد کمر درد شایع است که با خواندن این مقاله متوجه حقیقت آن ها خواهید شد. سلامت نیوز: کمر درد : حقایق و باورهای غلطی که باید بدانید مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

  • برچسب

    000 000 33 000 نمودار تغییر قیمت سمند سورن ELX سال . کد 57511 سمند سورن ELX توربو . کد 58201 39 000 نمودار تغییر قیمت وانت آریسان دوگانه‌ سوز . کد 16401 سمند SE . کد 57310 28 500 آنلاین قیمت انواع ارز در بازار تهران ( تومان ) آنلاین قیمت سکه ( ریال آنلاین قیمت طلا و نقره ( ریال ) آنلاین میانگین نرخ خرید و فروش ارز در صرافی ها اجتماعی اخبار استقلال اقتصاد انلاین ایران خودرو ایران خودرو نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) بازارها و شاخص های مالی مرتبط تابلو آنلاین قیمت انواع ارز در بازار تهران ( تومان ) تابلو آنلاین قیمت سکه ( ریال ) تابلو آنلاین قیمت طلا و نقره ( ریال ) تابلو آنلاین میانگین نرخ خرید و فروش ارز در صرافی ها ( سنا ) خبر خبرهدف خبرگزاری خبرهدف دانلود دولت رئیس جمهور سایپا نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) فروشگاه وردپرس قیمت سکه قیمت طلا و نقره مجلس مدیران خودرو نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) نرخ ارز نرخ ارز مرجع بانک مرکزی وردپرس فارسی ورزش ورزشی پارس خودرو نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) پرسپولیس کارمانیا نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) کاریکاتور کرمان خودرو نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان ) گروه بهمن نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان )
  • پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2019 خبر هدف. محفوظ است.