حقوق و یارانه اسفند زودتر پرداخت خواهد شد

چاپ

نوبخت درخصوص معیشت مردم و اقدامات دولت گفت: بحث تسریع در پرداخت حقوق کارمندان اداری است که در اسفند حقوق زودتر از ماه‌های قبل واریز می‌شود.

به گزارش خبرهدف ، محمد باقر نوبخت در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به اینکه کار پلیس راهور امنیت جاده‌ها و سلامت مسافران و مردم هست از این رو از پیش دو درخواست از سوی پلیس از سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته بود که اولین آن اختصاص ۱۵۰۰ دستگاه خودرو برای تسهیل این خدمت رسانی و دیگری افزوده شدن ۴ هزار نیروی برای بهتر برگزار شدن طرح ترافیک نوروزی بود.

وی افزود: این درخواستها مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه هم ضرورتش برای تأمین اهداف مورد تایید قرار گرفت.

نوبخت گفت: با عنایت به اینکه تا پایان سال فرصت زیادی نیست باید هم درخصوص تأمین نیازهای بودجه‌ای این دستگاه که اقدام کردیم بقیه را هم تکمیل کنیم تا هم خانواده بزرگ ناجا و پلیس راهور بتوانند مثل سنوات گذشته به ملت عزیز خدمات خوبی ارائه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از درخواستهای پلیس رفع نقاط حادثه خیز و نصب دوربین‌های پایش مسیر است چه اقدامی انجام خواهد شد گفت: در لایحه بودجه سال ۹۸ که در حال بررسی و تأیید است پیش بینی شده که بتوانیم در جهت کاهش نقاط ادثه خیز اقدام کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بحث نصب ۶ هزار دوربین در مسیرهای کشور در بودجه سال ۹۸ دیده شده است.

نوبخت درخصوص معیشت مردم و اقدامات دولت گفت: آنچه برای برگزاری مراسم نوروزی مطرح است بحث دید و بازدید و پذیرایی است که ملزوماتش میوه است که ما برای تهیه میوه خوشبختانه خرید کافی داشته ایم و اقدام دیگری که باید بگویم بحث تسریع در پرداخت حقوق کارمندان اداری است که در اسفند حقوق زودتر از ماه‌های قبل واریز می‌شود.

وی افزود: مراسم نوروزی به حساب هموطنان واریز کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال گذشته در همین ایام وارد جنگ اقتصادی بی نظیری شده‌ایم و تحریم‌ها افزایش یافته است و آمریکا از برجام خارج شد و باید در این شرایط از شاخص‌های اقتصادی صحبت بشود اما امیدواریم با همکاری مردم و تلاش‌های مضاعف دولت این موقیعت را پشت سر بگذاریم.