• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • دستور العمل جدید ائتلاف اصولگرایان: اگر در لیست نبودید احساس تکلیف کنید و انصراف دهید!

    تقدیمی هدف:

    سیاست >

    و شخصیت‌ها – دومین همایش ائتلاف اصولگرایان عصر پنج شنبه و به فاصله دو هفته از اولین همایش و با حضور تعدادی از چهره های این جریان و سخنرانی آیت‌الله موحدی‌کرمانی برگزار شد.

    به گزارش خبرهدف، در این همایش که در محل یادمان شهدای هفتم تیر در سرچشمه تهران برگزار شد، بار دیگر و در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان بر وحدت میان نیروهای اصولگرا تاکید شد.

    چهره های حاضر در این مراسم را غلامعلی حدادعادل، محمدرضا باهنر، حسین فدایی، محمدنبی حبیبی، اسدالله بادامچیان، صادق محصولی، محمدرضا ذاکری، حسن بیادی، حسین ابراهیمی، سیدرضا تقوی، سید شهاب‌الدین صدر، حمیدرضا حاجی‌بابایی، مهرداد بذر پاش، عبدالحسین روح‌الامینی، سید محمد حسینی، حسین قربان زاده و سعید حدادیان که البته مداح جلسه بود، تشکیل می دادند.

    این در حالی است که بازهم خبری از علی لاریجانی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف،علی اکبر ولایتی، سعید جلیلی و حتی محمود احمدی نژاد نبود و در قسمتی از جلسه صندلی های خالی جلب توجه می کرد.

    در این میان تنها محمدرضا باهنر که عدم حضورش در جلسه قبلی سر وصدای زیادی به پا کرده بود، خود را به این همایش رساند اما به دلیل اینکه عکاسان اجازه عکاسی از این مراسم را نداشتند، هیچ عکسی از شرکت‌کنندگان این همایش منتشر نشد.

    از دعوت به انسجام تا توصیه به انصراف!

    در این نشست آیت الله موحدی کرمانی که این روزها به عنوان محوریت در جریان اصولگرایی قرار گرفته و در این انتخابات به ایفای نقشی می پردازد که در انتخابات دوره‌های گذشته بر عهده مرحوم آیت الله مهدوی کنی بود، با دیگر از ضرورت انسجام و پرهیز از تشتت در جریان اصولگرایی گفت و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من اگر افراد متدینی موفق شوند لیست را تهیه کنند، به آن رای می‌دهم لذا امیدواریم لیستی در سراسر کشور داشته باشیم که مقام معظم رهبری ببینند، به آن اعتماد کنند و رای دهند و این آرزوی ما است.

    وی در توصیه ای به اصولگرایان گفت: همه باید دست به دست هم داده و به دنبال تشخیص اصلاح و دادن لیست اصلح باشیم و اگر 100 گروه اصولگرا داریم و لیستی که برای تهران نهایتا تنظیم می‌شود 30 نفر از یک گروه در آن لیست باشند و همه اصلح باشند، 99 گروه دیگر باید بگویند که ما حرفی نداریم چرا که در اینجا اسلام و دین مطرح است؛ لذا اگر منتظر اجر اخروی و پیروزی اصولگرایان هستیم باید این روحیه در بین ما وجود داشته باشد و اگر غیر از این باشد شکست می‌خوریم؛ بنابراین اصولگرایان اگر احساس کرده تعدد کاندیداها باعث شکسته شدن آرا می‌شود، باید احساس وظیفه کرده و کنار روند.

    آیت‌الله موحدی‌کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان در  آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی در یک تشکل همچون تشکل اصولگرایی حضور دارند باید توجه داشته باشند که در صورتی که با یکدیگر اختلاف سلیقه داشتند، باید یکدیگر را تحمل کنند. ممکن است فردی موفق‌تر از فرددیگری باشد یا ممکن است فردی موفق به حضور درجبهه شده باشد و خدماتی انجام داده باشد و دیگری ترسو باشد. مومنان باید همدیگر را تحمل کنند، چرا که در میان مومنان درجات مختلف وجود دارد.

    این در حالی است که دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در اولین جلسه اصولگرایان از سهم خواهی برحذر کرده و گفته بود:غرورگرایی و سهم‌خواهی در میان اصولگرایان برای انتخابات آتی نباید به وجود آید. مبادا غرورگرایی و سهم‌خواهی در اصولگرایان وجود داشته باشد. ما باید حالتی داشته باشیم که اگر محصول تصمیم شورای ائتلاف اصولگرایان این شد که انسان‌هایی اصلح انتخاب شدند و از گروه من نوعی هیچ فردی در لیست منتخبان نبود ذره‌ای ناراحت نشوم. ما باید تمرین کنیم که سهم‌خواهی را کنار بگذاریم و خودمان را بر این امر متوجه سازیم که اگر اخلاص داشتیم مورد لطف خدا خواهیم بود و اگر به شرکت روی آوریم خداوند به ما عنایتی نخواهد داشت.

    وی همچنین تاکید کرده بود که ممکن است فردی خود را صاحب رأی ببیند و احساس وظیفه کند و از جانب اصولگرایان در انتخابات شرکت کند اما در نهایت رأی اصولگرایان را بشکند. من می‌گویم خیلی احساس وظیفه نکند و تصور نداشته باشد که رأی زیاد دارد چرا که در این صورت اصولگرایان دچار مشکل خواهند شد. باید اخلاصمان را حداقل تا دو ماه دیگر حفظ کنیم و اصولگرایان دچار هوای نفس، منیت و منافع گروهی نشوند که اگر چنین اتفاقی بیافتد یعنی اصولگرایان شکست خواهند خورد

     پرهیز از نبش قبر اختلافات برای بستن کمربندها در انتخابات

    بنابراین گزارش، یکی دیگر از کسانی که در این همایش همچون همایش دو هفته پیش سخنرانی کرد، غلامعلی حدادعادل بود که این روزها سخنگویی شورای ائتلاف اصولگرایان به وی سپرده شده است تا مواضع این جریان سیاسی از زبان کسی شنیده شود که در مجلس نهم ریاست فراکسیون اصولگرایان مجلس را برعهده دارد.

    حداد عادل نیز در این نشست با دیگر با بیان اینکه وحدت لازمه پیروزی در انتخابات است گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و بیش از هر چیز، نیازمند وحدت هستیم لذا در این مسیر نباید یکدیگر را تخریب کنیم، بلکه باید خویشتن‌دار باشیم و گلایه‌های گذشته را مطرح و نبش قبر نکنیم و اتفاقات گذشته را باعث تفرقه در امروز نسازیم. امروز نباید از یکدیگر پرونده‌خوانی کنیم، بلکه فقط باید از گذشته عبرت بگیریم؛ یعنی مسائل گذشته را بهانه‌ای برای ایجاد اختلاف نکنیم.

    وی تاکید کرد: جریان اصولگرایی برای انتخابات نباید به دنبال سهم‌خواهی باشد، بلکه باید یک انتخاب اصلح صورت بگیرد، همه آقایان تاکید کردند که برای سهم‌خواهی نیامده‌ایم و این مسئله باید در کل کشور مراعات شود. اگر اکثریت یک شهری بخواهند به اصولگرایان رأی بدهند، شرط پیروزی اصولگرایان این است که تعدد نامزدها وجود نداشته باشد. در غیر این صورت یک جریان دیگری در انتخابات غلبه پیدا می‌کند. بنابراین همانطور که برخی احساس تکلیف کردند که در انتخابات کاندیدا شوند، اگر دیدند که رأی‌آوری لازم و مقبولیت ندارند، باید برای کنار رفتن  هم احساس تکلیف کنند.

    حداد عادل افزود: ممکن است عده‌ای بگویند که اصولگرایان نمی‌توانند با هم وحدت کنند. همانطور که این چند ماهه عده‌ای ناراحت هستند که اصولگرایان قصد وحدت کردند؛ یعنی همانطور که مردم متدین از وحدت جریان اصولگرایی خوشحال هستند، عده‌ای از این موضوع ناراحت شده‌اند.

    رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: دوستان، کمربندهای خود را در این چند هفته مانده تا انتخابات محکم ببندید و همه نیروها و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارید را برای پیروزی اصولگرایی استفاده کنید.

    حداد عادل در اولین همایش اصولگرایان که یک روز بعد از کنفرانس خبری او برگزار شد، تصریح کرده بود : اگر کسی وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را هم در این دنیا و هم در آخرت بدهد و اگر لازم بود برای مصلحت افراد باید کنار بروند.

    وی شرط اول اصولگرایی را اخلاص دانسته و گفته بود: اگر وارد صحنه انتخابات می‌شویم باید برای خدا وارد شویم. تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است و تشکل‌های حزبی را باید برای انقلاب بخواهیم نه اینکه انقلاب را برای تشکل و حزب مورد نظر خودمان بخواهیم. از این رو، باید تعصب‌های شخصی و حزبی را پشت در ائتلاف بگذاریم و به عنوان اصولگرا وارد شویم و برای پیروزی اصولگرایان تلاش کنیم.

    وی تشریح کرد: ما بعد از ماه‌ها مشورت، همدلی و همزبانی میان نمایندگان تشکل‌های بزرگ اصولگرا و استمداد از فقها (آیات عظام یزدی، مصباح و موحدی کرمانی) با همت ایشان شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان را شکل دادیم و امیدواریم شاهد نتایج مثبت این ائتلاف در انتخابات آینده باشیم.

    در همین حال، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی نیز در دومین همایش اصولگرایان با اشاره به لیست انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات مجلس اظهارداشت: ما در تهران 30 نماینده داریم و از این رو 31 نفر نمی‌توانند در این لیست قرار بگیرند و طبیعتا افراد لیست باید دارای معیارهایی باشند که این شاخص معیارها در سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مشخص شده است و امری نیست که خودمان آن را تعیین کرده باشیم. وی ادامه داد: منشور اصولگرایی وجود دارد که در دوره قبل در انتخابات مجلس به تصویب جامعتین رسید و بر این اساس لیست سی نفره انتخاب می‌شود، از این رو اگر 150 نفر اسم داده شد و 120 نفر در لیست قرار نگرفتند ، افراد نباید گله‌ای داشته باشند.

    محمدرضا باهنر نیز در این همایش گفت: به یاد ندارم تاکنون جریان اصولگرایی تا این اندازه برای انتخابات وحدت داشته باشند که این مهم از اساسی ترین گام برای رسیدن به پیروزی است و در دوره‌های گذشته شاهد چنین وحدتی نبودیم.

    وی افزود: تجربه نشان داده است که هر وقت احزاب و تشکل‌های اصولگرایی از سهم خواهی به دور بوده‌اند، موفقیتشان هم در عمل بیشتر است.

    حجت الاسلام مصباحی مقدم نیز در خصوص ائتلاف اصولگرایان گفته است: در جریان اصولگرا یک جریان حداکثری شکل گرفته است و جلسات آن منظم تشکیل می‌شود. ما امیدواریم این ائتلاف حداکثری تا آخر پایدار بماند. البته نشانه هایی هم مبنی بر پایدار ماندن آن وجود دارد و من هیچ نگرانی نسبت به ادامه ائتلاف ندارم. این ائتلاف هم در سراسر کشور و هم در تهران آثار مثبت خواهد داشت.آثارش این بوده که مجموعه جریانات اصولگرا امیدوار شدند که رقابت را درون جریان خودشان به حداقل برسانند به گونه ای که رقابت درون جریان اصولگرایی موجب تحویل دادن فضا به جریان رقیب یعنی اصلاح‌طلبان نشود.

    اما اعضای فراکسیون رهروان ولایت که حامیان علی لاریجانی در مجلس محسوب می شوند، ائتلاف اصولگرایان جامع نداسته و در همین خصوص غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو این فراکسیون معتقد است: اقدام علی لاریجانی در نپیوستن به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم کار درستی بوده است. چراکه به گفته وی شیوه ای که در اصولگرایان می بینیم نشان می دهد احتمال به اجماع رسیدن آن ها ضعیف است.

    وی اظهار کرد: اصولگرایان چون نمی توانند جبهه پایداری را کنار بگذارند، در نتیجه  پایداری به دلیل نداشتن پایگاه اجتماعی در میان مردم قطعا به آن ها در انتخابات آتی ضربه جدی خواهد زد و تحلیل من این است که اصولگرایان اشتباه می کنند و باید بتوانند تصمیم قاطعی بگیرند.تصمیم قاطع آن ها برای رسیدن به پیروزی این است که جریان پایداری را از خود دور کنند.

    اما محسن کوهکن، نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید اگرچه رئیس مجلس به ائتلاف اصولگرایان نپیوسته اما همه در این ائتلاف او را قبول دارند. در ائتلاف اصولگرایان، فرمان دست روحانیت است و روحانیت نقش پر رنگی در این مجموعه دارد. از اعضای روحانی و غیر روحانی این ائتلاف نیز کم نیستند کسانی که مشکلی با آقای لاریجانی ندارند و او را قبول دارند و حداقل این است که می توانیم بگوییم آن ها دیدگاهی که دوستان جبهه پایداری نسبت به ایشان دارند را ندارند. این ها واقعیت های موجود است که با هزار و یک دلیل می شود ثابت کرد.

    با این اوصاف فضای اردوگاه اصولگرایان در روزهای منتهی به انتخابات فضای ابهام آلودی است که از صف بندی ها و آرایش موجود نیروهای سیاسی در میدان رقابت به چشم می آید، جایی که یاران علی لاریجانی در فراکسیون رهروان ولایت احتمالا فهرست مستقل خود را منتشر خواهند کرد و از سوی دیگر علی مطهری اعلام حضور خود در اتخابات با لیست صدای ملت را در نطق خود از تریبون مجلس اعلام کرد. این در حالی است که روسای ائتلاف اصولگرایان که همواره در همه نشست ها بر وحدت تاکید می کنند باید نگرانی و هشدار چند روز گذشته احمد توکلی در دیداراعضای جمعیت پیشرفت و عدالت که حامیان محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 92 بودند را جدی بگیرند. انجایی که این نماینده مجلس گفت: به نظر من پاشنه آشیل ائتلاف اصولگرایان جبهه پایداری است که می تواند شب آخر لیستی بدهد که تعدادی را حذف کند و افراد خودش را اضافه کند و در نتیجه برخی رای نیاورند و رای آنها شکسته شود. این اقدامی است که در مجلس قبلی انجام دادند.

    bb

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.