• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روحانی: هنر دولت یازدهم انتخاب بهترین‌ها بود

    تقدیمی هدف:

    روحانی: هنر دولت یازدهم انتخاب بهترین‌ها بود/به ظریف گفتم حرف آقا روی زمین نماند

    BB

    سیاست > دولت – رئیس جمهور گفت: امروز روز قدردانی از سرداران فداکار صحنه دفاع بین المللی از یک ملت است.

    به گزارش خبرهدف، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در آیین اعطای نشان های درجه یک لیاقت، مدیریت و شجاعت به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  خاطرنشان کرد: امروز، روز پر افتخاری برای ماست تا ادای وظیفه نماییم نسبت به آنها که رنج و سختی ها و درشتی ها و مشکلات را به جان خریدند تا رنجی را از دوش ملت بزرگ ایران بردارند.

    اهم سخنان رئیس جمهور را به نقل از خبرگزاري ها بخوانید:

    *امروز قرین است با 19 بهمن روزی که نیروی هوایی ارتش با فداکاری و ایثارش در سال 57 کمر قدرت نظامی رژیم استبداد را درهم شکست و در برابر امام راحل و بزرگوار ادای احترام نظامی کرد و آن چنان این حرکت تکان دهنده بود که برای همه نشان قدم های نهایی پیروزی یک ملت در برابر استبداد و استعمار بود.

    * بر روان بلند اماممان درود می فرستیم که هرچه داریم از استقلال وسربلندی و عزت و پایمردی و اعتماد به نفس از او داریم.

    * درود بر روان پاک همه شهیدان از آغاز نهضت اسلامی در سال 41 تا بهمن 57، و تا همه آن هایی که برای استقرار این انقلاب تلاش کردند و تا شهیدان دفاع مقدس و به ویژه در این مراسم از شهیدان فناوری صلح آمیز هسته ای سرزمین مان که عالمانه آگاهانه دلاورانه این راه پرخطر را برگزیدند و آن گاه که فهمیدند ادامه راهشان خطر ناک است ذره ای عقب نشینی نکردند.

    * اگر دهها شهید هم در این راه می دادیم باز هم دانشمندان هسته ای راه ملت و سربلندی را رها نمی کردند. بر روح بلند همه شان درود می فرستیم و برای خانواده آن ها عزت و سرافرازی بیشتر آرزو می کنیم.

    * امروز روز نشان است، درست است، روز قدردانی یک ملت از سرداران فداکار صحنه دفاع بین المللی از یک ملت است، درست است، امروز روز تقدیر از همه آن هایی که برای عظمت این ملت شبانه روز تلاش کردند اما آغازش روز شکرگذاری در برابر خدای کریم، حکیم، علیم و عزیز است.

    * آن خدایی که همه چیز از اوست و من شک ندارم اگر در این صحنه نمایندگان ملت ایران در برابر قدرت های جهانی پیروز شدند از او بود. همه توفیقات از او بود. دعای سوخته دلان، دعای خانواده های شهدا، دعای صالحان به ویژه شب های قدر این آخرین ماه رمضان و اجابت این دعا از سوی آن معبود بزرگ. او بود که نظر لطف و رحمت بر ما انداخت و گرنه ما کجا و پیروزی عظیم تاریخی یک ملت تاریخ ساز کجا.

    * امروز روز سپاس و شکرگذاری در برابر ارواح بلند پیامبر و ائمه هدا (ع) و روز تواضع و فروتنی در برابر ولی الله اعظم است که عنایت و لطف او بود که کارساز بود و سپاس و تشکر وی‍ژه از ثامن ائمه (ع) که هرآنچه در این کشور داریم در پناه و لطف اوست.

    * امروز روز تشکر ملت بزرگ ایران است، ملتی که در همه صحنه ها ایستاد، ملتی که هیچ گاه در برابر قدرتها و جمعیت های بزرگ نترسید، سرفرود نیاورد و نهراسید.

    *آن روز که 15 خرداد بود، به تنهایی ایستاد و آن روز که 17 شهریور بود، ایستاد و آن روز که 22 بهمن بود، مقاومت کرد و آن روز که همه پشت به پشت هم دادند تا در یک جنگ تحمیلی ما را به ذلت بکشانند، این مردم بزرگ دشمنان را ذلیل و خوار کردند و عظمت، حماسه و پیروزی بزرگ برای این سرزمین آفریدند. کجا را بگویم؟ فتح عملیات ثامن الحجج و شکستن حصر آبادان، پیروزی طریق القدس، پیروزی فتح المبین، آزادی خرمشهر، پیروری والفجر هشت و پیروزی مردان سرافراز بزرگ ما از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و همه هرکجا همه باهم بودیم، پیروز شدیم و هرکجا شیطان بین این مردم بزرگ توانست برای چند روز فاصله ایجاد کند، سرافکنده شدیم.

    * یک ملت منسجم، متحد، بزرگ و سرافراز؛ همیشه افتخار آفرین است.

    * روزهای سختی را پشت سرگذراندیم. ساعات سخت. شب های سخت، روزهای سخت و به همان قدر که عملیات کربلا 4 و 5 تصمیم گیری اش برای ما سخت و سرنوشت ساز بود به همان نسبت هم شب توافق ‍ژنو برای ما سخت بود و از سرشب تا 5 صبح حرف زدیم و در تماس بودیم؛ اما راه را گم نکردیم؛ خدا ما را تنها نگذاشت و دست یاری اش را بر روی شانه مذاکره کنندگان را به عیان دیدیم.

    * در کنار لطف خدا و همت و ایستادگی مردم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هر وقت خواستیم که جلسه ای بگذاریم، هرگاه که از ایشان مشورت خواستیم، هرگاه که خواستیم جمعی یا فردی در خدمت شان باشیم؛ هیچ گاه دریغ نکردند. ایشان همه تجربه های ذی قیمت خویش را در اختیار ما گذاشتند و ما را هدایت کردند، ایشان چارچوب های مشخص و دقیق پیش پای مذاکره کنندگان ما قرار دادند و چقدر مذاکره کنندگان ما تلاش کردند تا سخنی از ایشان روی زمین نماند. اگر لازم بود 10 یا 17 شبانه روز، تلاش کردند، سختی ها کشیدند، نه من یادم می رود و نه دکتر ظریف که به او گفتم آقای ظریف از تو می خواهم حرف آقا روی زمین نماند و او با توانمندی، شهامت، ایستادگی و کاردانی این کار بزرگ را انجام داد.

    * اگر رهبر معظم انقلاب نبود، انسجام ملی نبود، اگر رهبری نبود، وحدت ملی نبود، اگر رهبری نبود، دستاورد ما در این حدی که امروز ما می بینیم نبود یا شاید دستاوردی نداشتیم.

    * اساس کار لطف خدا، ایستادگی ملت و راهنمایی رهبری معظم انقلاب بود اما در کنار این سه پایه، کاردانی کاردانان، افراد باتجربه، همت و ایستادگی شان بود. مردی با این همه دانش، تجربه و خلوص که من هیچ گاه در طول این مدت ناخالصی ندیدم و همه خالصانه کار کردند، چقدر جلساتی که با آقای ظریف،عراقچی و تخت روانچی در روزهای و در مراحل سخت داشتیم و همه جا من خلوص دیدم.

    *همه جا توانمندی و شهامت دیدم، مگر این کار بزرگ بدون شهامت، ایستادگی، دانش و آشنایی به رموز مذاکره امکان پذیر بود؟ اگر دولت یازدهم هنری داشت؛ هنرش در این بود که توانست بهترین ها را برای این مصاف برگزیند که اگر این ها نبودند کار بسیار سخت می شد.

     

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.