• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روند رو به رشد بورس ادامه می یابد

    تقدیمی هدف:

    روند رو به رشد بورس ادامه می یابد/ دو سال طلایی پیش روی سهامداران است

    aa

    اقتصاد > بازار مالی – اقبال به بورس و تشکیل صف های خرید اگر مبتنی بر تحلیل های دقیق باشد قطعا جایی برای رفتارهای هیجانی در بازار نمی‌ماند.

     

    ایجاد صف های خرید در بورس پس از اجرای برجام و جهش های متعدد و بلند شاخص ها، این نگرانی را در میان سهامداران بودجود آورد که اتفاقات اخیر محصول هیجانی زودگذر باشد و پس از فروکش کردن این جو روانی، شاهد سقوط بازار باشیم. تحلیلگران اما با استناد به سوابق حرکت بازار سرمایه ایران و افق پیش روی اقتصاد کشور، این فرضیه بدبینانه را رد می کنند.

    سید علی عباسی فعال و کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرگزاری خبرهدف در این باره گفت: « همیشه در جریان تصمیم گیری ها دلایل و علل مختلفی دخیل هستند، گاهی این عوامل باعث یک انتخاب خوب می شوند و گاهی تصمیم و رفتاری اشتباه را سبب می شوند پس باید از ارزیابی دلایل مختلفی که بر خرید و فروشها در بازار سهام تاثیرات بسزایی دارند غافل نشویم، تاثیراتی که گاهی منجر به خلق یک روند جدید در بازار سهام می شوند».

    وی افزود: « به نظر مهمترین سوالی که این روزها در ذهن بسیاری از سرمایه گذاران بازار سرمایه متبادر می شود این است که در جريان تصميم گيري هاي خرید سهام در روزهای سبز بازار سهام آیا دلیلی مهمتر و تاثیر گذار تر از صف های خرید متوالی و از پی هم را می توان در جریان انتخاب سهم ها مورد نظر سهامداران دانست»؟

    عباسی ادامه داد:« تردیدی نیست که بازار بورس ایران وارد یک فاز صعودی بلند مدت شده است؛ صعودی که سقف قبلی شاخص را می زند و از نظر زمانی هم بیش از ۲ سال در این مسیر صعودی حرکت خواهد کرد و خود این اتفاق به دلیل بزرگی اش در ابتدای راه، هیجانی را در بازار بوجود می آورد که از تبادر این هیجان متاسفانه سهامداران خرد و آنانی که آگاهی کاملی از بازار سهام ندارند صرفا با دیدن صف های خرید دست به خرید سهام می زنند و از پی آن خبرها و و اتفاقات  خوب دلیلی را برای آن خرید به نقش می کشد».

    وی گفت:«  متاسفانه در بازار هایی که هیجان بر آنها ساطع شده روندها بر اساس استراتژي صف شكل مي گيرند. این اتفاق پیامد های بدی به همراه خواهد داشت. صف های خرید باید همراه ادله و شرایط بازار مورد تغییر قرار بگیرند و نه آنکه به صرف هجوم گروهی از خریدان به سمت یک سهم، صف تشکیل شود چراکه اگر این مهم رخ ندهد، فرض کنید روزی در بازار سهام هيچ سهمي صف نداشته باشد، به یقین بخش عمده ای از بازار  در خود خلأ بزرگي را حس خواهد كرد و صف های خرید روزهای قبل تبدیل به صف های فروش می شوند و در بهترین حالت همه منتظر می مانند تا در سهمی صف خرید بوجود آید تا بی تحلیل و بی تدبیر به سمت صف خرید هجوم بیاورند».

    این تحلیلگر بازار سرمایه گفت:« بزرگترین تالی فاسد این اتفاق عدم اعتماد سرمایه گذاران به بازار سهام است که خروج سرمایه های آنان را در زمانی که بازار به آهستگی در فاز صعودی حرکت می کند را به همراه دارد البته اقدامات سازمان را در مدیریت چنین هیجانی نباید بدون تأثیر دانست چراکه سال پیش  سازمان بورس و اوراق بهادار در یک اقدام جسورانه اطلاعيه اي جهت جلوگيري از ورود سفارش های با حجم بالا را منتشر کرد که به نظر می تواند اقدام بسیار مهم و در خور اهمیتی باشد چراکه از بوجود آمدن صف های بدون پشتوانه جلوگیری می کند و میزان خریدار واقعی را به بازار نشان می دهد».

    وی ادامه داد:« به نظر بهترین راه برای مدیرت هیجان در بلند مدت نهفته است، چراکه صف های خرید بدون پشتوانه مانند انتشار اسکناس های بدون پشتوانه هستند، پس وجود صف خرید با وجود پشتوانه صاحب ایرادی نخواهد بود و تنها صف هایی که از پشتوانه ای برخوردار نیستند باید مدیریت شوند و این مهم رخ نمی دهد جز با دو اتفاق که باید در بازار سهام رخ دهد؛ یکی در سطح سازمان بورس و ارواق بهادار و دیگری در در بین سهامداران. سازمان بورس و اوراق بهادار بی شک باید سیستم معاملاتی بازار را تغییر داده و از جدیدترین متد ها و برنامه ها در مدیریت خرید و فروش سهام که در نزدک،  نیکی ،  فوتسی و . . . در حال استفاده و بهره برداری است استفاده نماید، چراکه در بسیاری از بازار های دنیا حتی صف فروش هم وجود ندارد و بسیاری سیستم های مدیریتی برای کنترل و مهار عرضه و تقاضا در بازار به صورت برنامه های از پیش نوشته شده وجود دارد».

    عباسی ادامه داد:« دومین عاملی که می تواند مورد استفاده قرار گیرد آموزش سهامدارن بازار سهام است؛ چراکه با آموزش های مختلف در مباحث امور سهام است که سهامدار می فهمد در چه زمانی باید چه سهمی را بخرد و می فهمد که در این زمان ورود به این سهم چه در صف خرید  و چه در صف فروش یک اقدام درست هست یا خیر. پس بدانیم آموزش می تواند روند بازار سهام را در یک مسیر صعودی متعادل کند و باعث شود تا صف های خرید تبدیل به موتور محرک بازار سهام شوند و به جایگاه اصلی خود دست یابند و در روزهای پر هیجان باعث کنترل بازار سهام بشوند».

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.