• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • لاریجانی؛ امنیت اجتماعی و اقتصادی در دستور کار ناجا قرار گیر

    تقدیمی هدف:

    لاریجانی؛ امنیت اجتماعی و اقتصادی در دستور کار ناجا قرار گیرد/منطقه دچار بهم ریختگی امنیتی شده است

    zz

    سیاست > مجلس – رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی از آنان خواست در راستای سخنان اخیر رهبری دو مقوله امنیت اجتماعی و امنیت اقتصادی را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

    به گزارش خبرهدف علی لاریجانی در بیست‌ویکمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا گفت: بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ناجا مجموعه‌ای منسجم و دقیق از منشور حرکتی ناجا برای آینده بود.

    رئیس مجلس شورای اسلامی توجه جدی ناجا به امنیت اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مساله را باید به صورت یک پروژه طراحی و از صفر تا صد آن را خودتان مدیریت و اجرا کنید. اولین بخش از این مساله امور کلان امنیتی است نظیر برخورد با جریانات تروریستی و اشرار.

    اهم اظهارات رییس مجلس را به نقل از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

    *امنیت اجتماعی دومین مقوله این بحث است که مردم به صورت مجموع با آن سرکار دارند مثل سرقت‌ها، تجاوز به عنف و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی. این پدیده‌ها برای مردم نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است.

    *نیروی انتظامی در طول سال‌های پس از انقلاب یک روند رو به تکاملی را طی کرده است چراکه از شرایط پراکنده آن زمان به تشکیلاتی منسجم و کارآمد تبدیل شده است البته نقش فرماندهان در ساماندهی این امر بسیار برجسته است.

    *در زمینه انضباط رانندگی در کشور شرایط نامطلوبی داریم،  با تلاش‌های همچنین در عرصه انضباط و رانندگی کشور شرایط نامطلوبی داریم تصریح کرد: با تلاش‌های نیروی انتظامی در این زمینه پیشرفت‌هایی داشتیم. برای همین که مردم کمربند ایمنی ببندند تلاش‌های زیادی شد. امروز در این زمینه وضعیت ما خیلی بهتر شده است.

    *در زمینه تصادفات و رعایت ضوابط رانندگی به ویژه در این شرایط ترافیکی در راه‌ها کار نیروی انتظامی سخت‌تر است که تا حد زیادی نرخ تصادفات و آمار تلفات کمتر شده است لذا در این زمینه روند صعودی از نظر بهبود داریم.

    *راه‌ها باید از نظر ساخت شرایط بهتری پیدا کنند ولی در عین حال نیروی انتظامی کمک کرد تا این آسیب بزرگ کاهش چشم‌گیری داشته باشد. در عید نوروز نیز عملکرد نیروی انتظامی در این زمینه بسیار خوب بود البته این مسیر باید به سرانجام برسد.

    *{ خطاب به فرماندهان نیروی انتظامی}: شما خود صاحب تجربه هستید ولی باید از تجربیات سایر کشورها در حوزه امنیت اجتماعی استفاده کنید. در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی باید حساسیت در مدیران ارشد نیروی انتظامی به وجود آید. اقدامات ناجا در این بخش باید در قالب پروژه تعریف شود تا ابعاد آن سامان یابد. اگر ناجا در این زمینه پیشقدم نشود و بقیه دستگاه‌ها را هماهنگ نکند یقیناً در حوزه امنیت اجتماعی یکجای کار می‌لنگد.

    * نمی‌خواهیم برای هر فرد شرور 10 تا 20 نیروی پلیس گذاشته شود بلکه باید از وقوع جرم پیشگیری شود که عمدتاً همه کشورها در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. وقتی پلیس در حوزه امنیت اجتماعی به طور قاطع و به موقع برخورد کند و قوه قضاییه نیز به سرعت مجرمان را محاکمه و مجازات کند در حوزه معضلات اجتماعی پیشگیری اتفاق می‌افتد.

    * اگر نیاز به قوانین برای شتاب بخشیدن برای سامان معضلات اجتماعی نیاز باشد مجلس از شما حمایت می‌کند البته ناجا باید این مساله را به صورت پروژه تعریف و ابعاد کار را به مجلس ارائه کند. این را بدانید وقتی رهبری در این حوزه ورود کرده‌اند همه دستگاه‌ها شما را همراهی خواهند کرد؛ حتی اگر ستادی مستقل برای دنبال کردن کار لازم باشد، مشکلی نیست.

    * ماموریت دوم ناجا تامین امنیت اقتصادی است، اگر همه در برابر قانون یکسان نباشند و امنیت کاری به وجود نیاید سرمایه‌گذاری نمی‌شود.

    *{ با اشاره به قاچاق 20 میلیون دلاری کالا}: قاچاق مثل خوره به جان اقتصاد مقاومتی افتاده است. با 20 میلیون دلار قاچاق سالانه هیچ کارخانه‌ای نمی‌تواند رقابت کند و اقتصاد مقاومتی به سرانجام نمی‌رسد. قاچاقچیان سوخت، اجناس بنجل به کشور وارد می‌کنند که هم استانداردها را زیر پا می‌گذارند و هم تولید کشور را گرفتار بحران می‌کنند. اگر ناجا در این زمینه به صورت فعال وارد شود اقدام بزرگی خواهد کرد.

    * موتور تولید با برخورد با قاچاق روشن می‌شود. اگر در این حوزه نیز احتیاج به اختیارات و کمک‌های جدیدی داشته باشید، حرفی نیست.

    * اینکه مردم حس می‌کنند کشور دارای امنیت پایدار در مقابل جریان‌های تکفیری و تروریستی است، دستاورد بزرگی برای نیروهای مسلح به ویژه ناجاست. آرامش روانی امروز کشور در این حوزه مدیون همه نیروهای مسلح می‌باشد.

    * باید ارزیابی شود که چرا جریان‌های تروریستی طی سال‌های اخیر هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رشد کرده است. طبعا هر کشوری که اشغال می‌شود یا دچار بحران امنیتی توسط کشورهای اشغالگر می‌شود، چندین جریان تروریستی در این کشورها به وجود می‌آید. اگر آمریکا، کشورهای زورگو و برخی کشورهای منطقه سایه خود از افغانستان، عراق و سوریه عقب بکشند بسیاری از مشکلات امنیتی این کشورها حل می‌شود.

    * ما در حد توان در لایحه بودجه 95 رقم قابل توجهی به بودجه نیروهای مسلح افزودیم.

    *امنیت عمومی کشور در مقابل جریان‌های ضد انقلاب و شرور در منطقه دارای وضعیت استثنایی است. هیچ گاه منطقه ما از نظر اقدامات امنیتی تا این حد شلوغ نبوده است. متاسفانه کل منطقه دچار یک به هم ریختگی امنیتی شده است. جریان‌های تروریستی یک طرف و دخالت کشورهای منطقه از طرفی دیگر منطقه را دچار یک به هم ریختگی امنیتی کرده است که نتیجه آن مشکلات امنیتی برای سایر کشورها است.

    *مسائلی از قبیل اشرار و تروریست که معلوم است منشا آن از کجاست مشکلاتی را در منطقه ایجاد کرده است بیشتر کشورهای منطقه این مشکل امنیتی را پیدا کرده‌اند. خوشبختانه در این میان ایران از ثبات خوبی برخوردار است لذا نقش نیروی انتظامی در این زمینه بسیار پررنگ است. در حقیقت این وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است.

    *اینکه ایران امروز از امنیت پایداری در مقابل جریان تکفیری برخوردار است در وهله اول فضل الهی بوده و در مرحله بعد مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم که در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی‌های متعددی هستیم. این آرامش روانی که امروز در کشور می‌بینیم را مرهون زحمات نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح هستیم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.