• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • پیروزی شیرین در ماراتن سخت

    تقدیمی هدف:

    پیروزی شیرین در ماراتن سخت/فریاد ایران، ایران و رقص میانه میدان برای پیروزی تیم ملی والیبال

    bb

    ورزش > والیبال – تیم ملی والیبال ایران که دو ست اول را به کانادا باخته بود، به یکباره به بازی برگشت و توانست دو ست دوم را با پیروزی پشت سر بگذارد و بازی به رالی ست پنجم بکشد

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف؛ تیم ملی والیبال ایران بعد از بازی موفق برابر استرالیا به مصاف کانادا رفت. تیمی که در روز اول زنگ خطر را برای همه تیم های مسابقا به صدا در آورده بود. تیمی که توانسته بود برابر قدرتمندان لهستان را آزار دهد و در مسابقه ای دشوار با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شود و به رغم شکست از حریف 2 امتیاز بگیرد ، در برابر ایران هم با تمام قدرت به میدان آمد. در همان ست اول آنها از همان امتیاز اول قرار نبود پا پس بکشند. به ایران چسبیده بودند و تا امتیاز 24 ، برابر شاگردان لوزانو برابر پیش آمدند و در نهایت هم 29 بر 27 این ست را به سود خود پایان دادند.

    ست دوم

    در شروع ست دوم ، لوزانو سعی کرد با به زمین فرستادن حمزه زرینی تیمش را قدرتی تر کند. این ست را ایران خیلی خوب شروع نکرد. خیلی زود رقیب سفید پوش اختلاف امتیازش را زیادتر کرد. کانادا که داشت قدرتی بازی می کرد ، ملی پوشان ایران را همچنان با مشکل روبرو کرده بود. درست مثل تیم های فرانسه و آلمان که در دو سال گذشته ، با این شیوه از بازی برای مان مشکل ساز می شدند . همچنان در دریافت ضربات قدرتی روی تور مشکل داشتیم و اینگونه 8 بر 4 عقب افتادیم و این 4 پوئن در امتیاز 11 به 5 رسیده بود. استرالیا در این ست در 11 امتیاز ابتدایی ، 3 پوئن سرویس مستقیم گرفتند و لوزانو وادار به گرفتن وقت استراحت شد. دو امتیاز از مزه زرینی بازی را برای ایران دات نزدیک تر می کرد اما لحظه ای بعد ، دوباره دو امتیاز از دست دادیم و بازی 13 بر 8 شد. ایران امتیاز 9 را هم گرفت و لوزانو با دو تعویضه ، شهرام محمودی و مهدی مهدوی را به زمین فرستاد.ایران 14 بر 9 عقب بود و با دفاع زرینی ایران امتیاز 15 را هم به حریف داد. ایران امتیاز 10 را هم گرفت. به زمین آمدن قائمی دیگر تغییر لوزانو برای بازگشت به بازی بود ، درحالی که 16 امتیاز به حریف داده بودیم.

    یک وقت استراحت از لوزانو و چند سرویس عالی از محمد موسوی سبب شد ایران به 3 امتیاز متوالی دست پیدا کند. لوزانو با تاکید بر زدن سرویس های ریسکی از بازیکنانش خواست قدرت سرویس های شان را بالا ببرند تا قدرت دفع توپ های عقب زمین کانادایی ها کاهش پیدا کند. مربی استرالیا خیلی زود وقت استراحت خواست اما سید همچنان داشت خوب سرویس می زد. اختلاف از 8 به 4 رسیده بود. او امتیاز 15 را هم مستقیم گرفت. دوباره کانادایی ها وقت استراحت گرفتند. موسوی 5 امتیاز در خط سرویس گرفته بود. او سرانجام سرویسش را به اوت زد اما روحیه را به ایران برگرداند برای مبارزه ای جدی تر. اشمیت سرویسش را به بیرون زد و با بازگشت غفور و معروف به زمین ، تلاش برای  برگرداندن بازی آغاز شد. این بار معروف به خط سرویس رفت.  کانادایی ها امتیاز 20 را گرفتند. ولی پایپ قائمی ایران را به امتیاز 17 رساند. عبادی پور در خط سرویس ، امتیاز داد. کانادایی های بلند قد خیلی دوست داشتند برنده ست دوم باشند و با زور ، امتیاز 22 را هم گرفتند.

    اشمیت توپش را به بیرون زد اما خطای تور داشت از ایران امتیاز 23 را هم می گرفت و گرفت. غفور امتیاز 18 را هم برای مان گرفت.اشمیت دفاع شد و ایران به امتیاز 19 رسید. عادل غلامی باید دوباره سرویس می زد. کانادایی ها 24 شدند و می شد گفت دیگر ست دوم را هم بردند. آنها امتیاز 25 را هم گرفتند و ست دوم را هم بدست آوردند.

    ست سوم

    بعد از دو ست ناکامی  این ست را بچه ها بهتر آغاز کردند. اگره کانادا امیاز اول را گرفت اما شاگردان لوزانو توانستند با دو دفاع عالی از موسوی ، پیش بیفتند. ایران خیلی سریع به امتیاز 3 رسید و ما 3 بر یک پیش بودیم. امتیاز 4 برای ایران و 3 برای کانادا در ادامه مسابقه از حساسیت بازی برای این ست حکایت داشت. کانادایی ها در ست سوم ، دومین سرویس را هم از دست دادند و نتیجه 5 بر سه برای ایران شد. موسوی سرویس از دست داد و رقاب همچنان نفسگیر ادامه پیدا کرد. غفور امتیاز 6 را هم برای ایران بدست آورد.

    معروف به خط سرویس رفت اما اشمیت بود که در یک رفت و برگشت برای کانادا امتیاز گرفت . کانادایی ها این بار هم سرویس از دست دادند و ایران 7 شد. دفاع عالی از مرندی و عادل غلامی امتیاز 8 را معجزه آسا به ایران رساند و 3 امتیاز برتری در اولین ایم استراحت فنی برای ایران ، امید به برتری در این ست را برای تیم ما زنده نگه می داشت. ایران که سال قبل به کانادا باخته بود ، امسال نمی خواست باز هم بازنده باشد. ایران به امتیاز 9 رسید و کانادایی ها 7 بودند.

    اشمیت باز هم برای تیمش خوب امتیاز گرفته بودتوپ سازی عالی مرندی برای غفور ، امتیاز 10 را به ایران داد. امیر خودش در خط سرویس قرار گرفت اما سرویسش به بیرون رفت. ایران 10 بر 8 پیش بود. گوردون سرویس زد . در یک رفت و برگشت ، کانادا امتیاز 9 را هم گرفت. عبادی پور اما سریع امتیاز 11 را برای مان گرفت. خودش رفت و سرویس زد. امتیاز اما به کانادا رسید. جانسن برای کانادا سرویس زد و این بار میلاد امتیاز گرفت.12 بر 10 ، ایران همچنان پیش بود.سرویس خوب موسوی ، توپ گیری غفور و ضربه عالی خودش در حمله ، روی پاس معروف ، ایران را به امتیاز 13 رساند. سرمربی کانادا بلافاصه وقت استراحت گرفت تا دوباره اسیر سرویس های موسوی نشود. او خواست در سرویس های محمد وقفه ایجاد کند.کاری که کارساز نشد. دوباره همان تاکتیک از غفور ، ایران را به امتیاز 14 رساند.

    اشمی اما ایاز 11 را به سخی برای تیمش گر و ما 4 بودیم. اختلافی که باید حفظ می شد. میلاد عبادی پور با یک پایپ امتیاز 15 را برای ایران گرفت. معروف سرویس زد. مرندی عالی دفاع کرد اما در یک رفت و برگشت داو بود که امتیاز 12 را برای تیمش گرفت.امتیاز 16 برای کشورمان اما با خطای کانادایی ها بدست آمد.

    امتیاز 18 برای ایران و اختلاف 5 امتیازی ایران در این ست سبب شد تا گلن سرمربی کانادا باز هم وقت استراحت بگیرد. شرایط برای او حسابی دشوار شده بود. پرین هم وپش را به بیرون زد و ایران به امتیاز 9 رسید و این س را می شد دیگر برای ایران دانست. کانادایی ها با جانسن یک موقعی مله دیگرشان را هم از دس دادند و ایران 20 شد. عادل اما سرویسش را از دست داد و کانادایی ها 14 شدند. آنها میلاد را دفاع کردند و به امتیاز 21 رسیدند. میلاد اما خودش امتیاز 21 را سریع گرفت. دو تعویضه مهدوی و شهرام در این دقایق تغییری بود که ولاسکو هم همیشه در این شرایط استفاده می کرد ، به کار گرفت. مارشال امتیاز 16 را گرفت و شهرام محمودی آبشارش را به اوت زد. لوزانو درخواست ویدئو چک داد اما نتیجه ای نداشت. شهرام در ادامه امتیاز 22 را هم برای ایران گرفت.توپ کانادایی ها به بیرون رفت وایران به امتیاز 23 رسید. میلاد سرویسش را از دست داد و کانادایی ها 18 شدند.

    کانادایی ها امتیاز 19 را هم گرفتند تا لوزانو وقت استراحت بگیرد. او که تیم اصلی اش را تقریبا استراحت داده بود برای ست چهارم و فرار از شکست ، سعی داشت با بازیکنان درون زمینش این ست را هم تمام کند. شهرام امتیاز 24 راهم برای ایران گرفت. آرمین تشکری برای زدن سرویس به زمین آمد. ولی کانادایی ها امتیاز گرفتند. امیت توپش را خراب کرد و ایران 25 بر 20 برنده ست سوم شد و امید به کاروان مان برگشت.

    ست چهارم

    ست چهارم ، ست مهمی برای ایران بود. بردنش سبب می شد ایران با کمترین اختلاف امتیاز ، بازنده باشد. البته بچه ها اصلا دوست نداشتند باز به کانادا ببازند. شروع بازی دوباره پایاپای بود.کانادایی ها بعد از غافلگیری ست سوم ، آمده بودند جبران کنند و ایران هم قرار نبود مثل دو ست اولش باشد. بازی در امتیاز 2 برابر بود که سرویس عالی قائمی ، ایران را پیش انداخت. سرویس های سرعتی ، این راهکاری بود که تیم فنی ایران تاکید داشت اگر شکل بگیرد ، کانادا به هم می ریزد. این بار فرهاد با دو سرویس عالی شوکی به حریف وارد کرد. اتفاقی که اگر غفور کمی دقت می کرد ، سموین امتیاز متوالی را هم برای ایران می آورد.اشتباه غفور و امتیاز بعدی برای کانادا رقابت را دوباره در عدد 4 برابر کرد. غفور اما با یک آبشار عالی ، امتیاز 5 را برای مان گرفت. اشمیت بازی را برابر کرد و بازی سخت برای دو تیم ادامه داشت.

    رقابت 6 بر 5 بود که میلاد امتیاز 7 را هم برای مان گرفت. کانادایی ها امتیاز 7 را هم گرفتند و باز برابر شدیم. اما میلاد امتیاز 8 را هم گرفت و اولین وقت استراحت فنی به ایران رسید. اشمیت امتیاز برابر 8 را برای تیمش گرفت. این بار غفور به امتیاز رسید. سید سرویس را به اوت زد. دو تیم در عدد 9 برابر بودند.میلاد امتیاز گرفت. اشمیت باز امتیاز گرفت.پرین سرویس زد و عادل غلامی جبران کرد. ایران همچنان پیش بود. 11 بر 10.

    قادمی باز پوئن سرویس گرفت. بلافاصله وقت استراحت از مربی کانادا ، تاکتیک تیم حریف بود. کاری که در ست سوم هم انجامش داد. فرهاد باید باز سرویس می زد. وق اسرا کانادایی ها  توانس کارساز ود. روند موففقیت ایران قطع شد ولی میلاد امتیاز گرفت. ایران 13 بود و حریف یازده. کانادایی ها امتیاز 12 را هم گرفتند. میلاد باز هم امتیاز گرفت و ایران 14 شد. سید امتیاز 15 را با قدرت برای مان گرفت و اختلاف در این ست هم ایجاد شد. 15 بر 13 نتیجه بازی بود تا این لحظه. میلاد امتیاز 16 را به زیبایی گرفت و در این دقایق مرندی برای ایران در دف وپ ها عالی داش کار می کرد. او از زمانی که در شروع ست سوم جای فرهاد ظریف را گرفت ، عالی کار کرده بود.

    امتیاز 14 برای کانادا را سید جبران کرد. آرمین تشکری سرویس زد و بعد از یک ماراتنی سخت ، ایران با میلاد امتیاز 18 را هم گرفت. بچه ها می خواستند برنده این ست باشند. آرمین سرویس را از دست داد و امتیاز 15 به رقیب رسید. غفور انتیاز 19 را برای ما گرفت. کانادایی ها به امتیاز 16 رسیدند. اشمیت سرویس زد  این بار غفور دفاع شد.امتیاز 17 به کانادا رسید.

    فرهاد امتیاز 20 را برای ایران گرفت و کانادایی ها هم 18 شدند.غفور ایران را به امتیاز 21 رساند. موسوی بعد از استراحت به زمین برگشت. سرویس خوب عادل و دفاع خوب بچه ها ایران را به امتیاز 22 رساند. میلاد برای ایران امتیاز 23 را هم گرفت. عادل باز سرویس زد. این بار اما کانادا امتیاز گرفت. کانادا امتیاز 20 را هم گرفت. لوزانو سریع تایم استراحت گرفت. بازی در این ست در امتیاز 21 بر 24 ادامه داشت و ایران برای بردن این ست یک امتیاز می خواست. امتیازی که این بار شهرام محمودی برای ایران گرفت.

    ست پنجم

    دلاوران تیم ملی ایران وقتی معجزه آسا و با روحیه عالی دو ست عقب افتاده را جبران کردند ، نشان دادند فقط به پیروزی فکر می کنند. در شروع ست پنجم ، اول کانادایی ها امتیاز گرفتند اما با سرویس های خوب عادل ایران به امتیاز 3 رسید. طوری که مربی کانادا در امتیاز 3 وقت استراحت گرفت. آنها به امتیاز2 رسیدند اما بلافاصله سرویس از دست دادند. کاملا مشخص بود مربی کانادا خودش هم عصبی شده است و مدام تصمیماتش را تغییر می داد. بلافاصله بعد از تایم استراحت ، تعویض می کرد و کنار زمین کاملا گر گرفته بود. حتی استرس را در چهره ستاره کانادایی ها یعنی اشمیت هم می شد دید که راحت توپ از دست می داد. بازی 5 بر 4 به سود ایران بود و بچه ها باید این برتری را حفظ می کردند. مسابقه دشواری بود. تیم ملی بازی باخته را برگردانده بود و 6 بر 4 هم پیش بود. نباید این فرصت از دست می رفت. موسوی امتیاز سرویس مستقیم گرفت و ما 7 شدیم. اشمیت امتیاز 5 را بدون دفاع روی تور از ما گرفت. لوزانو درخواست ویدئوچک داد. ویدئو چک بی نتیجه اما وقفه ایجاد کننده. قائمی دفاع شد و کانادا به امتیاز 6 رسید. معروف اما خودش در یک لحظه با یک جای خالی توانست امتیاز 8 را بگیرد و آرامش به بچه های ما برگردد.

    سعید خودش سرویس زد. کانادایی ها 7 شدند. آنها بازی را لحظه ای بعد برابر کردند. رقابت عجیبی ده بود این بازی. این بار غفور توپ از دست داد و کانادا به امتیاز 9 رسید. لوزانو وقت استراحت گرفت چون نمی خواست بازی را به این سادگی ببازد.

    عادل امتیاز برابر 9 را برای ایران گرفت. این بار سرویس خوب قائمی ، ایران را پی انداخت. مربی کانادا خیلی سریع وقت استراحت گرفت. او اسیر سرویس های ویرانگر فرهاد شده بود و می خواست با این وقفه ، مشکل را حل کند. حربه ای که کارساز شد. دو تیم در عدد 10 برابر بودند. امتیاز 11 را غفور با تیزهوشی برای ایران گرفت. عادل این بار سرویس زد. پرین امتیاز را گرفت و دوباره در عدد 11 برابری ادامه داشت. پرین سرویسش را از دست داد. ایران 12 شد. دو تعویضه معروف ایران دوباره تکرار شد. مهدوی سرویس زد. سرویس عالی و موسوی عالی امتیاز گرفت. ایران 13 شد. اشمیت امتیاز 12 را گرفت. امتیاز حیاتی 14 برای ایران باید بدست می آمد اما اشتباه مرندی ، کانادا را 13 کرد. لوزانو تایم استراحت گرفت. او به شاگردانش می گفت کسی حرف در زمین نزند. ذهن های تان را پاک کنید و با اعتماد به نفس برای پیروزی بجنگید.

    دفاع عالی بچه ها با مهدوی ، ایران را به امتیاز 14 رساند. میلاد سرویس زد. اشمیت بازی را برابر کرد. خودش باید سرویس می زد. شهرام ایران را به امتیاز 15 رساند. آرمین برای زدن سرویس به زمین آمد. دفاع عالی از غلامی ، ایران را برنده بازی کرد و جشن زیبای پیروزی برای بچه ها شکل گرفت.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.