توليت آستان قدس رضوی:

dd

چاپ

توليت آستان قدس رضوی:

حركتی انقلابی برای كمك به محرومان انجام شود

dd

مشهد ـ توليت آستان قدس رضوی گفت:‌ بايد به فکر کاری متفاوت برای محرومان باشیم و یک حرکت انقلابی همانند هشت سال دفاع مقدس انجام دهیم و چه بهتر است این حرکت انقلابی در این ماه مبارک صورت گیرد.

به گزارش خبرنگارخبرهدف حجت‌الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسی چهارشنبه شب در دیدار با  مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی كه در تالار اماكن متبركه حرم رضوی برگزار شد، اظهار كرد: ارائه آمار و ارقام توسط مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی كار شايسته‌ای است اما این امر به تنهایی کافی نیست و باید اقداماتی بالاتر و بهتر از این انجام داد.

حجت‌الاسلام رئيسی با  قدردانی از مسئولان به جهت ارائه آمارهای مختلف و دقيق گفت: ارائه آمار و ارقام خوب است اما بهتر است به فکر کاری متفاوت برای محرومان باشیم و یک حرکت انقلابی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس انجام دهیم و چه بهتر است این حرکت انقلابی در این ماه مبارک صورت گیرد.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران باید برای رفاه طبقه متوسط و پایین جامعه حرکتی جهادی انجام دهند که آهنگی خوش و متفاوتی نسبت به کارهای گذشته داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نقشی که مشهد  می‌تواند در کشور و جهان اسلام ایفا کند، بی‌بدیل است زیرا همه اجزای دولت، مسئولان و مردم و همه نهادهای مردمی می‌توانند در آن سهم داشته باشند  و این یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در منشور هفت گانه است.

حجت‌الاسلام رئيسی با اشاره به وضعیت مردم و به‌خصوص محرومان جامعه گفت: تمام مسئولان در مشهد با مدیریت فضایی را به نمایش بگذارند که وقتی زائر وارد شهر و حرم مطهر می‌شود یک فضای متفاوت و دگرگون را مشاهده کند حال این فضا می‌‌تواند از پارک ماشین تا اسکان و دیگر امکانات زائران باشد.

وی ادامه داد: مسئله توجه به محرومان و نیازمندان دغدغه‌ اصلی رهبری است و وظيفه ما این است كه به اين قشر توجه داشته باشيم زيرا این توجه حق آنها است و از تمام مدیران استان و نمایندگان می‌خواهم نسبت به محرومان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

توليت آستان قدس رضوی گفت: طبق آمارهایی که از مسئولان دریافت کردم، شهر مشهد سالانه میزبان بیست و هفت میلیون زائر و مسافر است و ما به عنوان میزبان وظیفه داریم به مشکلات و خواسته های زائران توجه کنیم که این امر جز به دست مدیران توانمند استان محقق نمی‌شود.