• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • افخم:

    توقفی در برنامه هسته ای ایران رخ نداده است

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به گزارش اخیر آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ممکن است ماهیت برنامه ها و ابعاد فنی طرح های هسته ای کشور به دلیل مسایل مختلف طبق برنامه های از پیش تعیین شده پیش نرود اما توقفی هم رخ نداده است.

    تقدیمی هدف:

    به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه افخم در نشست خبری خود در پاسخ به پرسشی درخصوص گزارش اخیر رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود: گزارش آقای آمانو در مقایسه با سایر گزارش های آژانس متوازن بود و این به دلیل توافق بین ایران و آژانس صورت گرفت.
    سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: ممکن است ماهیت برنامه ها و ابعاد فنی طرح های هسته ای کشور به دلیل مسایل مختلف طبق برنامه های از پیش تعیین شده پیش نرود اما توقفی هم رخ نداده است.
    افخم در پاسخ به سوال دیگری درباره پیش بینی وی از مذاکرات پیش روی ژنو تصریح کرد: ما مسیر مذاکرات را واقع بینانه و با خوش بینی بررسی و آغاز کرده ایم اما براساس اراده سیاسی و حسن نیتی که وارد شدیم امیدواریم در مسیر احقاق حقوق ملت ایران به نتیجه برسیم.
    وی در ادامه گفت: امیدواریم در این مذاکرات هم نگرانی های طرف مقابل و هم نگرانی های ایران رفع و در عین حال حقوق ملت ایران حفظ شود و به رفع تحریم ها بینجامد.
    سخنگوی وزارت امورخارجه در ادامه درخصوص اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تحریم چند شرکت و نهاد ایرانی گفت : این اقدام از نظر ما جهت دار بود و اقدامی سیاسی تلقی می شود.
    افخم تصریح کرد : انتظار داریم در این زمان نه تنها از اقدامات تشدیدی جلوگیری شود بلکه باید اقدامات اعتمادساز انجام شود و این اقدام اتحادیه اروپا را رد می کنیم.
    سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درخصوص اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا همزمان با مذاکرات ایران و 3 + 3 تصریح کرد : قبلا اعلام کردیم که رویکرد فشار و مذاکره همزمان، ناکارآمد است و قابل پذیرش نیست و معتقدیم هرگونه تحریم جدید و یا تشدید آن ، مسیر مذاکرات را تضعیف و حصول به توافق را تخریب می کند و در عین حال امیدواریم چنین اقداماتی صورت نگیرد.
    وی به هدف تیم مذاکره کننده ایران اشاره کرد و گفت : مذاکره کنندگان ایرانی به دنبال احقاق حقوق ملت ایران هستند و همه خطوط قرمز و حساسیت های مسئولان در تهران و همه تاریخچه این مذاکرات را در اختیار دارند و امیدواریم در این مذاکرات به توافقی دست یابیم.
    افخم در پاسخ به سوالی درباره تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان به دور سایت فردو که امروز انجام می شود، گفت: جامعه ایران زنده، پویا و در سطح منطقه منحصر به فرد است و همواره دیدگاه های مختلفی درباره موضوعات وجود دارد.

    سخنگوی وزارت امورخارجه در ادامه تصریح کرد: این واکنش ها کاملا طبیعی، منطقی و برای ما قابل درک است و این اقدامات را در چارچوب همین دیدگاه ارزیابی می کنیم.
    افخم با بیان اینکه امیدواریم این اقدام در چارچوب قانون انجام شود، گفت: این اطمینان را می دهم که تیم مذاکره کننده ایران تمام خطوط قرمز را مدنظر دارد و این خطوط قرمز ، کاملا بدیهی و برای آنها مشخص است.
    وی در ادامه تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که بحث هسته ای یک بحران غیرضروری است و تلاش داریم از طریق مذاکره این بحران را حل کنیم.
    سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی مقامات آمریکایی تهدیداتی از جمله اینکه همه گزینه ها روی میز است را تکرار می کنند، گفت: بعضی گزینه ها 5 یا 6 دهه است که از روی میز برداشته شده و فکر نمی کنیم که این فضاسازی ها ملاکی باشد تا بر مذاکرات اثر کند چراکه معتقدیم دو طرف مذاکره باید به یک میزان درباره نتیجه مذاکرات ، نگرانی و دغدغه داشته باشند.
    افخم در پایان درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر دستگیری یک تبعه ایرانی در جمهوری آذربایجان گفت : در حال پیگیری این موضوع هم از طریق سفارت مان در باکو و هم در تهران هستیم و در یادداشتی که به جمهوری آذربایجان داده ایم خواستار دسترسی کنسولی به این فرد شده ایم.
    سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: بیست و یکمین اجلاس وزیران خارجه اکو به میزبانی تهران سوم تا پنجم آذر برگزار می شود.
    وی افزود : وزرای خارجه کشورهای عضو اکو با شروع دهه سوم اکو در دوره جدید ابعاد همکاری ها را بررسی خواهند کرد.
    وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس ریاست سازمان منطقه ای اکو را به مدت یک سال برعهده خواهد گرفت.
    سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ادامه به سفر وزیر امورخارجه کشورمان به ایتالیا اشاره کرد و گفت: در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و 3 + 3 آقای دکتر ظریف در مسیر ژنو در رم پایتخت ایتالیا توقف می کند.

    افخم هدف از این سفر ظریف را دیدار و گفتگو با همتای ایتالیایی خود دانست و افزود: در این دیدار در چارچوب همکاری ها و مشورت های سیاسی بین دو کشور درباره اوضاع منطقه خاورمیانه به ویژه سوریه بحث و تبادل نظر می شود.
    وی از دیگر موضوعات این دیدار را مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 3 + 3 دانست و گفت: معتقدیم ایتالیا در خصوص روابط دوجانبه و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه دیدگاه های منطقی دارد.
    افخم در پاسخ به سوالی در باره برخی اظهارنظرهای مقامات برخی کشورها پس از مذاکرات ژنو نیز گفت : مذاکرات پشت میز مذاکره انجام می شود و امیدواریم اظهارنظرها این ملاحظه مهم را درنظر بگیرد که مسیر اصلی تفاهم حفظ شود تا بستر مناسبی بین ایران و 3 + 3 ایجاد شود.
    وی درخصوص بسته پیشنهادی ایران به 3 + 3 گفت: جمهوری اسلامی ایران بسته خود را ارائه کرد و آنها هم از این بسته استقبال کردند و اکنون زمان آن است تا آنهایی که ادعا داشتند رفتارشان هم به اقدامات عملی تبدیل شود و امیدواریم این اقدامات تحت فشار هیچ کشوری قرار نگیرد.
    سخنگوی وزارت امورخارجه در ادامه در خصوص سفر آقای امیرعبداللهیان معاون وزارت امور خارجه به روسیه افزود: این سفر در چارچوب مشورت های منظم ایران و روسیه درباره مسایل منطقه به ویژه سوریه انجام شده است.
    افخم اضافه کرد : ایران و روسیه دیدگاه های مشترکی دارند و امیدواریم در این زمینه بتوانیم گام های موثری در مسیر حل بحران سوریه برداریم چراکه همواره اعلام کرده ایم راه حل این بحران سیاسی است و این بحران باید با روش سوری – سوری حل شود.

    خبرگزاری مهر

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.