• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • اجرای نمایشی که برای خیلی‌ها عجیب بود

    تقدیمی هدف:

    اجرای نمایشی که برای خیلی‌ها عجیب بود

    GG

    فرهنگ > تئاتر – علی نصیریان شامگاه دو‌شنبه در آیین افتتاحیه نمایش «انسانم آرزوست» در تماشاخانه سنگلج، از کارگردانی و اجرای نمایشی در سال 1340 گفت که به نظر خیلی‌ها عجیب و غیر معمول می‌آمد.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف، چراغ آغاز نمایش «انسانم آرزوست»، شب گذشته در تماشاخانه سنگلج به دست علی نصیریان روشن شد.

    در ابتدای این آیین، داود فتحعلی بیگی نویسنده و کارگردان نمایش «انسانم آرزوست» روی صحنه آمد و گفت: «با تمام مشکلاتی که بر سر راه اجرای این گونه از نمایش هست، من از میدان در نرفتم و به قول مرحوم خسرو شکیبایی بارها زمین افتادم و دوباره بلند شدم و راه افتادم.»

    او ادامه داد: «اگر استاد علی نصیریان در دوره خود به نمایش تخت حوضی کمک نمی کرد ما نمی‌توانستیم در تاریکی راه را پیدا کنیم.»

    سپس، فتحعلی بیگی با آرزوی اینکه چراغ عمرشان همیشه پرنور و روشن باشد علی نصیریان را به صحنه دعوت کرد.

    علی نصیریان گفت: «من در سال 1340 نمایشنامه «سیاه» نوشته خودم را در یک تماشاخانه 90 نفری اجرا کردم که بخشی از آن در صورتخانه می‌گذشت و بخش دیگر خوابی بود که سیاه می‌دید و جنبه سیاه و پری نمایش تخت حوضی داشت. آن زمان‌ها مردم خیلی بد می‌دانستند که نمایش تخت حوضی به صحنه تئاتر برود و به نظر همه خیلی عجیب و محال بود، اما من اجرایش کردم چون معتقد بودم نمایش تخت حوضی بخش مهمی از تئاتر شادی آور ایرانی است که حفظ  و نگه داری آن لازم است.»

    او افزود: «آدم های معتبری در آن زمان آمدند نمایش را دیدند مثل سعید نفیسی، دکتر هشترودی، دکتر صفا، فرخ غفاری و جالب این‌که دوستش داشتند و تایید کردند،حتی آن زمان که چنین فکری خیلی عجیب بود، پیشنهاد کردند یک گروه تئاتر تخت حوضی درست شود.»

    نصیریان در ادامه گفت: «من عاشق این گونه نمایشی هستم و حتی به مناسبت افتتاح همین تماشاخانه سنگلج نمایش امیر ارسلان را اجرا کردم. که این تماشاخانه با آن نمایش معرفی شد.»

    او داود فتحعلی بیگی را فردی تاثیر گذار در نمایش سنتی و آیین دانست و گفت: «بعد ازانقلاب تنها کسی که از این شیوه نمایشی دنبال و حمایت کرد، داود فتحعلی بیگی بود، نه تنها ادامه بلکه آموزش داد.»

    این بازیگر پیشکسوت افزود: «نمایش ایرانی به نظر من در حال پیشرفت است. نیروهای تازه و جوان آمده اند که سرشار از ایده های نو هستند. آرزو می‌کنم چراغ فرهنگ و هنر ایران همیشه روشن بماند.»

    محسن حسن‌زاده مدیر اجرایی تماشاخانه سنگلج نیز به اظهار نگرانی که در گذشته توسط علی نصیریان درباره شرایط سنگلج مطرح شده بود، اشاره کرد و  گفت: «صحبت‌های شما انگیزه ای شد تا تمام تلاش‌مان را انجام بدهیم و امروز خوشحالیم به اطلاع شما و تماشاگران عزیز برسانیم که پشت صحنه تماشاخانه سنگلج کامل بازسازی شده و امکانات و شرایط درخور هنرمندان عزیز را مهیا کرده‌ایم.»

    «انسانم آرزوست» که هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود، نمایشی تخت حوضی است و نگاهی اجتماعی دارد.

    در این نمایش داود داداشی، غلام بابوته، صادق توکلی، شاهین علایی‌نژاد، زری اماد، شهرام مسعودی، شهره اشتری، محسن پوشایی، منیژه داوری، شیرین کاشفی، مهدی صفاری‌نژاد، ساسان مهرپویان، امیرحسین انصافی، امیرمحمد انصافی، بابک مولانا، محسن میرهاشمی، حمیدرضا جهانگیری، سام راد، امید مصباحی، سعید وفایی، نسیم توکلی و مینا دستگرده بازی می‌کنند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.