• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر

    تقدیمی هدف:

    نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر: قبیله سعودی، لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارند

    جامعه > سلامت – نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حوادث در هنگام حج نشان داده است آل سعود لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارند، این مکان خانه مقدسی برای تمامی انسان هاست که به آن سمت نماز می خوانند.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف گردهمایی «بسیجی دیروز، امدادگر امروز» برای تقدیر از فعالان دفاع مقدس در سالن اجتماعات سازمان هلال احمر برگزار شد.

    در این مراسم حجت الاسلام عبد الحسین معزی گفت: ما همواره مدیون فداکاری ها که جانبازی های شهدا هستیم اگر از ابتدای اسلام این شهدا نبودند یقین بدانید راه به جایی نمی بردیم.

    او ادامه داد: اگر خداوند دل مجاهدان که فضیلت و برتریشان بر همگان ثابت شده بود را روشن نمی کرد راه ب جایی نمی بردیم . اگر حرکت امام حسین و یارانشان نبود یقینا اسلام از بین رفته بود حرکت انقلاب اسلامی هم در همین راستا است افراد در جنگ تحمیلی جانشان را کف دستشان گرفتند و برای زنده نگه داشتن اسلام جنگیدند.

    نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: در طول حکومت آل سعود فجایع بسیاری رخ داد در سال 54 اتش سوزی در منا رخ داد که بسیاری شهید شدند در طول 40 سال گذشته تا کنون حوادث بسیاری رخ داد در سال 2006 در پل رمی جمرات 400 نفر شهید شدند همچنین در سال گذشته فاجعه منا رخ داد .این حوادث نشان داد این قبیله لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارندزیرا این مکان خانه مقدسی برای تمامی انسان هاست که به آن سمت نماز می خوانند.

    او گفت: سال گذشته خون‌بارترین حادثه بود که بر اثر تصمیم گیری ناآگاهانه و بی درایتی رخ داد که انها راه را مسدود کنند و نتیجه رخ دادن این فاجعه بود. این شهدا مهاجر الی الله بودند و به سمت خداوند هجرت کردند و به قدری بزرگوار هستند که اجر و ویژگی خاصی نزد خدا دارند. همگی ما مهمان خدا هستیم و این افراد مهمانان ویژه خداوند بودند و باید از امنیت جان و مال برخوردار باشند و باید نهایت تلاش انجام شود تا خدمات لازم به این افراد انجام شود.

    امدادرسانی های هلال احمر در حادثه منا

    در بخشی از این مراسم حجت الاسلام و المسلین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس همچنین مسجد الحرام و منا را گرامی می داریم و به روح آن ها درود میفرستیم.

    او ادامه داد:حقیقتا شهدا نقش بزرگی به گردن ما دارند و امروز همه افتخارات کشور ما مدیون فداکاری شهیدان و مقاومت های خانواده های آن ها است . اگر این فداکاری ها نبود شاهد رشد و پیشرفت در کشور نبودیم.

    نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

    گفت: اگر به دوره گذشته جنگ تحمیلی نگاه کنیم با توجه به کمبود سلاح و مشکلات موجود جنگ درمی یابیم دلاوران چگونه در مقابل جنگ ایستادگی کردند و اجازه ندادند خاک کشورمان به دست بیگانه بیافتد.

    قاضی عسکر با تشریج اقدامات بسیج در طول جنگ تحمیلی گفت: زمانی که نام بسیج توسط امام راحل به یک حقیقت منتهی شد، تمامی اقشار را در خود جا داد و زیبایی این عظمت بیشتر نمایان شد. نقش مجموعه کادر پزشکی را فراموش نمی کنیم که در چه شرایطی در جبهه ها حضور پیدا کردند و به مقام شهادت نائل آمدند. شهید جوزی یکی از آزادگان سرافرازی بود که بعد از سال ها خداوند سرنوشت اورا اینگونه رقم زده بود که در فاجعه منا به دیدارش برود.

    او ادامه داد: لازم است از دکتر مرعشی و تمامی همکاران در حوزه عتبات در حج گذشته در جهت امداد رسانی به مصدومان و خدمات ارزنده ای که به مردم عرضه کردند تشکر کنم حتی در برخی موارد آن ها فرصت خوابیدن نداشتند و در بیمارستان ها مشغول شناسایی اجساد بودند.

    نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: یکی از ویژگی های اسلام این است که به دنبال تعالی و رشد انسان هاست با توجه به روایات و احادیث جنگ به عنوان یک اصل مورد توجه قرار نگرفته است و به عنوان حربه اخر مورد استفاده قرار می گیرد. در آیات قران آمده است مبادا کدورت ها و دشمنی‌ها باعث شود از مرز عدالت خارج شوید .

    او ادامه داد: ویژگی دوم که قران بر آن تاکید کرده انسانی بودن جنگ است اینکه حتی شما دوست ندارد در میدان جنگ به دشمنان دشنام دهند.این منطق در قرآن آمده است حتی آن ها که غیر خدا را می خوانند را دشنام ندهید زیرا مقابله به مثل می کنند و جامعه دچار هرج و مرج می شود. همچنین در جریان فتح مکه مورخان نوشته اند پیغمبر دنبال انتقام نرفت و خانه ابوسفیان را منزل امن قرار داد و با استفاده از این شیوه ها جامعه جاهلی را به سوی اسلام هدایت کرد زیرا هدف نجات انسان ها بود پس باید با انسان ها محبت آمیز رفتار کرد.

    همچنین در این مراسم سید علی مرعشی رئیس پزشکی حج و زیارت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دلیل برگزاری این مراسم تقارن هفته دفاع مقدس و فاجعه است.

    او ادامه داد: جامعه پزشکی همگام با ملت در دفاع مقدس وظیفه درمان مردم را بر عهده داشت بعد از جنگ تعدادی از این افراد در سفرهای زیارتی با سازمان هلال احمر همکاری کردند. در فاجعه جانسوز منا دو پزشک را از دست دادیم دکتر جوزی و دکتر حسینی درمرکز پزشکی دو همکاری که به صورت مکرر همراه سازمان هلال احمر بودند ، یاد این را گرامی بداریم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.